Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Op de website staat nog "many more to come," Dus er komt echt nog wel iets.
Met het bericht dat er een grotere Casbah komt verwacht ik dit jaar minimaal net zoveel namen als vorig jaar. @Matthijs heeft een paar pagina's terug al berekend dat er op vrijdag 3, zaterdag 6 en zondag 8 namen bij zouden kunnen komen, dus zoiets zal het wel zijn.

Verwacht niet veel groots of middelgroots meer. Misschien een wat grotere Nederlandse naam als Johan of Elephant of zo.

En het 'many more' slaat ook op nog ontbrekende dj's (the Floor is nog niet compleet) nog wat extra culture namen, de koks in the Lodge en natuurlijk alle foodtrucks.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
58
Nu er met de start van de dagkaarten verkoop geen nieuwe namen bekend zijn gemaakt kunnen we wel een streep zetten door de verwachting dat er in het middensegment nog wat moois bij komt. Toch?
Tuurlijk wel…. Daarmee stuwen ze een tweede golf in de verkoop🤣🤣
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik vind het helemaal niet zo gek dat DJVT een keer op BKS staat. Dat begrijp ik beter dan Goldband.
Ik kan DJVT ook beter diggen dan Goldband hoor, laatsgenoemde ligt helemaal binnen mijn irritatie zone. DJVT is opzich geen slechte act en hebben zeker plaats in de Nederlandse muziekgeschiedenis. Maar ik vind het nog steeds niks voor BKS hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude, noid en gguuss

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Ik kan DJVT ook beter diggen dan Goldband hoor, laatsgenoemde ligt helemaal binnen mijn irritatie zone. DJVT is opzich geen slechte act en hebben zeker plaats in de Nederlandse muziekgeschiedenis. Maar ik vind het nog steeds niks voor BKS hoor.
In ieder geval zouden ze die headlinespot op Lowlands meer verdiend hebben dan Goldband.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Na een hoop wikken, luisteren en wegen is dit mijn voorlopige lijstje. Ik ga er vanuit dat er nog een paar namen bijkomen en dan maar weer hopen dat er niet te veel clashes zijn.

Vrijdag
Must: Droom dit, La Femme, St. Vincent, Disclosure,
Graag: Omar Apollo, St Paul and the Broken Bones
Wellicht: Mannequin Pussy, Katy Kirby, Libianca, BADBADNOTGOOD

Zaterdag
Must: Faux real, Parcels, Slowdive, Grace Cummings
Graag: Paulo Nutini, Mildlife, Mula B, Royel Otis, Vince staples, Deijuvhs
Wellicht: Altin Gun, the Amazons

Zondag
Must: Justice, Dorian Electra, Tamino, Warhaus
Graag: P.J. Harvey, Jockstrap, The Haunted Youth,
Wellicht: Billy Woods, the Indien, de Jeugd van Tegenwoordig, Julie Byrne

Grace Cummings kende ik nog niet maar ik smelt van die stem. Ook benieuwd naar hoe Deijuvhs live zal zijn.
Nu al zin in BKS 2024!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Na een hoop wikken, luisteren en wegen is dit mijn voorlopige lijstje. Ik ga er vanuit dat er nog een paar namen bijkomen en dan maar weer hopen dat er niet te veel clashes zijn.

Vrijdag
Must: Droom dit, La Femme, St. Vincent, Disclosure,
Graag: Omar Apollo, St Paul and the Broken Bones
Wellicht: Mannequin Pussy, Katy Kirby, Libianca, BADBADNOTGOOD

Zaterdag
Must: Faux real, Parcels, Slowdive, Grace Cummings
Graag: Paulo Nutini, Mildlife, Mula B, Royel Otis, Vince staples, Deijuvhs
Wellicht: Altin Gun, the Amazons

Zondag
Must: Justice, Dorian Electra, Tamino, Warhaus
Graag: P.J. Harvey, Jockstrap, The Haunted Youth,
Wellicht: Billy Woods, the Indien, de Jeugd van Tegenwoordig, Julie Byrne

Grace Cummings kende ik nog niet maar ik smelt van die stem. Ook benieuwd naar hoe Deijuvhs live zal zijn.
Nu al zin in BKS 2024!
Staat Droom Dit op vrijdag ja?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Maar BKS is natuurlijk wel veel leuker (en schoner) dan Dour!
En ik neem aan dat je in België ook een machtiging kan afgeven om te stemmen.

Verhalen over het eten op Dour zijn toch ook tamelijk dramatisch?
BKS is op de meeste vlakken een beter festival dan Dour. Maar de dagtickets zijn bijna 60 euro goedkoper in Wallonië. En de elektronische focus van Dour gaat meer fans van Justice aanspreken dan Warhaus en Tamino.

Hangt er dus vanaf wat jouw prioriteit krijgt. Maar ik denk dat bovenstaande argumenten voor velen zwaarder doorwegen dan een goede catering.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en noid

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Gesaffelstein is ook terug met een nieuw album wat erg interessant klinkt.
Zou een mooie naam zijn voor BKS, zijn dates van deze zomer zijn nog niet bekend.


Als Gesa naar BKS komt dan is dat een giller en mogelijk een van de beste boekingen van het festival, maar ben bang dat hij juist daarom te groot is voor een laatste worp namen (hij zou direct headliner zijn). Heb het gevoeld at hij eerder (helaas) naar Lowlands zal gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken