Best Kept Secret 2023

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Rock en Seine komt morgen om 12 uur met namen, dus kans dat BKS op hetzelfde moment komt met namen.

Ik vind Tyler geen sub maar duidelijke headliner trouwens. Was hij op Primavera ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Rock en Seine komt morgen om 12 uur met namen, dus kans dat BKS op hetzelfde moment komt met namen.

Ik vind Tyler geen sub maar duidelijke headliner trouwens. Was hij op Primavera ook.
In 2018 was Tyler sub op BKS. Nu zou hij inderdaad headliner staan, als hij er staat.
 

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
18
7
IDLES heb ik nog niet zien voorbijkomen hier, hebben voorlopig één datum 12/07 in Wenen, zal toch nog iets bijkomen neem ik aan voor deze zomer ...
 

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
89
156
Er is waarschijnlijk echt 0,00001% kans dat dit gaat gebeuren maar Vulfpeck gaat deze zomer langs een paar festivals, vind hun ook wel echt perfect voor best kept eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Enkele namen waar ik nog op hoop, die niet of nauwelijks zijn genoemd en die (waarschijnlijk) met een album gaan komen en dan hopelijk ook wat festivals gaan aandoen: Young Fathers, PJ Harvey, Caroline Polachek, Yo La Tengo, The Brian Jonestown Massacre, White Reaper, Fucked Up, U.S. Girls, M83, Arlo Parks en Miya Folick. (Ik weet overigens niet zeker of deze artiesten al (uitgebreide) tours hebben aangekondigd, en of ze eventueel al uitgesloten zijn omdat ze een zaalshow doen/tijdens BKS op een ander continent zijn. Maar volgens mij niet.)
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

elo

Headliner
3 dec 2013
5.017
3.700
Zou wel tof zijn mochten ze Eefje De Visser de TWO laten afsluiten komend jaar, nieuw materiaal gaat er wrs komen. Show was al dik in orde, en Eefje hoort ook op BKS te staan. Evenals Spinvis btw
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken