Beetje laat, maar vond dit wel een mooi format voor een voorlopig schema. Best veel gaat pas blijken op het moment zelf en is o.a. afhankelijk van de nieuwe Casbah:
Must-see
Waarschijnlijk meepakken
Twijfel over clash of überhaupt
Vrijdag
Katy Kirby - Texoprint - English Teacher - Joost Oomen - Chasity Belt/Mannequin Pussy/BadBadNotGood - La Femme - tweede deel Sofia Kourtesis (of al eerder als La Femme op ONE doodvalt) - Minyo Crusaders - St. Vincent/Droom Dit/Baxter Dury - Snõõper (of toch een stukje Disclosure als de Casbah ook dit jaar niet fijn is) - The Armed/Ki/Ki
Zaterdag
Ratboys - CMAT / Grace Cummings - Royel Otis - Infinity Song - stukje Julie Pavon - Fatouma Diawara/Mildlife - The Mary Wallopers - stukje Library Card - Slowdive - Paolo Nutini - Osees/Deijuvhs/Altin Gün - misschien nog Tjade als ik nog energie heb maar in de praktijk haal ik dat tijdstip al jaren niet meer
Zondag
Hopen op een leuke TBA voor de TWO of Session 1 (Sprints zou welkom zijn i.v.m. moeilijke clash later die dag) - Julie Byrne - Ada Oda -(Water From Your Eyes)- Jockstrap - Warhaus - The Haunted Youth - Ali - Amyl & The Sniffers - Tamino - PJ Harvey - Justice / Sprints (dat zijn eigenlijk allebei musts, maarja, kan moeilijk op twee plekken tegelijk zijn)- Floating Points/Coloray
Voor mij een lekker vol en gevarieerd schema.