Best Kept Secret 2024

rubenv

Playlistbediener
11 okt 2023
46
37
Nog wat toevoegingen die ik graag wil zien.

Als laatste headliner: The Smile, Beach house, MGMT of Arcade Fire

Overig: Bdrmm, Spinvis, betcover!!, GIFT, Sweet Trip, King Krule, Billy Woods, Injury Reserve, Loving, Boards of Canada, Crumb, Beth Gibbons, Ichiko Aoba en duster

(Dromen mag)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: davadude en snoep

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
In mijn stoutste droom is MGMT gewoon de laatste headliner die aangekondigd wordt. Genoeg hits en de nieuwe singles tot nu toe zijn echt waanzinnig. Echt een unieke naam.

Maar The Smile teken ik ook voor hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en davadude

jopkins

Playlistbediener
17 nov 2019
18
33
Ik heb even snel de volledige lijst met foto's gedownload en ik zie nog wel van meer artiesten van vorig jaar de foto's.
In een korte steekproef zag ik reeds Charlotte Adigery & The 1975 die ik op eerste zicht herkende.
Hoeft dus niet per sé herhaling te willen zeggen.
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
16
36
Ik heb even snel de volledige lijst met foto's gedownload en ik zie nog wel van meer artiesten van vorig jaar de foto's.
In een korte steekproef zag ik reeds Charlotte Adigery & The 1975 die ik op eerste zicht herkende.
Hoeft dus niet per sé herhaling te willen zeggen.
De echte vraag is, wat staat er nog tussen dat vorig jaar niet aanwezig was?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zo, ik zie nu pas dat Down The Rabbit Hole in no-time was uitverkocht. Best pijnlijk wel voor BKS. Ik ben eerlijk gezegd wat nu de doorslag geeft. De artiesten, manier hoe ze het weg zetten, toch de geografische ligging? Ik ben daar toch wel benieuwd naar.
 

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
89
156
Zo, ik zie nu pas dat Down The Rabbit Hole in no-time was uitverkocht. Best pijnlijk wel voor BKS. Ik ben eerlijk gezegd wat nu de doorslag geeft. De artiesten, manier hoe ze het weg zetten, toch de geografische ligging? Ik ben daar toch wel benieuwd naar.
Heb zelf een DTRH ticket gekocht boven BKS, heb het vooral gedaan vanwege de betere headliners maar ik voelde ook heel erg de druk om meteen een ticket te kopen omdat het de vorige keer ook heel snel was uitverkocht, denk dat veel mensen dat ook wel hadden
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en davadude

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Zo, ik zie nu pas dat Down The Rabbit Hole in no-time was uitverkocht. Best pijnlijk wel voor BKS. Ik ben eerlijk gezegd wat nu de doorslag geeft. De artiesten, manier hoe ze het weg zetten, toch de geografische ligging? Ik ben daar toch wel benieuwd naar.
Geografisch lijkt me niet. BKS ligt nog iets beter zelfs. Ook voor Vlamingen.
Denk toch het concept van een volledig weekend (geen dagtickets) en al het gedoe op het terrein. Voor mij voelde DTRH tijdens de eerste 3 edities als de beginjaren van Lowlands. Nu helaas niet meer.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Zo, ik zie nu pas dat Down The Rabbit Hole in no-time was uitverkocht. Best pijnlijk wel voor BKS. Ik ben eerlijk gezegd wat nu de doorslag geeft. De artiesten, manier hoe ze het weg zetten, toch de geografische ligging? Ik ben daar toch wel benieuwd naar.
Was vorig jaar volgens mij ook zo, toch was het wel een geslaagde editie. Uitverkopen staat niet per se gelijk aan een kwalitatief goed festival natuurlijk.

EDIT: Ter aanvulling: vroeger was Incubate (waar BKS nu wel heen gaat maar dan in het groot) ook nooit uitverkocht op misschien een dag met een bijzondere headliner na. Toch echt mijn favoriete concert momenten gehad in halflege zalen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
EDIT: Ter aanvulling: vroeger was Incubate (waar BKS nu wel heen gaat maar dan in het groot) ook nooit uitverkocht op misschien een dag met een bijzondere headliner na. Toch echt mijn favoriete concert momenten gehad in halflege zalen.
Incubate was een geniaal festival. Dat soort bands (Laibach, Liturgy, Wardruna, The Ex, The Melvins), zeg maar op het randje van Roadburn, mis ik op BKS. Te veel gezapige en saaie indie aangevuld met wat semi-populaire dance en hiphop/rap. Zo zonde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Dirk Net

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Incubate was een geniaal festival. Dat soort bands (Laibach, Liturgy, Wardruna, The Ex, The Melvins), zeg maar op het randje van Roadburn, mis ik op BKS. Te veel gezapige en saaie indie aangevuld met wat semi-populaire dance en hiphop/rap. Zo zonde.
Ja ik blijf er bij daar ligt meer ruimte voor BKS waarmee ze uniek kunnen zijn dan meespringen in dat feestgedruis wat ze van iedereen gaan winnen omdat het simpelweg niet in de genen zit. Wat betreft met de geografische ligging doe ik al vooral op dat Brabant (ik woon er zelf) nu niet Indie provincie nummer 1 is. En dat BKS misschien voor velen net iets te ver weg zal liggen waar ze wel iets meer indie minded zijn zoals Amsterdam en Utrecht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken