Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Nog een gok: Aphex Twin is vandaag aangekondigd voor All Points East. Aangezien dit al vaker de ideale afsluiter werd genoemd door de programmeur van BKS: is dat een mogelijkheid? En zo ja, misschien ook de reden van de lange wachttijd?
Field Day bedoel je ;) dat lijkt me wel een mogelijkheid. Al heb ik geen idee wat ik van zo'n show moet verwachten en of dat goed gaat verkopen. 18 augustus ligt ook wel best ver van BKS.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Pixies nog een optie? Nieuw album, tour. Begin mei in de VS, eind mei en begin juni hebben ze nog niks staan.

Je mag toch verwachten dat ze vrijdag of zaterdag namen droppen? Zou vrij tactisch zijn, aangezien mensen dan gedurende het weekend gaan nadenken over wat ze gaan doen. Dag, weekend, camping, bungalow.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Field Day bedoel je ;) dat lijkt me wel een mogelijkheid. Al heb ik geen idee wat ik van zo'n show moet verwachten en of dat goed gaat verkopen. 18 augustus ligt ook wel best ver van BKS.
Aphex Twin is ook niet de man die een hele zomer gaat touren.
Die haal je bijna exclusief binnen denk ik. Maar ik zie het dus wel gebeuren dat die bijvoorbeeld een 5-tal shows doet rond BKS en nog eens alleen voor die Londen show afkomt. Daarom dat ze moesten misschien wachten omdat Londen later in hetzelfde jaar valt, mochten zei de eerste show aankondigen? (ik probeer mezelf er van te overtuigen maar geloof er eigenlijk niet in). Zou wel magistraal zijn! Maar zoals zo velen: zou Primavera hem dan ook niet hebben?


Later deze namiddag een teaser, donderdag of vrijdag pakketje dus?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik verwacht minstens 100 namen ja. Maar blijf het een pakketje noemen.

En dan eind april/begin mei nog wat DJ's en kleine Casbah namen met de timetable waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Een groot gedeelte van de lineup is wat ze steeds beloofden.
Klopt: "Early next year we’ll dive into Best Kept Secret 2023 with you and share the majority of our program for 2023 in the course of January. Presale will start soon after."
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.324
5.813
Mja ik zie dit dus als "de lineup", met nog wat klein grut als vulsel dat erna komt.
Het feit dat ze "in the course of" zeggen, klinkt voor mij als wat spreiding tussen verschillende aankondigingen. Maar zal wel snel gaan, want zoveel januari is er niet meer over haha
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Het feit dat ze "in the course of" zeggen, klinkt voor mij als wat spreiding tussen verschillende aankondigingen. Maar zal wel snel gaan, want zoveel januari is er niet meer over haha
Dit doet mij dus denken dat ze dat initieel wel bedoelden, maar dat er iets misgegaan is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

zworp3

Support act
17 mei 2018
832
537
Aphex Twin is ook niet de man die een hele zomer gaat touren.
Die haal je bijna exclusief binnen denk ik. Maar ik zie het dus wel gebeuren dat die bijvoorbeeld een 5-tal shows doet rond BKS en nog eens alleen voor die Londen show afkomt. Daarom dat ze moesten misschien wachten omdat Londen later in hetzelfde jaar valt, mochten zei de eerste show aankondigen? (ik probeer mezelf er van te overtuigen maar geloof er eigenlijk niet in). Zou wel magistraal zijn! Maar zoals zo velen: zou Primavera hem dan ook niet hebben?
Aphex Twin voelt zich nergens toe verplicht en doet niks wat hij niet wil. Op de site van het Paard staat een stukje over hoe hij daar kwam te staan in 2007, klinkt ook als puur toeval dat ze hem konden strikken (met behulp van een grote zak geld natuurlijk).

 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
518
468
giphy-downsized.gif
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken