Best Kept Secret 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik denk dat de theorie dat Arcade Fire geboekt was en dat die nu "gecanceld" zijn wel een redelijk goede theorie is. Maar dat is misschien wel een geluk bij een ongeluk, want dat nieuwe album is echt ruk.
Wat heeft Arcade Fire totnu aangekondigd? Maar 1 show zeker…
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Arcade Fire speelt deze zomer nergens maar ze hebben afgelopen jaar een album uitgebracht en ze hadden vast wel festivals gespeeld als Win Butler niet beschuldigd was van het één en het ander.

Sterker nog, ze staan alleen op 2 festivals die volgens mij hun line-up al hadden aangekondigd voor dat Pitchfork artikel over Win Butler.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Arcade Fire speelt deze zomer nergens maar ze hebben afgelopen jaar een album uitgebracht en ze hadden vast wel festivals gespeeld als Win Butler niet beschuldigd was van het één en het ander.

Sterker nog, ze staan alleen op 2 festivals die volgens mij hun line-up al hadden aangekondigd voor dat Pitchfork artikel over Win Butler.
Denk dat die show in Frankrijk of Spanje, ben het kwijt, eind augustus pas werd aangekondigd erna hoor. Want ik was verrast, had gedacht dat heel de zomer in de vuilbak gekieperd was.
 

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
85
146
Ik heb het programma deels onder ogen kunnen zien via 'Friendly' bronnen. Ik kan morgen een sneakpeak geven...
Best kept krijgt een rebrand en is nu Lowlands 2: even lower, headliners zijn goldband, billie eilish en een willekeurige artiest die in juni viral is op tiktok en na een maand of twee weer vergeten en vervangen is.

Wie de pop headliners niet leuk vinden kunnen genieten van geweldige alternatieve en indie acts zoals maneskin en arctic monkeys.
 
  • Haha
Waarderingen: noid en liluzi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Op een gegeven moment ben je met de kleinste dingen al blij...

BKS heeft op Instagram De Toegift toegevoegd bij de namen die zij volgen.
Niet echt nieuws: Roel Coppen verzorgt de boekingen van De Toegift, en zeker na de goede recensies van Noorderslag kun je die eigenlijk al wel met viltstift opschrijven voor BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Wat die sneakpreview betreft: of het is vermakelijk onzin of ze zitten daar bij FF zo klem dat ze officieus maar wat laten lekken. In dat geval zal het programma nog niet voor deze week zijn .
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Op een gegeven moment ben je met de kleinste dingen al blij...

BKS heeft op Instagram De Toegift toegevoegd bij de namen die zij volgen.
Niet echt nieuws: Roel Coppen verzorgt de boekingen van De Toegift, en zeker na de goede recensies van Noorderslag kun je die eigenlijk al wel met viltstift opschrijven voor BKS.
Vond het echt een aanfluiting in het voorprogramma van Alt-J.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wat die sneakpreview betreft: of het is vermakelijk onzin of ze zitten daar bij FF zo klem dat ze officieus maar wat laten lekken. In dat geval zal het programma nog niet voor deze week zijn .
Kan niet anders dan dat ze aankomende week met namen komen. Zou anders echt belachelijk zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Op een gegeven moment ben je met de kleinste dingen al blij...

BKS heeft op Instagram De Toegift toegevoegd bij de namen die zij volgen.
Niet echt nieuws: Roel Coppen verzorgt de boekingen van De Toegift, en zeker na de goede recensies van Noorderslag kun je die eigenlijk al wel met viltstift opschrijven voor BKS.
En naast De Toegift volgen ze ook Sophie Straat en Wieger Hoogendorp. Die laatste is de producer van Sophie Straat, maar ook van...... Goldband..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En naast De Toegift volgen ze ook Sophie Straat en Wieger Hoogendorp. Die laatste is de producer van Sophie Straat, maar ook van...... Goldband..
Sophie stond er vorig jaar nog. Maar het zou me ergens niet eens verbazen dat een Goldband echt komt. Maar als je het mij vraagt, nee dankje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken