Best Kept Secret 2024

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
n hoop van hierboven vind ik ook goed, maar wat echt goed in mn straatje past is de hardcore sound van Militarie Gun.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
154
105
Heb nog even gekeken naar eerdere inschattingen van wie op welk podia speelt en gekeken naar de gaten die er dan zijn op One/Two en de wat grotere Secret namen. Dan kom ik op onderstaand lijstje uit van redelijke kanshebbers. Wat denken jullie van deze inschatting van wat we nog kunnen verwachten?

Massive Attack
Future islands
Belle & Sebastian
Sleaford mods
L’imperatrice
Mogwai
Vince Staples
Squid
Shame
Elephant
Pip Blom
 

rubenv

Playlistbediener
11 okt 2023
46
37
Heb nog even gekeken naar eerdere inschattingen van wie op welk podia speelt en gekeken naar de gaten die er dan zijn op One/Two en de wat grotere Secret namen. Dan kom ik op onderstaand lijstje uit van redelijke kanshebbers. Wat denken jullie van deze inschatting van wat we nog kunnen verwachten?

Massive Attack
Future islands
Belle & Sebastian
Sleaford mods
L’imperatrice
Mogwai
Vince Staples
Squid
Shame
Elephant
Pip Blom
Vince Staples, Massive Attack en shame zou geweldig zijn
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Heb nog even gekeken naar eerdere inschattingen van wie op welk podia speelt en gekeken naar de gaten die er dan zijn op One/Two en de wat grotere Secret namen. Dan kom ik op onderstaand lijstje uit van redelijke kanshebbers. Wat denken jullie van deze inschatting van wat we nog kunnen verwachten?

Massive Attack
Future islands
Belle & Sebastian
Sleaford mods
L’imperatrice
Mogwai
Vince Staples
Squid
Shame
Elephant
Pip Blom
Danny Brown zou ik ook een mooie toevoeging vinden. Die heeft volgens mij nog geen shows aangekondigd in Europa.

En nog een mooie verrassing a la Aphex Twin, die je niet zomaar ergens anders ziet. Ik heb MGMT al tot in de treurnis genoemd, maar The Postal Service / Death Cab zou ik ook wel voor tekenen. Natuurlijk niet de grootte van Aphex Twin, maar meer zo van "unieke naam".

EDIT: en/of The Smile natuurlijk, maar die zie ik niet meer langskomen eerlijk gezegd...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
The Postal Service zou wel nice zijn, zo'n type naam mist nog. Touren die in Europa?
Is een tour met Death Cab for Cutie die Transaltanticism integraal spelen. Verwacht dat ze in juni festivals in de VS meepakken en dan een beperkt aantal concerten in Europa in augustus. Ze staan al op All Points East.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446

submarine

Playlistbediener
30 apr 2019
25
20
Ik hoor nu pas de snippet, maar potverdorie zou bijna alleen daarvoor al een ticket kopen. Ben heel benieuwd naar het volledige album, maar als het een indicatie is gaan ze dus terug naar de sound van Cross.

Wanneer verwachten we nieuwe namen, trouwens?
Ik verwacht de nieuwe namen pas na ESNS, dus ergens eind januari, begin februari.
 

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
Heb nog even gekeken naar eerdere inschattingen van wie op welk podia speelt en gekeken naar de gaten die er dan zijn op One/Two en de wat grotere Secret namen. Dan kom ik op onderstaand lijstje uit van redelijke kanshebbers. Wat denken jullie van deze inschatting van wat we nog kunnen verwachten?

Massive Attack
Future islands
Belle & Sebastian
Sleaford mods
L’imperatrice
Mogwai
Vince Staples
Squid
Shame
Elephant
Pip Blom
Zou van Future Islands wel blij worden. Mis beetje zo'n band op de line up nog. Elephant lijkt mij ook wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en Jelle

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Voor de spots van Lizzo, Jessie Ware, Princess Nokia of Caroline Polacheck kom ik nog niet verder dan Roisin Murphy, Romy, Sophie and the Giants, Troye Sivan 😘, Holly Humberstone. Ze mogen ook allemaal komen van mij, maar dat gaat niet gebeuren.

Future Islands zou ook fijn zijn.in ieder gevalgoed voor de ONE. Net als James Blake die met dat nieuwe album weer lekker bezig is. POL wil ik ook wel live zien en Zaho de Sagazan. Everything Everything komt meteen nieuw album dus laat maar komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Voor de spots van Lizzo, Jessie Ware, Princess Nokia of Caroline Polacheck kom ik nog niet verder dan Roisin Murphy, Romy, Sophie and the Giants, Troye Sivan 😘, Holly Humberstone. Ze mogen ook allemaal komen van mij, maar dat gaat niet gebeuren.

Future Islands zou ook fijn zijn.in ieder gevalgoed voor de ONE. Net als James Blake die met dat nieuwe album weer lekker bezig is. POL wil ik ook wel live zien en Zaho de Sagazan. Everything Everything komt meteen nieuw album dus laat maar komen.
Die nieuwe single van Everything Everything is echt lekker weer. En James Blake ook natuurlijk, heerlijke show in 013 was dat.

Robyn als afsluiter van de TWO zou ik ook wel voor tekenen. Dat laatste album is zo heerlijk ook wederom.

Ik wacht nog op de volgende gooi met namen voordat ik een ticket koop. Justice is wel een must see voor mij, maar er is wel een sterkere undercard nodig wat mij betreft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken