Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Goed om te zien dat Pinkpop erin is geslaagd een headliner neer te zetten die nog matiger is dan Disclosure!

Het enige wat ik uit die (over de hele lijn typische) Pinkpop-lijn haal wat nog relevant kan zijn voor BKS is dat Pinkpop Fontaines D.C. dus niet geboekt heeft, terwijl die hetzelfde weekend wel op Hurricane en Southside staan. BKS is voor hen dus nog een optie.
Ik vind de headliners van Pinkpop beter passen bij Pinkpop dan dat Disclosure past bij BKS hoor.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Sideways Helsinki bevestigt in het weekend na BKS Peggy Gou en Fontaines D.C.
Ik zou het prima vinden als Fontaines DC zou headlinen maar kan het me eigenlijk toch niet voorstellen met nog geen 900.000 maandelijkse luisteraars op Spotify. Zegt niet alles qua grootte maar toch.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
376
294
Een kleine week na de aankondigingen en de hyperbolische achtbaan vol emoties rondom Pulp en wat jaloezie om vooral de grotere namen die naar Beuningen gaan, is mijn glas alweer meer dan halfvol. Net even de namen die nu bekend zijn en die ik op basis van wat ik al kende + een week inluisteren best wel/behoorlijk graag zou willen zien proberen te plakken op mijn route van vorig jaar, en dan ziet het er al heel behoorlijk uit. En ook vorig jaar ging ik met amper echte must sees het festival in en kwam ik er met een geniaal Young Fathers, maar ook twee handen vol viersterrenoptredens,
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik vind de metric spotify luisteraars vrij waardeloos om te bepalen hoeveel " fans" een band heeft. Een Libianca heeft veel meer luisteraars dan bijvoorbeeld een King Gizzard, maar die laatste gaat toch echt de TWO veel meer op z'n kop zetten en kaartjes verkopen.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman en dfrvanloon

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.035
Ik vind de metric spotify luisteraars vrij waardeloos om te bepalen hoeveel " fans" een band heeft. Een Libianca heeft veel meer luisteraars dan bijvoorbeeld een King Gizzard, maar die laatste gaat toch echt de TWO veel meer op z'n kop zetten en kaartjes verkopen.
Laat ze eerst die Afas maar eens uitverkopen 😅
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Alsjeblieft niet. King Gizzard is het nieuwe Kensington geworden. Je moet echt je best gaan doen om deze band te ontwijken op festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.035
King Gizzard is bepaald niet overrated, maar wel héél héél veel te zien geweest de afgelopen tijd. En die Afas zal uiteindelijk wel uitverkopen, maar zo vlot gaat het vooralsnog niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
King Gizzard stond in 2022 al als sub-headliner op de ONE en verwacht ik binnen 3 jaar wel terug op BKS als headliner.
Die gaan de AFAS ook wel uitverkopen denk ik zo
Volgens mij zitten die langzaam wel aan hun max met die AFAS-show.
Veel groter dan het volle strand vorig jaar zal het voor ze op BKS ook niet meer worden.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Goed om te zien dat Pinkpop erin is geslaagd een headliner neer te zetten die nog matiger is dan Disclosure!

Het enige wat ik uit die (over de hele lijn typische) Pinkpop-lijn haal wat nog relevant kan zijn voor BKS is dat Pinkpop Fontaines D.C. dus niet geboekt heeft, terwijl die hetzelfde weekend wel op Hurricane en Southside staan. BKS is voor hen dus nog een optie.
Beetje off topic in dit forum, maar toch: hoe krijgt PP het voor elkaar ieder jaar toch weer beroerder te programmeren? Het is nu een soort Concert at Sea met Pendulum, Royal Blood en Jane's Addiction er doorheen gemixt. Wat een krankzinnige combinatie. En met de prijs die ze daarvoor rekenen lijkt de ticketprijs van BKS ineens zeer redelijk (toch nog een link naaf BKS weten te maken. Pjoe)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en yannickd

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik hoop overigens heel erg op Fontaines DC. Mijn hoop wordt de laatste jaren helaas zelden beloond, dus zal wel Phoenix worden (brrrrr).
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Idles heeft ook nog een gaatje maar die gaan niet op en neer vanuit de US ben ik bang.
Fontaines D.C. zou ik ook een topnaam vinden. Maar misschien te kort geleden geweest?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Maurits zei wel dat we bij de derde headliner moeten gaan "dansen". Dan vallen Lana en Fontaines DC bijvoorbeeld gewoon af. MGMT, Vampire Weekend, of zoiets als Soulwax lijken dan meer waarschijnlijk. Dans je normaal op Massive Attack ? Niet echt toch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken