Best Kept Secret 2023

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Sommige namen, en zeker headliners roepen nou eenmaal meer controverse op dan anderen. Dat Oscar in die categorie zou vallen was wel voorspelbaar. Maar het idee om het wat meer te hebben over wat wat je aanspreekt daar sluit ik me wel bij aan. En inderdaad dat Nation of Language zou wel eens mooi kunnen worden. Zelf vandaag Sylvie Kreusch ontdekt. De voorpret van grasduinen in al die nieuwe namen blijft onverminderd leuk.
Nation of Language ken ik ook nog niet heel lang maar ga me zeker een beetje vooraan wurmen bij hen. De live opnamen REEPERBAHN COLLIDE klinken heel goed.
sylvie Kreusch viel me op Bruis in 2021 een beetje tegen, maar het was allemaal ook een beetje raar toen met Corona en beperkt publiek. Ze krijgt een herkansing dit jaar 😀.

nu nog bezig met ontdekken van namen als Cool Greenhouse, Erika de Casier, Gretel Hanlyn en vooral Joey Valence &Brea. Die laatste kan zie ik trouwens wel de Casbah afbreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
208
181
Ik heb vorig jaar een paar festivals gedaan waarbij ik bij een festivalbus van een derde partij een kaartje had gekocht. Werkte superchill en vertrokken vanuit vrijwel alle grote steden. Zowel Pinkpop, RHCP mee gedaan dus wss doen ze ook wel BKS.
Dat zou inderdaad nog een goede optie kunnen zijn, zie tot nu toe echter alleen nog een busreis aangeboden voor mensen die een weekend gaan. Dus niet alleen de zondag. Maar mocht iemand een dergelijke busreis weten die ook losse dagen gaat, houd ik me aanbevolen!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Bon Iver hadden ze toch gewoon moeten hebben man, die staat in dezelfde week in 013.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Die show wordt werkelijk overal opgehemeld, dus dat zal voor de liefhebber zeker een must-see zijn op BKS.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Bon Iver in 013 maakt Oscar wel weer goed voor mij. Heb de show in Ziggo gemist omdat t wat ver was, dit is lekker dichtbij.

Die week Bon Iver, dagje erna Muse met Royal Blood en een dagje BKS in t weekend. Zin in.

Ben benieuwd of er nog een spannende buitenlandse naam aangekondigd gaat worden. Maar eigenlijk gok ik vooral op NL underground (Spinvis, Eefje).

Eerder al genoemd, maar snap niet waarom die nog niet geboekt zijn...
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Bon Iver in 013 maakt Oscar wel weer goed voor mij. Heb de show in Ziggo gemist omdat t wat ver was, dit is lekker dichtbij.

Die week Bon Iver, dagje erna Muse met Royal Blood en een dagje BKS in t weekend. Zin in.

Ben benieuwd of er nog een spannende buitenlandse naam aangekondigd gaat worden. Maar eigenlijk gok ik vooral op NL underground (Spinvis, Eefje).

Eerder al genoemd, maar snap niet waarom die nog niet geboekt zijn...
Het programma lijkt nu al voller dan vorig jaar. Tenzij er een extra podium is verwacht ik alleen nog namen voor de Floor en eventueel die areas.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Caroline Polachek was vorig jaar al echt goed op Primavera, geen wonder dat ze haar op herhaling terug booken. Je voelt gewoon aan alles dat de sprong naar een act worden à la Lorde, Lizzo, Dua Lipa echt niet ver af meer is.

Het feit dat Bon Iver sinds zijn laatste passage geen nieuw eigen werk meer heeft uit gebracht kan er natuurlijk ook wel iets mee te maken hebben dat die niet komt. Misschien heeft BKS hen bewust links laten liggen? (of komt er nieuwe muziek aan van hem binnenkort?)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken