Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Zou wel tof zijn mochten ze Eefje De Visser de TWO laten afsluiten komend jaar, nieuw materiaal gaat er wrs komen. Show was al dik in orde, en Eefje hoort ook op BKS te staan. Evenals Spinvis btw
Zonde van de headline spots hoor. Ik heb er persoonlijk ook weinig mee, maar zie daar liever een internationale act
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Zullen ze deze week wel de namen gaan lossen, pre-register verkoop volgende maandag starten, en dan donderdag algemene verkoop open gooien?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Zou mooi zijn als die naar BKS komen.
Zou Pavement headliner zijn op BKS? Ikzelf heb er totaal niks mee, past wel heel goed bij BKS, maar vraag me af hoeveel kaarten die doen verkopen.

Zelf zou ik theoretisch blij worden van Brainiac, maar vraag me wel af wat dat wordt zonder Tim Taylor.

En zou Maurits nou gelukkig worden van het onderste gedeelte van de Bluedot affiche met o.a. Jedi Lightsaber Training, Tim's Listening Party en Big Fish Little Fish's Cosmic Disco?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.657
1.168
Denk niet dat Pavement headliner zou zijn (al zou het mogen van mij). Ofwel na de headliner in de TWO ofwel voor de headliner op de ONE lijkt mij.

Maar dat UK festival is anderhalve maand later. Betwijfel dat ze zolang in Europa gaan zitten hoor.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
663
329
Ik zie dat Beck op tour gaat deze zomer. Staat in Augustus in Amerika en heeft juni/juli nog vrij.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Wat stond er precies? Ze hebben t nu weggehaald
"Start kaartverkoop editie 2023" met een aflopende teller eronder, met nog 9 dagen en zoveel uur en minuten te gaan. Was vrij duidelijk.

Edit: zie nu dat ik het tabblad nog open had staan, screenshotjes bijgevoegd, precieze tekst was iets anders maar zo dus
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V en pongolesi

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ja, het ging niet over kaartverkoop maar over accomodatieverkoop. Maar dat kan goed gelijk starten.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Ja, het ging niet over kaartverkoop maar over accomodatieverkoop. Maar dat kan goed gelijk starten.
Ja de pagina ging over accommodaties inderdaad, maar met hoe die teller eruit ziet lijkt het mij dat dan inderdaad alle verkoop start.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken