Best Kept Secret 2025

Waxahatchee mag trouwens al eerder op BKS hebben gestaan, in 2018, maar ze spelen niks meer van Out In The Storm. Plus, met het nieuwe genre (folk/country) dat ze nu spelen is dat ook zo goed als een nieuwe band. Ik zou het overigens niet erg vinden als ze wel weer een nummer als Silver of No Question uit de tas halen.
Laat ze die laatste 2 albums integraal spelen, absurd dat die niet in meer lijstjes staan qua albums vh jaar. Wel genomineerd voor een Grammy nu, en terecht.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Een mogelijke "headliner" die qua tourschema er nog bij zou kunnen komen en hier nog niet genoemd is: Richard Ashcroft
Speelt in zijn shows ook veel The Verve nummers, niet dat het mijn droom headliner is maar zie hem 10 keer liever dan een dj.

Hopen dat bij de volgende drop wat hiphop zit.
Ik hoop het ook, maar dat pakte vorig jaar niet echt geweldig uit ofzo. Bij Vince Staples bleef het tot Big Fish heel koeltjes en bij Billy Woods was niemand. Ik denk wel dat een Danny Brown of een Freddie Gibbs beter het publiek zouden (mee)krijgen, want voor mijn gevoel passen die ook beter bij dit soort Pitchfork-publiek.

Users who are viewing this thread