Best Kept Secret 2024

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
154
105
Niet te vergeten dat Justice echt 1 van de gezichten was in de electroscene rond 2006-2010. Denk dat veel mensen die toen fan waren ze ontzettend graag weer willen zien. Justice op werchter in de Marquee is (15 jaar later) persoonlijk 1 van mijn meest intense concertbelevingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Phoenix zie ik trouwens wel ook echt geen headline spot eisen als je ziet waar die staan en op welke posities die staan op posters. Het zijn niet meer de hoogdagen voor hen meer, de TWO zie ik die wel tevreden mee zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Four Tet, Nia Archives en Overmono zijn ook in de buurt:

402914189_728432245987451_5608285579497629402_n.jpg
Lekkere line-up hoor dit.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Tsja dan kunnen we wel de "wat is EDM" discussie gaan houden, maar daar gaan we niet aan uitkomen denk ik. Ik vond het eerst album Disclosure inhoudelijk een prima album en alles behalve hapklaar. Alleen kwamen te snel op een te groot podium als je het mij vraagt.

Ik vind Justice dan weer net iets meer hapklaar om eerlijk te zijn. Wat niet weer niet wil zeggen dat het niet tof is.
Nee, is ook niet een kwestie van semantiek natuurlijk... Is meer het gevoel dat ik bij beide acts heb. Heb zelf ook meer met Justice dan met Disclosure, dus ongetwijfeld ook persoonlijk gekleurd!

Niet te vergeten dat Justice echt 1 van de gezichten was in de electroscene rond 2006-2010. Denk dat veel mensen die toen fan waren ze ontzettend graag weer willen zien. Justice op werchter in de Marquee is (15 jaar later) persoonlijk 1 van mijn meest intense concertbelevingen.
Dit dus. Voor mij was dat Lowlands 2007, compleet weggeblazen toen.

Iets anders: The Smile staat op 20 juni op Release Athens, dus misschien nog niet helemaal afschrijven voor BKS?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Mail BKS ontvangen dat je accommodaties kan reserveren als je al een kaartje hebt...
Huh, what the fuck?? Wij hebben juist gewacht met kaarten kopen omdat al die accomodatie packages altijd inclusief kaarten waren... En nu krijgen de vroege kaartkopers voorrang met boeken van accomodaties??
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Mail BKS ontvangen dat je accommodaties kan reserveren als je al een kaartje hebt...
Kunnen ze toch niet maken, dit. :oops:

Waarom niet wachten totdat de ticketverkoop begint. Het is niet dat die accomodaties niet vol gaan zitten...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Het is nu al rel wat mij betreft. We hadden dus al lang - GOEDKOPERE - kaarten kunnen hebben en dan hadden we ook nog eens voorrang gehad op accommodaties?
Onhandige communicatie...

Maar het goede nieuws is dat ze dus zorgen dat ze klaar zijn voor de voorverkoop, en dat is veel vroeger dan vorig jaar. Dit keer hoeven ze dus niet in januari nog 3 headliners proberen te vinden.

Als de verkoop volgende week begint zou het zelfs nog kunnen dat ze morgen of vrijdag met namen komen.....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Dit lijkt me verkooptechnisch toch ook niet handig? Je verneukt je potentiële kopers ten gunste van mensen die in principe al binnen zijn. Tenzij ze verwachten dat het zo enorm storm gaat lopen bij de algemene kaartverkoop en ze niet willen dat er mensen met een early bird graag een accommodatie hadden willen hebben en die niet hebben kunnen krijgen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Huh, what the fuck?? Wij hebben juist gewacht met kaarten kopen omdat al die accomodatie packages altijd inclusief kaarten waren... En nu krijgen de vroege kaartkopers voorrang met boeken van accomodaties??
Ze hebben gecommuniceerd dat de accommodaties los te boeken zouden zijn en ook dat je voorrang krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brundlecat

Gebruikers die dit onderwerp bekijken