Best Kept Secret 2023

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Klopt. Maar zei dan ook wel weer vrij snel dat als Arlo Parks, Mich en Kurt Vile op één dag zouden staan ik wel een dagkaart zou overwegen. En de BKS-goden waren mij gelukkig goed gezind. Een dagkaart voelt overigens toch ook niet helemaal als "echt gaan". Maar laat ik niet te veel zeiken. Die zondag is echt een mooi programma. Kurt Vile op het strand is echt de opener van de zomer 🥳
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.368
Klopt. Maar zei dan ook wel weer vrij snel dat als Arlo Parks, Mich en Kurt Vile op één dag zouden staan ik wel een dagkaart zou overwegen. En de BKS-goden waren mij gelukkig goed gezind. Een dagkaart voelt overigens toch ook niet helemaal als "echt gaan". Maar laat ik niet te veel zeiken. Die zondag is echt een mooi programma. Kurt Vile op het strand is echt de opener van de zomer 🥳
Was vorige keer ook al perfect Kurt Vile rond 18u ofzo op de ONE, 25 a 30 graden toen denk ik. Cocktail in de hand, lekker weg zweven. En dan op tijd naar de TWO om weggeblazen te worden door Raconteurs als ik het me goed herinner.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Was vorige keer ook al perfect Kurt Vile rond 18u ofzo op de ONE, 25 a 30 graden toen denk ik. Cocktail in de hand, lekker weg zweven. En dan op tijd naar de TWO om weggeblazen te worden door Raconteurs als ik het me goed herinner.
Klopt! Kurt (wel met een wat suffere setlist) op het strand met een goede cider en daarna door naar Raconteurs waar ik tot dan geen mega fan van was. Maar die show maakte me dat wel. En toen snel naar huis om de hond op te halen 🙈
 
  • Geweldig
Waarderingen: neracroft

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Eerst nog Carly Rae Jepsen, Interpol, Lizzo, en daarna pas CATQ. En ik meen dat het code oranje werd tijdens Carly Rae vanwege noodweer dat net langs trok.
Dus heeft @selurxela nog wel wat gemist als hij direct na Raconteurs is vertrokken.
Vooral Carly Rae Rupsen deed pijn natuurlijk. Vooral nadat ik de lyrische recensie van Timo Pissart las: "ze kan eigenlijks niks, maar ze is wel schattig". You go, Timo. Los daarvan hadden we geen keuze. De oppas ging op vakantie, dus we moesten de hond wel ophalen die avond.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Was toen nog Kate. Maar speelde zij niet voor of tijdens Raconteurs? Of nog tijdens Kurt Vile?
Voor en misschien nog net een stukje tijdens Raconteurs. Ik heb Ka(t)e toen helemaal gezien en Raconteurs ook grotendeels. Kurt Vile hierdoor gemist (maar die stond een paar edities eerder ook al op het stran).
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
Interpol heeft aangekondigd om een paar weken na BKS in Parijs Antics integraal te gaan spelen.
Zullen ze op BKS vast niet doen, maar we kunnen dus wel behoorlijk wat van dat album verwachten.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Interpol heeft aangekondigd om een paar weken na BKS in Parijs Antics integraal te gaan spelen.
Zullen ze op BKS vast niet doen, maar we kunnen dus wel behoorlijk wat van dat album verwachten.

Niet hun beste album, maar ook zeker the pruimen met Next Exit, Narc, Take You Ona Cruise, C'Mere, A Time To Be Small.

En Evil en Slow Hands zijn wel de default crowd pleasers.
 

timbo

Randprogramma
3 jun 2019
102
228
Dit was zo goed dat ik eigenlijk bang ben dat als ik haar nog eens zie het alleen maar kan tegenvallen. Een onvergetelijke 3 kwartier.
Heb hetzelfde, was echt waanzinnig mooi! Gelukkig daarna nog een goed deel van Raconteurs kunnen zien, want dat was ook ijzersterk!
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
Kennelijk lukt het Rosendal Garden Party wel om voldoende headliners te vinden in het BKS-weekend.
Zij kondigen net aan dat het festival wordt uitgebreid van 2 naar 4 dagen (8 - 11 juni).
Binnenkort namen.
 
  • Wow
Waarderingen: Timmetje en yannickd

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Interpol heeft aangekondigd om een paar weken na BKS in Parijs Antics integraal te gaan spelen.
Zullen ze op BKS vast niet doen, maar we kunnen dus wel behoorlijk wat van dat album verwachten.

Hopen op: Public Pervert, A Time to Be So Small, Take You on a Cruise, Not Even Jail
Waarschijnlijk krijgen: Narc, Evil, C'mere en van al hun 'hits' veruit mijn minst favoriete: Slow Hands
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
613
635
Niet hun beste album, maar ook zeker the pruimen met Next Exit, Narc, Take You Ona Cruise, C'Mere, A Time To Be Small.

En Evil en Slow Hands zijn wel de default crowd pleasers.
Doet voor mij zeker niet onder voor hun eerste. Maar integraal zal er inderdaad niet inzitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken