Best Kept Secret 2025

Veel plezier allemaal. Voelt nu toch wel een beetje raar om de eerste dag van BKS in mijn carrière nu te missen. Maar ik ben er zondag weer bij.

Geniet er van!
Dat begrijp ik. Hopelijk wordt je zondag overtuigd om volgend jaar weer een weekend te gaan.

Veel plezier hè en ga vandaag vooral maar even kijken bij Kin'Gongolo Kiniata!
Podver, ik vind Kin'Gongolo vs.Nilufer een van de lastigste clashes, was er net uit "gewoon" naar Nilifer te gaan, komt dit nog langs. Waarom is Kin'Gongolo, naast dat de muziek wat meer prater proef is, de moeite waard live?

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Podver, ik vind Kin'Gongolo vs.Nilufer een van de lastigste clashes, was er net uit "gewoon" naar Nilifer te gaan, komt dit nog langs. Waarom is Kin'Gongolo, naast dat de muziek wat meer prater proef is, de moeite waard live?
Voor mij is dit eigenlijk wel de belangrijkste reden + de balans in het programma dat ik van plan ben te volgen. Yanya lijkt dan wat meer op andere dingen die ik vandaag al wil gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Over een kwartier of drie die kant op, ergens ook best chill om een keer met een (huur)auto te gaan.

Mooie dagen allemaal!

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Is wel een feestje hoor. Ging op lowlands in de lima goed los.Ik ben er bij. Lekker up tempo.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Falladain
Heel veel plezier vandaag voor iedereen die naar Best Kept Secret gaat. Geniet met volle teugen, laat je verrassen en deel vooral jullie mooiste momenten en gouden tips :-).

• Leuk
Waarderingen: Greyhound

Users who are viewing this thread