Best Kept Secret 2025

Deftones, Kiwanuka en Wilco op zondag. Zaterdag dan enkel TV On the Radio en Soulwax. Vrijdag Eefje en Barry. Lijkt me haast wel dat er zaterdag iets bij komt?
Ja, er mist op de zaterdag echt nog wel wat. Misschien dat ze voor die dag dus nog met een grotere naam bezig waren en dat dat mislukt is, of dat ze er nog mee bezig zijn

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Damn Deftones, Magdalenay Bay, Dummy ook bij op de zondag die al zo stacked was. Pijnlijk.

Ben altijd een van de weinige hier geweest dat Deftones niet als dé zaterdag-headliner zag. Tof, dat mijn buikgevoel toch ook een keer klopt 😅
Lijkt me dan Defontes headliner TWO te worden en de combo Wilco + Michael Kiwanuka op de ONE. Zie ik wel heel goed werken!

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Matthijs
Voor mij gaat de vrijdag het grootste slagveld worden qua keuzes. Ai, dat gaat zeer doen. Eefje, Droom dit, Brihang, Daniela Pes, Kabeaushi, Frost Children, Divorce, l’imperatrice, the Dare, Nilufer en Nia.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Top, de enige dag die ik overwoog, vanwege TV On The Radio, weer veruit de minste van het weekend. Uiteraard Magdalena Bay, Deftones, The Dare, Wilco en Spellling allemaal op andere dagen.

Die zaterdag heeft voor mij juist bijna alles wat ik wil zien. De acts die ik op de vrijdag en zondag misloop zijn vooral mid- en undercard, dus die haal ik vast dit of volgend jaar wel in op een ander festival of clubshow.

Sterk een dagkaart aan het overwegen nu

Hier gaat het gewoon zondag kaartje nodig. Deftones - Michael Kiwanuka - Wilco - Big Special - Fcukers - Gouge Away - Magdalena Bay is prima te doen.

De hype van laatst genoemde lijkt niet echt door te zetten trouwens, had die inmiddels wel groter verwacht.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en BeWario
Hier gaat het gewoon zondag kaartje nodig. Deftones - Michael Kiwanuka - Wilco - Big Special - Fcukers - Gouge Away - Magdalena Bay is prima te doen.

De hype van laatst genoemde lijkt niet echt door te zetten trouwens, had die inmiddels wel groter verwacht.
Denk dat die misschien beetje onder de radar zijn gekomen hier, maar doen het in het algemeen best wel goed volgens mij.
Het laatste album is bij BloodRecords op vinyl uitgebracht vorige week en drop van 4000 LP’s was binnen 10 minuten uitverkocht. Denk dat we dan wel kunnen spreken van een hype

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Fluxion
Zaterdag toch ook veel mooie mamen met Jacob Alon, Kae Tempest, Jasmine 4.t, King Hannah en Lucy Dacus. Maar zondag lijkt inderdaad precies wat meer gewicht te hebben.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi

Users who are viewing this thread