Best Kept Secret 2024

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
NIN en Björk een slag te groot als je ook artiesten als Kraftwerk, Radiohead, Arcade Fire al eens hebt geboekt lijkt me niet echt.

Ik manifesteer Björk!!! Nine Inch Nails ook :) en misschien dan nog iets leuks erbij, zoals... Sufjan Stevens.

Verder op andere spots Arca, Little Dragon, ANOHNI, M83, Eartheater, Four Tet, Róisín Murphy, SBTRKT, The Horrors.
Aaah daar is de jaarlijkse Sufjan Stevens, ik heb Bingo!
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Riekt wel een beetje naar The Smashing Pumpkins moet ik zeggen. Ik mag het toch echt niet hopen dat we straks naar 2 uur naar Billy Corgan z'n gezever moeten luisteren.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ga jij dan ook door een heel kleurenpalet van emoties?
Kijk dit toch ieder jaar en erger me iedere keer weer...

The Smile lijkt me dan niet. Zou bij God niet weten hoe nostalgisch dat is. The Cure zou best kunnen zoals gezegd, maar ja, die lijken me dus wel het budget op te vreten wat Maurits dus eigenlijk helemaal niet wil.

20 minuten Maurits kost mij meer energie dan een heel festival.

Thom Yorke is nostalgisch, maar met de band The Smile weer iets heel nieuws was mijn gedachtegang. Kraftwerk kan natuurlijk ook, die vernieuwen ook per tour. Opzich zegt hij wel interessante dingen waar we wel weer maanden mee verder kunnen haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Verder nog wat eigenzinnige namen die wat mij betreft prima bij BKS passen: Motorpsycho, Boards of Canada, Will Oldham, Tindersticks, Dans Dans, The Antlers, Ryan Adams, Nils Frahm, Damien Rice, Het Zesde Metaal, Eefje de Visser, Mark Kozelek, Archive, Damien Jurado.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Maar hij zegt wel expliciet dat het voor hem voelt als een headliner. Dus denk dan eerder dat het niet een headliner is, maar een naam in de categorie Pavement of Stereolab, die voor een kleine groep mensen heel groot is, maar voor de meesten toch niet.
Aan de andere kant; hij vroeg zich ook af (in een interview voorafgaande aan deze editie) of Chem Bros en Aphex Twin headliners waren. Hij vond het in elk geval wel grote namen. Afijn, hij hanteert een nogal eigenzinnige terminologie dus zijn uitspraken duiden is een lastige zaak.
 
  • Haha
Waarderingen: yannickd

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Even een vraag waar discussie over is. Ik ken mensen die willen een camperticket kopen. Daar mogen twee tentjes bij. Koop je dan als tentganger een normaal campingticket en mag je daar bij staan of je betaal je ook een camperticket, ook al slaap je in een tentje?
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Aan de andere kant; hij vroeg zich ook af (in een interview voorafgaande aan deze editie) of Chem Bros en Aphex Twin headliners waren. Hij vond het in elk geval wel grote namen. Afijn, hij hanteert een nogal eigenzinnige terminologie dus zijn uitspraken duiden is een lastige zaak.
Verbaasde me eigenlijk vooral dat Chem Bros en Aphex Twin blijkbaar niet heel duur zijn 🤔

Ik word over ruim een jaar 30, ik zal het in mijn achterhoofd houden...
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Verbaasde me eigenlijk vooral dat Chem Bros en Aphex Twin blijkbaar niet heel duur zijn 🤔

Ik word over ruim een jaar 30, ik zal het in mijn achterhoofd houden...
Dit artikel is er een voor jou. Mogen wij ook komen?

 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Afijn, hij hanteert een nogal eigenzinnige terminologie dus zijn uitspraken duiden is een lastige zaak.
Waardig opvolger van Jan Smeets qua slotinterviews?

Overigens vind ik dat een beetje doorschemert dat BKS ook naar alleen maar weekendtickets wil gaan.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Cave en Radiohead maken allebei nog steeds albums die in de jaarlijsten terechtkomen. Ik vind Depeche Mode live waanzinnig, maar die zijn qua nieuwe muziek hun artistieke piek wel ver voorbij.

The Cure lijkt mij te ambitieus als je daarvoor leest dat ze niet meer voor de dure headliners willen gaan.
Qua artistieke piek ver voorbij?
Dan wordt het dringend tijd om hun nieuwe album op te leggen. Wat een parel!
 
  • Winning
Waarderingen: elo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.732
Ik heb het slotinterview vooral zonder beeld gekeken, geluisterd dus, en dat was al iets beter te doen.
Maar het is een markante persoonlijkheid zullen we maar zeggen.

Heel benieuwd naar het brede spektrum en eigenwijs programmeren.
Ook heel benieuwd naar de nieuwe prijs want vond dit al vrijs fors
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Net het volledige interview met Maurits gekeken. Ik vind hem eigenlijk wel een topgozer, en als je kijkt naar wat ze dit jaar hebben neergezet dan heb ik er vertrouwen in dat volgend jaar weer een goede editie gaat worden. Ik koop dan ook morgen lekker twee weekendtickets.

Over die headliner. Nostalgisch, eigenwijs, en iemand die bij hun wat nieuws komt doen. En net randje headliner is. Ik vind dat een beetje klinken alsof het iemand is die er al eerder stond maar nu dus met iets anders komt en ook al een tijdje meegaat. Sigur Ros vind ik wel een goede shout daarvoor, past eigenlijk op alle vlakken. The Smile is misschien niet "nostalgisch" genoeg. Nine Inch Nails valt voor mij dan af want die show is niet per sé "iets nieuws" voor Trent Reznor, tenzij ze voor 2024 een hele andere weg inslaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken