Best Kept Secret 2023

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
If the prices were the correct and final ones, the price of ticket & accomodation will be 50 Euro - 60 Euro higher than last year (14p groupslodge at Safari Park: 480 Euro each person. Last year it was 427 Euro. A lodge for 8p was showing up at 481 Euro/p and a lodge for 6p for 487 Euro/p - including local taxes)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Als dat betekent dat kaarten hetzelfde zouden blijven voor dag/combi tickets, dan prima eigenlijk.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.891
Als dat betekent dat kaarten hetzelfde zouden blijven voor dag/combi tickets, dan prima eigenlijk.
Maar waarom zou het dat betekenen? Verwacht eerder dat die prijzen procentueel gezien net zo hard omhoog zullen gaan, wat ook ongeveer overeenkomt met de inflatie die in de dubbele cijfers is gegaan afgelopen jaar.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Presale voor de pre registers start neem ik aan eerder.
Neem aan dat namen nu donderdag of vrijdag zullen zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Ja, het ging niet over kaartverkoop maar over accomodatieverkoop. Maar dat kan goed gelijk starten.
Bij een accomodatie kocht je ook meteen een ticket, denk dat het wel synchroon loopt met de kaartverkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.891
Vraag me echt af over welke naam we met z'n allen heenkijke
Het zal me sterk verbazen als er een naam staat die hier totaal niet besproken is eigenlijk. Van Frank Ocean tot Kings of Leon en alles daar tussenin is wel voorbij gekomen, realistisch of niet. De vraag is alleen welke het precies gaan zijn.

Voor de lol, even kijken wat ik zo uit mijn hoofd allemaal kan noemen wat hier als potentiële headliner besproken is: Blur, Pulp, Placebo, Ben Howard, Sigur Ros, Lana del Rey, Halsey, Rosalia, Maneskin, Tame Impala, Florence and the Machine, Unknown Mortal Orchestra, Björk, The Smile, Depeche Mode, Kendrick Lamar, SZA, The 1975, Pet Shop Boys, Beck nu net, Frank Ocean en Kings of Leon dus, en vast nog een hele hoop anderen die ik nu vergeet. Moet gek gaan als er iets staat waarvan de naam nog niet gevallen is. Al was het maar omdat we geprobeerd hebben om zo'n beetje elke band te bespreken die er is.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Het zal me sterk verbazen als er een naam staat die hier totaal niet besproken is eigenlijk. Van Frank Ocean tot Kings of Leon en alles daar tussenin is wel voorbij gekomen, realistisch of niet. De vraag is alleen welke het precies gaan zijn.

Voor de lol, even kijken wat ik zo uit mijn hoofd allemaal kan noemen wat hier als potentiële headliner besproken is: Blur, Pulp, Placebo, Ben Howard, Sigur Ros, Lana del Rey, Halsey, Rosalia, Maneskin, Tame Impala, Florence and the Machine, Unknown Mortal Orchestra, Björk, The Smile, Depeche Mode, Kendrick Lamar, SZA, The 1975, Pet Shop Boys, Beck nu net, Frank Ocean en Kings of Leon dus, en vast nog een hele hoop anderen die ik nu vergeet. Moet gek gaan als er iets staat waarvan de naam nog niet gevallen is. Al was het maar omdat we geprobeerd hebben om zo'n beetje elke band te bespreken die er is.
We hebben hier nog wel een rijtje namen besproken hoor:
Bon Iver (kan nog steeds, maar staat dat weekend ook in Scandinavië)
Phoenix (waren we best zeker van, tot de aankondiging van DTRH)
War on Drugs (werd Pinkpop)
Suede (na aankondiging op Bergenfest, maar vonden we hier geen headliner)
The Cure (geen tour aangekondigd)
Phoebe Bridgers/boygenius (te vroeg)
Morrissey (ongelukkige uitlatingen)
Arcade Fire (Win Butler...)
En zelfs (publiek of geen publiek) een terugkeer van Christine and the Queens

De enige indie-darlings die we niet hebben besproken zijn Sufjan Stevens en LCD Soundsystem.
Verder is zo ongeveer alles wel langsgekomen...
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
The Strokes gewoon nog eens? Dat hebben ze wel verdiend na hun geweldige, door iedereen enorm gewaardeerde show van afgelopen jaar ;-) en volgens een interview met Rick Rubin hebben ze alweer een nieuwe plaat opgenomen.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
We hebben hier nog wel een rijtje namen besproken hoor:
Bon Iver (kan nog steeds, maar staat dat weekend ook in Scandinavië)
Phoenix (waren we best zeker van, tot de aankondiging van DTRH)
War on Drugs (werd Pinkpop)
Suede (na aankondiging op Bergenfest, maar vonden we hier geen headliner)
The Cure (geen tour aangekondigd)
Phoebe Bridgers/boygenius (te vroeg)
Morrissey (ongelukkige uitlatingen)
Arcade Fire (Win Butler...)
En zelfs (publiek of geen publiek) een terugkeer van Christine and the Queens

De enige indie-darlings die we niet hebben besproken zijn Sufjan Stevens en LCD Soundsystem.
Verder is zo ongeveer alles wel langsgekomen...
Ja, we hebben ons eens lekker laten gaan in wensdenken en speculatie :) Van alle genoemden hoop ik zelf op Bon Iver- Pulp-Sigur Ros.
Deze of volgende week zullen we het wel weten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ja, we hebben ons eens lekker laten gaan in wensdenken en speculatie :) Van alle genoemden hoop ik zelf op Bon Iver- Pulp-Sigur Ros.
Deze of volgende week zullen we het wel weten.
Dan zou BKS het enige festival tot nu toe zijn waar Sigur Ros mag headlinen. Staan overal relatief laag op de lineups. En hier verkopen die ook niet gigantisch veel tickets meer tegenwoordig. Die hebben dringend eens nieuw werk nodig, dat is ook alweer 10 jaar geleden.,.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken