Best Kept Secret 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Waar komt Maneskin als suggestie nu opeens weer vandaan? Grote naam, zeker, maar toch niks voor BKS...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.352
5.906
Zitten bij Friendly Fire.
Maar plempen die blind alles wat ze beschikbaar hebben op BKS? Die zullen toch ook wel iets geven om de identiteit en kwaliteit van het festival wat ze organiseren? Kan het prima hebben als ze hen een mooie spot op de ONE geven, maar als headliner zou ik het best een aanfluiting vinden.
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Maneskin en BKS... dat is wel errug moeilijk voorstelbaar. Is wat mij betreft echt totaal geen match. Zou de gekste headliner sinds de oprichting zijn. Voor DTRH zou Maneskin al een stap te ver zijn..kun je nagaan ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.601
Ik doe ook even een gokje om er waarschijnlijk volledig naast te zitten:

Sigur Rós + Belle & Sebastian

Liam Gallagher + Pavement

Blur (ik geloof er nog in) + Alvvays
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Als we Maneskin al serieus beginnen te gokken voor BKS dan ga ik voortaan ook inzetten op Imagine Dragons en Bastille.

Ik ga net naar BKS om dat soort rotzooi te vermijden.
Maar het feit dat ze door FF worden geboekt, doet toch wat? Hoe vaak is er anders het rooster niet afgegaan om te zien wie er op editie X wel of niet op BKS zou staan. Ze zijn in de buurt en zitten op hun rooster, lijken me dan twee belangrijke indicatoren waar mee rekening moet gehouden net zoals The xx ook bij FF zit.

Halsey lijkt me wel cool ja, nog niet over nagedacht eigenlijk over die mogelijkheid.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Maar het feit dat ze door FF worden geboekt, doet toch wat? Hoe vaak is er anders het rooster niet afgegaan om te zien wie er op editie X wel of niet op BKS zou staan. Ze zijn in de buurt en zitten op hun rooster, lijken me dan twee belangrijke indicatoren waar mee rekening moet gehouden net zoals The xx ook bij FF zit.

Halsey lijkt me wel cool ja, nog niet over nagedacht eigenlijk over die mogelijkheid.
Jaja zeker, maar denk dat ze toch eerst kijken naar wie er, uit hun portefeuille, het best bij BKS past.

En iets als Maneskin is toch een tang op een varken. Als er 1 groep Pinkpop schreeuwt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Jaja zeker, maar denk dat ze toch eerst kijken naar wie er, uit hun portefeuille, het best bij BKS past.

En iets als Maneskin is toch een tang op een varken. Als er 1 groep Pinkpop schreeuwt.
Dat kan. Maar volgens mij zijn zowat alle mogelijke hoge spots daar nu wel ingenomen, niet? Zijn met hoe zij tickets doen schuiven sub of Noord afsluiter so.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Dat kan. Maar volgens mij zijn zowat alle mogelijke hoge spots daar nu wel ingenomen, niet? Zijn met hoe zij tickets doen schuiven sub of Noord afsluiter so.
Ja voila. Die stonden er net he. Maar Maneskin doet toch zaalshows na hun festivalrun vorig jaar?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.352
5.906
Staan ook op Primavera.
Ja maarja daar staat bijvoorbeeld Ghost ook. Zie ik ook niet direct op BKS staan.

En ik snap dat je dit zegt om aan te geven dat ze niet alleen zaalshows spelen hoor. Maar ik zie het gewoon echt niet voor me.

Edit: toen Ghost voor Primavera aangekondigd werd, was daarover direct de consensus dat die echt niet bij BKS passen, Maneskin zit qua stijl in dezelfde hoek maar dan nog een stuk platter toch? Snap niet hoe die dan wel zouden passen, laat staan als headliner.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Ja maarja daar staat bijvoorbeeld Ghost ook. Zie ik ook niet direct op BKS staan.

En ik snap dat je dit zegt om aan te geven dat ze niet alleen zaalshows spelen hoor. Maar ik zie het gewoon echt niet voor me.

Edit: toen Ghost voor Primavera aangekondigd werd, was daarover direct de consensus dat die echt niet bij BKS passen, Maneskin zit qua stijl in dezelfde hoek maar dan nog een stuk platter toch? Snap niet hoe die dan wel zouden passen, laat staan als headliner.
Ha ja, nee ik bedoelde inderdaad: Die doen dit jaar niet alleen zaalshows.

Ik zie het ook niet snel voor me maar aan de andere kant: Wellicht een noodoplossing die wel veel kaarten verschuift. Was ook maar een wilde gok. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken