Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De eerste namen zijn jullie inmiddels van harte gegund. 127 pagina's zonder een enkele naam is een nette prestatie en dient inmiddels beloond te worden
Dan zou BKS het enige festival tot nu toe zijn waar Sigur Ros mag headlinen. Staan overal relatief laag op de lineups. En hier verkopen die ook niet gigantisch veel tickets meer tegenwoordig. Die hebben dringend eens nieuw werk nodig, dat is ook alweer 10 jaar geleden.,.
De eerste namen zijn jullie inmiddels van harte gegund. 127 pagina's zonder een enkele naam is een nette prestatie en dient inmiddels beloond te worden
Uitverkopen, vast niet. Maar ze brengen wel mensen op de been en zijn goed betaalbaar. Dan hoeft uitverkopen niet per direct. Ik zie het niet als een zekerheid, maar als ze nog ergens kunnen headlinen dan is het in Hilvarenbeek.
Zou mooi zijn, op de zaterdag op de Beach House spot van vorig jaar. Al mag Alvvays daar ook wel staan, want wat een superieure plaat hebben die vorig jaar uitgebracht zeg.
Ik sta denk ik al 50x ingeschreven (ok ok ik overdrijf). Je krijgt ook geen melding dat je al ingeschreven bent ofzo. Iedere keer denk ik.. had ik dat nu al gedaan? En dan doe je het maar weer. Heb nog steeds het idee dat het een beetje nutteloos is.
Vrij zeker dat heel veel mensen ze graag zien komen naar BKS.
Best grappig want heel veel mensen zien White Lies abosluut niet graag komen op BKS (sorry, oude discussie). En ik krijg echt een ontzettend grote White Lies vibe van hun laatste plaat. Ik zou best kunnen geloven dat het White Lies is als iemand mij dat zo zou verkopen.
Best grappig want heel veel mensen zien White Lies abosluut niet graag komen op BKS (sorry, oude discussie). En ik krijg echt een ontzettend grote White Lies vibe van hun laatste plaat. Ik zou best kunnen geloven dat het White Lies is als iemand mij dat zo zou verkopen.