Voor mij een rustige eerste dag gisteren.
Divorce vanop afstand gezien, dus niet echt een oordeel te vellen, ik pik die wel mee op Misty Fields.
Long Fling hetzelfde verhaal, ook vanop afstand, klonk niet slecht.
Nilufer Yanya voor de tweede maal een kans gegeven, maar nee geen match tussen mij en haar. Voor mij wat te braaf.
Sailor Honeymoon, ondanks de brakke geluidsmix, mij wel goed geamuseerd. Zo een typisch festivalbandje die sfeer brengt.
Het laatste half uur van Cassandra Jenkins vond ik wel goed. Dat laatste album vind ik goed, dus dat helpt wel.
Barry can't swim, met 0 verwachtingen naar toe gegaan (elektronische muziek is niet echt mijn genre + weinig kennis van), maar ik vond dit wel goed. Werkt wel op een festival. Ik wist zelfs niet dat er een live drummer en toetsenist op het podium ging staan
Sfeer zat goed in de tent.
Dan nog naar Snapped Ankles geweest, paar jaar geleden op Misty Fields konden ze mij niet overtuigen. Nu was het al iets beter, maar veel groter dan wat ze nu zijn, zit er denk ik niet in.
The Dare ging ik normaal nog meepikken, maar ik heb hem vorige week al gezien en aangezien de vriendin wat ziek is, dan maar naar ons tent gegaan.
Vandaag voor mij wel een veel betere dag. En hopen dat we geen onweer krijgen.