Best Kept Secret 2025

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.117
2.068
De enige logische na de Lowlands show van dit jaar wordt Pinkpop hoor. Heeft de organisatie trouwens ook genoemd als ideale dansheadliner.
Zie hem ook wel stadions doen aankomend jaar. Zeker aangezien hij nu dus al een stadion in de VS doet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.286
8.985
Zie hem ook wel stadions doen aankomend jaar. Zeker aangezien hij nu dus al een stadion in de VS doet.
Ja, maar dat is dan geen festival natuurlijk. Qua festivals wordt dat gewoon Pinkpop en niks anders. Al zeker geen BKS.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
552
197
Denk dat je onmogelijk blij mag zijn met Fred Again.. als boeking op BKS, lekker mosterd na de maaltijd. In 3 jaar tijd LL, Dtrh en weer LL met tussendoor wat Ziggo shows.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
626
482
Fred Again? Het volgende festival in NL waar je die zal zien staan, wordt gewoon Pinkpop, als hoofdnaam op z’n dag.
Was in mijn overweging zoekende naar de dance headliner waarvan ik op de een of andere manier toch verwacht dat die erbij zal zitten. Vond de combinatie met Skrillex en Four Tet (haalbaar of niet) dan toch wel weer enigszins passend bij BKS.

Verder met je eens dat Fred Again zijn show van de afgelopen jaren waar dat nog kan uit zal breiden op de majors (voor hoe lang het relevant is, pakken wat je pakken kan).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mlkturf

Playlistbediener
18 jan 2023
23
56
Hoop op een oude/gevestigde naam / (nieuwe) indie/punk/hiphop darling / live electronische afsluiter

The cure / Fontaines DC / Soulwax
New Order / the xx / Bicep
Suede / Childish Gambino / Nicolas Jaar

Of elke variatie daarop

In de two op de PJ Harvey spot nog een naam als Nils Frahm, Feist of Ben Howard

Ik koop alvast een kaartje

Edit: goldband award gaat naar Kensington reunion liveshow
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en DanielNedelko

Marin

Dagopener
14 apr 2021
563
382
Altijd leuk om te lezen hoe er in dit stadium van het voorspellen veelste hoge verwachtingen zijn. Als een IDLES, Charlie xcx of Anohni komt zullen die er wel gewoon als headliner staan
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken