Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Podver, ik vind Kin'Gongolo vs.Nilufer een van de lastigste clashes, was er net uit "gewoon" naar Nilifer te gaan, komt dit nog langs. Waarom is Kin'Gongolo, naast dat de muziek wat meer prater proef is, de moeite waard live?
Podver, ik vind Kin'Gongolo vs.Nilufer een van de lastigste clashes, was er net uit "gewoon" naar Nilifer te gaan, komt dit nog langs. Waarom is Kin'Gongolo, naast dat de muziek wat meer prater proef is, de moeite waard live?
Voor mij is dit eigenlijk wel de belangrijkste reden + de balans in het programma dat ik van plan ben te volgen. Yanya lijkt dan wat meer op andere dingen die ik vandaag al wil gaan zien.
Heel veel plezier vandaag voor iedereen die naar Best Kept Secret gaat. Geniet met volle teugen, laat je verrassen en deel vooral jullie mooiste momenten en gouden tips .