Best Kept Secret 2023

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Wel vrij donker, maar het scheelde dat we om 2.30 in een stoet met andere fietsers die wel licht hadden terecht kwamen. Vandaag proberen mijn lichtjes niet te vergeten, want de politie zou ook goed kunnen cashen met een controle.
Ik moet alleen een schroefje losdraaien en er nieuwe batterijen instoppen. Het is volkomen verachterlijk van mijzelf dat ik dat al een jaar vergeet te doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Tobuzzter

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Het was gewoon retestrak en Julian was zeer goed bij stem. Dat het je smaak niet is, soit. Maar met een dergelijke recensie maak je je belachelijk. Pisart moest in z’n 1975 recensie ook nog even sneren naar Casablancas en de Boomers in het algemeen. Je mag The 1975 niet kut vinden. Nou, jammer dan. Het was zwaar kut.
Timo Pisart heeft na Carly Rae Jepsen sowieso de pretentie opgegeven journalist te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
Young Fathers Vs Alex G is wel een enorm dilemma. Beide nog niet live gezien. Wie heeft de doorslaggevende motivatie voor een der twee?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Op de e.o.a. manier loop ik Young Fathers altijd mis. Had ze graag gezien. Jammer van Goldband en OATW, want verder is vandaag toch weer een mooie line up.
 
Laatst bewerkt:

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.732
Ik vind Young Fathers veel meer iets unieks hebben dan Alex G. Daarnaast zou ik daar live veel beter op gaan.

Sterkte met de keuze en veel plezier, zaterdag vorig jaar was beter maar lekker dagje hoor!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Ik moet alleen een schroefje losdraaien en er nieuwe batterijen instoppen. Het is volkomen verachterlijk van mijzelf dat ik dat al een jaar vergeet te doen.
Herkenbaar. Bij mij vriezen ze altijd kapot en dan maak ik weer dezelfde fout om er bij de HEMA eentje te halen die een maand later weer sneuvelt
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Waar ik eigenlijk alleen van plan was om zondag een dagje te gaan heb ik op het laatste moment toch nog een weekendticket van TicketSwap geplukt om de vrijdag ook mee te kunnen pakken. En daar ben ik blij om! Topdag gehad. Paar leuke mensen van hier leren kennen, prachtig weer, het mooiste terrein van Nederland en veel leuks gezien. Nu een vreemde gewaarwording om half in de festival-flow even één dagje terug naar het leven van alledag te gaan (maar goed om al het stof uit mijn longen krijgen) en morgen weer die kant op.

Personal Trainer
Ik vermoed een complot, want op elk (buurt) festival waar ik kom staan zij ook. Blijft een sympathiek bandje, maar nu is het wel even genoeg.

Unknown Mortal Orchestra
De voornaamste reden dat ik er was vandaag. Opvallend veel weglopers, maar voor mij eigenlijk precies zoals gedacht: muzikaal goed, maar (ondanks de verzengende hitte in die tent) een stelletje ijskonijnen op het podium. Denk dat veel mensen zochten naar wat meer energie, zeker na Bolis Pupul, maar ik vond het top.

The Voidz
Dit heb ik denk ik twintig minuten volgehouden. Een beetje attitude kan ik altijd wel waarderen, maar dit gejank sloeg voor mij al vrij snel om naar de categorie sneu. Het kwam op mij ook over alsof hij er zelf totaal geen zin in had. Prima, dan ik ook niet. Wel leuk om te zien hoe verschillend iedereen hier het heeft beleefd.

Wodan Boys
Caroline Polacheck had ik een paar weken geleden op de Primavera stream gezien, en alhoewel ik de hype wel snap is het niet helemaal mijn muziek. Daarnaast had ik wel zin in iets meer energie. Dat lukte! Die Casbah klapte bijna uit elkaar. Verrassing van de dag voor mij. Precies de goede vibe op het goede moment. Ik zag dat 3voor12 het maar simpeltjes vond, maar het hoeft niet altijd met de pink omhoog om goed te zijn.

Chemical Brothers
Ik merk dat ik die tot op de millimeter strakgeproduceerde shows met twijfelachtige live elementen steeds slechter trek. Lampjes mooi, visuals mooi, en met wat extra alcohol had ik me er waarschijnlijk nog wel vermaakt, maar ik wilde nu graag naar…

Sylvie Kreusch
Beste keuze van de dag! Wat een warm bad na dat geweld. Tent precies genoeg gevuld met mensen die er schijnbaar heel bewust voor kozen om hier te staan ipv ergens anders, en dat was te merken aan de sfeer. Muzikaal top, en een hele fijne energie op het podium. Verdient van mij betreft een veel groter publiek.

De Staat
… was De Staat. Ik heb ze vaak gezien, en altijd met plezier, maar om één of andere reden (lees: moe) wilde het vandaag niet zo. Down Town voelde als een soort muzikale hersenschudding, dus toen was het wel klaar.

Op naar morgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en piep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken