Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Zeiden we vorige week ook :LOL: . Voorlopig enkel Pinkpop in actie geschoten.
Mja, het moet eens gebeuren he. Volgende week is het december. De week daarna kan ook nog vanalles gebeuren maar daarna begint de eindejaarsperiode. Dus 2-3 weken waarin nog veel moet gebeuren, opvallend hoe alles lijkt samen te vallen wel.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Mja, het moet eens gebeuren he. Volgende week is het december. De week daarna kan ook nog vanalles gebeuren maar daarna begint de eindejaarsperiode. Dus 2-3 weken waarin nog veel moet gebeuren, opvallend hoe alles lijkt samen te vallen wel.
Zal ook afhankelijk zijn van de aankondiging van Primavera Sound. Er was ergens een bericht dat die waarschijnlijk ook volgende week met namen kwamen. Verder zijn dit inderdaad wel de weken waarin we een groot pakket namen zouden verwachten.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Zouden ze weer (bijna) het hele programma bekend maken?

Hoop eigenlijk van niet. Elke week een paar namen vind ik het leukste maar dat zal marketing technisch wel niet handig zijn. Ik mis ook de appjes die je eerst altijd kreeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Phoenix is inmiddels bevestigd voor het Piknik i Parken in Oslo. Dat is de week na BKS.
Daar staan ook the 1975 en the Cardigans.


Phoenix daarmee dus stevige kanshebber voor BKS.
The 1975 ook nog steeds.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
The 1975, Fred Again vind ik typische DTRH namen, daar zal Oscar and the Wolf ook zeker staan denk ik
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Phoenix is inmiddels bevestigd voor het Piknik i Parken in Oslo. Dat is de week na BKS.
Daar staan ook the 1975 en the Cardigans.


Phoenix daarmee dus stevige kanshebber voor BKS.
The 1975 ook nog steeds.
Phoenix zou leuk zijn, al trekken die weinig publiek. The 1975 wens ik veel optredens toe, ver van Hilvarenbeek. Zag ze ooit op Werchter; tenenkrommend slecht. Dat zou echt een sof zijn, mochten die komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
29 november Primavera sound Barcelona en Madrid line-uprelease. Dan zal BKS ook volgen. Ergbenieuwd.
van mij mag als verrassing the XX coexist 10th anniversary tour aangekondigd worden…en natuurlijk naar BKS komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
29 november Primavera sound Barcelona en Madrid line-uprelease. Dan zal BKS ook volgen. Ergbenieuwd.
van mij mag als verrassing the XX coexist 10th anniversary tour aangekondigd worden…en natuurlijk naar BKS komen.
Volgende week ook DTRH en dus Sziget.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
29 november Primavera sound Barcelona en Madrid line-uprelease. Dan zal BKS ook volgen. Ergbenieuwd.
van mij mag als verrassing the XX coexist 10th anniversary tour aangekondigd worden…en natuurlijk naar BKS komen.
The XX zie ik als ideale BKS headliner!
 
12 nov 2016
650
389
29 november Primavera sound Barcelona en Madrid line-uprelease. Dan zal BKS ook volgen. Ergbenieuwd.
van mij mag als verrassing the XX coexist 10th anniversary tour aangekondigd worden…en natuurlijk naar BKS komen.
Coexist tijdperk was top, maar als The xx weer gaat spelen zal het toch echt om een nieuwe plaat draaien.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Zouden ze weer (bijna) het hele programma bekend maken?

Hoop eigenlijk van niet. Elke week een paar namen vind ik het leukste maar dat zal marketing technisch wel niet handig zijn. Ik mis ook de appjes die je eerst altijd kreeg.
Verwacht het niet.

Uiteindelijk gingen er nog best wat namen uit 2020/2021 mee naar dit jaar. Veel tours waren al ruim vantevoren ingepland; zo had Primavera ook al zomer '21 het hele programma voor dit jaar bekend gemaakt.

Zal dit jaar wat meer als eerdere jaren gaan. In december een aankondiging met de grootste namen, en dan nog een stuk of 3 bekendmakingen volgend jaar. En wat meer ruimte om namen die in de showcase-festivals naar boven komen te boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Verwacht het niet.

Uiteindelijk gingen er nog best wat namen uit 2020/2021 mee naar dit jaar. Veel tours waren al ruim vantevoren ingepland; zo had Primavera ook al zomer '21 het hele programma voor dit jaar bekend gemaakt.

Zal dit jaar wat meer als eerdere jaren gaan. In december een aankondiging met de grootste namen, en dan nog een stuk of 3 bekendmakingen volgend jaar. En wat meer ruimte om namen die in de showcase-festivals naar boven komen te boeken.
Ik hoop het. Je redenering klinkt logisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken