Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik zie Pavement helaas ook niet snel meer gebeuren, de huidige koers zetten ze op die positie gewoon een Froukje o.i.d. op die positie neer, want “dat werkt wel”

En ik als ik sociaal media bekijk zijn ze weer aan het pinpointen op de beleving vam het festival. I don’t like it Ergens vrees ik wel voor deze editie na het succes van vorig jaar.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Mijn wishlist voor 2024:
The Cure - The National - Air
Soulwax - Slowdive - Yeah Yeah Yeahs - Roisin Murphy
Fout Tet - Anna von Hausswolff - Goat
En Alberta Balsam op Coney Island
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en yeaghi

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.020
Mijn wishlist voor 2024:
The Cure - The National - Air
Soulwax - Slowdive - Yeah Yeah Yeahs - Roisin Murphy
Fout Tet - Anna von Hausswolff - Goat
En Alberta Balsam op Coney Island
Zweedse Goat of Japanse Goat? Denk die eerste, maar toch.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Daft Punk heeft een drumless Random Access Memories uitgebracht. (Drumless edition)

In het kader van nostalgisch maar wel vernieuwend en hoog op het verlanglijstje van Maurits.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Iemand op Efestival heeft wat informatie over de Primavera lineup:

American Football
Bikini Kill
Camera Obscura
Mitski
Death Cab For Cutie
Lana del Rey

All of them will be in the lineup on Tuesday. Neither SZA nor Travis Scott, from what I've been told.


Allemaal mooie namen voor BKS en met Lana del Rey ook een nieuwe kanshebber voor de headlinespot. Hij heeft het ook over Kylie Minogue, maar daar gaan we het niet over hebben😆
 

mardybum

Playlistbediener
29 feb 2020
22
13
Jungle zie ik als een kanshebber voor grote spot. Deze week AFAS uitverkocht. Perfecte muziek om de nacht mee in te gaan. Daarnaast past het goed in hun schema
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Kylie Minogue in het BKS-Forum?

DCFC, Mitski, Bikini Kill en Lana zijn natuurlijk allemaal goede namen voor BKS
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Kylie Minogue in het BKS-Forum?

DCFC, Mitski, Bikini Kill en Lana zijn natuurlijk allemaal goede namen voor BKS
Bikini kill zal lastig worden. Spelen op 6 juni in de Melkweg. maar kunnen in hun schema de 7e nog wel stoppen in Hilvarenbeek onderweg naar Berlijn.

Kylie had ik gehoopt te zien toen we ademloos naar Nick Cave stonden te luisteren. Mooi duet samen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik zou Kylie best graag willen zien, maar niet op BKS om eerlijk te zijn. Zou ik beter op een mooie spot vinden passen op Pinkpop weer op dat gebied (combi met Dua Lipa zou best tof zijn denk ik als die nog zou komen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Geen idee of dat in de geruchtenmolen zit. Van mij mag Local Natives nog wel een keer langskomen. Even wegzwijmelen bij dit nummer op het strand:

 
  • Geweldig
Waarderingen: El Plopsma

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
153
105
Placebo zou ook goed passen

Placebo - Lana - PJ Harvey
Het feit dat Placebo vorig jaar ook in de buurt was en dat ze die niet hebben gekozen terwijl ze een soort van headliner crisis hadden, doet me vermoeden dat ze Placebo niet geschikt vinden.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Dat hoop ik toch echt niet, hun show op TW Classic voelde ontzettend gedateerd aan. Geef dan gewoon een band als Fontaines DC de kans.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken