Best Kept Secret 2025

Zeuren om drie dagen een beetje geluid dat over je huis zweeft. Sommige mensen....
Halen het vast in de war met het hardcore festival wat ook op Beekse Bergen is.

Opeens heel veel zin in Snapped Ankles. Mooi alternatief als je net iets minder van de Eefje-stijl houdt.
Ja, heel nice. Vooral als de tent helemaal donker zou zijn komt goed tot zijn recht!

Een treinstaking, mogelijk onweer en een progammawijziging waar waarschijnlijk ook wat meer achter zit dan ze in de media melden. De organisatie krijgt wel wat voor de kiezen dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ik denk dat de Treinstaking de grootste uitdaging is want daar heb je echt 0 invloed op. We hebben het hier gehad over Kneepcap, maar volgens mij is het landelijk nou niet echt een supergroot ding geweest. De organisatie heeft daar gewoon over gezwegen en dat is denk ik ook het verstandigste geweest vanuit hun opzicht.

Op onweer ben je volgens mij altijd wel redelijk voorbereid lijkt me, dat is gewoon even afwachten nu.

Ik zou achter die wissel ook eigenlijk niets meer zoeken dan dat het echt om productie gaat. Kan trouwens ook met Soulwax te maken hebben: die hebben een redelijk grote stellage als productie. Weet niet precies wat TV on the Radio mee heeft, maar het zal meer zijn dan de dj tafel en 3 microfoons van Kneecap. Stukje makkelijker opruimen en dus meer tijd om de volgende act op te bouwen.

Laatst bewerkt:
Mij ook, daarom weet ik ook niet wat Processierups bedoelt met 'waar meer achter zit dan wordt vermeld'
Ik denk dat met 'productionele redenen' het niet gaat om een groter scherm of zo, maar om veiligheid. In Schotland is Kneecap van een affiche gehaald vanwege de veiligheid die niet geborgd kon worden. In het interview met 3FM ging Maurits bij de vraag over Kneecap ook meteen in op veiligheid.

En verder eens met Indiaantje dat het OV-probleem veel lastiger is om op te lossen dan deze.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ik denk dat met 'productionele redenen' het niet gaat om een groter scherm of zo, maar om veiligheid. In Schotland is Kneecap van een affiche gehaald vanwege de veiligheid die niet geborgd kon worden. In het interview met 3FM ging Maurits bij de vraag over Kneecap ook meteen in op veiligheid.
Ooh, ja productionele redenen wordt voor alles gebruikt, maar veiligheid is in deze ook gewoon een productionele reden.

Sinds het verhaal van de Justice productie die letterlijk te zwaar was voor een podium waar acts als Blur, Kendrick Lamar, Lana Del Ray, Pulp,... ook passeerden denk ik trouwens dat wij vaak nog niet eens 5% weten van hoe het er soms "productioneel" aan toe gaat bij zo'n major.

En dat we bij een cancel of verschuivingen er vanuit moeten gaan dat er veel meer speelt dan wat er "in de media" geweten is.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en dfrvanloon
Ik reis morgen toch ook af. Lang zitten twijfelen. Ik had al wel weekendkaartje gescoord, in de hoop nog vrij te kunnen vragen op vrijdag. Nu heb ik die vrije dagen al aan andere festivals verspeeld. Zondag ook last-minute een familiedingetje waardoor ik de zondag ook mis. Maar de vrijdagavond en zaterdag hele dag bij zijn is het mij meer dan waard!

Voor het eerst dat ik alleen naar een festival ga, moet stiekem toch toegeven dat ik het een beetje spannend vind. Benieuwd om sommigen van jullie te meeten, zaterdag bij de festileaks meet up!

Heb er vooral heel veel zin in!

Na lang wikken en wegen toch besloten om naar Fcukers te gaan ipv Magdalena Bay. Voor mij toch de act die ik op repeat heb sinds de aankondiging. MB heb ik al een keer gezien in melkweg. Het zal ongetwijfeld geniaal worden in de two zondag.
Fcukers is wel een heel leuk feestje :). Vond het vorige week in Parijs erg goed klinken! En is een echte live set, dus niet enkel dj.

Teun (achtergrondzangeres/danseres bij Eefje De Visser) heeft ook op haar Instagram gezet om 15u een set te spelen op vrijdag, die is vooralsnog niet in de app te vinden denk ik?

Users who are viewing this thread