Best Kept Secret 2023

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Helder. Grootste deel van het programma dus in januari. Dit jaar hoeven we verder niets te verwachten.

En om de discussie van afgelopen jaar voor te zijn.... het is dus niet het héle programma.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: noid

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
En nog steeds heeft dat er nooit gestaan natuurlijk. En dan nog heb je ongelijk... het gedeeltelijke informatie over de kaartverkoop is zojuist bekend gemaakt :).
Het stond er niet, maar met een beetje begrijpend tussen de regels lezen, kon je het er wel uit halen. (Just kidding.)

Maar deze aankondiging is natuurlijk geen nieuws op zich. Dus ik had wel gelijk ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Het stond er niet, maar met een beetje begrijpend tussen de regels lezen, kon je het er wel uit halen. (Just kidding.)

Maar deze aankondiging is natuurlijk geen nieuws op zich. Dus ik had wel gelijk ;-)
Dan heb je wel gelijk :). Wel leuk die presale tickets. Heb je wat aan IN JANUARI!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Dan heb je wel gelijk :). Wel leuk die presale tickets. Heb je wat aan IN JANUARI!
Kan voordeel hebben als ze daar mee stoppen voordat de kaartverkoop begint en dat is nu nog steeds het geval.

Ze bieden je die mogelijkheid omdat het programma zo goed is dat het heel snel zal gaan met de kaartverkoop en jij via de presale al een kaartje kan kopen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Kan voordeel hebben als ze daar mee stoppen voordat de kaartverkoop begint en dat is nu nog steeds het geval.

Ze bieden je die mogelijkheid omdat het programma zo goed is dat het heel snel zal gaan met de kaartverkoop en jij via de presale al een kaartje kan kopen.
Ja ik ben benieuwd hoe dat in z'n werk gaat. Als je eerst namen bekend maakt, en dan kaarten verkoopt aan iedereen die z'n email achterlaat, is dat dan een exclusieve pre-sale?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Lang wachten kan ook n voordeel zijn in sommige gevallen, misschien komt er nog iets verrassends uit de hoge hoed. En kaartjes koop ik toch, het festival is te leuk om niet te gaan. Maar ik ga eerst worstenbroodjes bakken voor kerst dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi, Lion en noid

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Ik kan me voorstellen dat de pre-sale start voordat de grote namen bekend zijn? Zodat mensen die sws willen gaan al een ticket kunnen scoren?
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
617
477
Kan ook zoals bij dtrh, dat je gewoon een paar dagen voor de reguliere verkoop al tickets kan kopen maar dat de line up al wel bekend is
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Een presale is voor BKS, dat meestal pas laat uitverkoopt (als het dat al doet) inderdaad helemaal niet nodig. Zelfs met Radiohead ging er nog wel wat tijd over kaartverkoop heen.

Ik verwacht ook niet dat er een grote headliner bijkomt waarvoor zo'n presale nodig is.
Misschien dat ze nog een the National of zo hebben weten te boeken en nu moeten afwachten tot die met nieuws over album en tour komen.

In ieder geval verwacht ik Blur nu niet meer. Met de bekendmakingen van Blur de afgelopen weken zou het nu logisch geweest zijn om hen bekend te maken. In januari is het momentum daar wel vanaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Blur kan nog steeds zolang ze geen Nederlandse datum hebben. Al wordt het er niet waarschijnlijker op nee.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Blur kan nog steeds zolang ze geen Nederlandse datum hebben. Al wordt het er niet waarschijnlijker op nee.
Als Blur er staat dan is niet zo duidelijk waarom BKS niet gewoon de verkoop zou starten met Blur en een handvol andere namen. Zoals ze dat in 2019 ook deden met Bon Iver.
Ik hou er dus niet echt meer rekening mee...
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Blur lijkt mij ook niet meer. Pulp sluit ik niet uit, nu de aankondiging wat is uitgesteld. Het kan zijn dat ze toch nog het vasteland van Europa aandoen en wachten tot het nieuwe jaar met aankondigen.

Verder zou het inderdaad ook om (een) act(s) kunnen gaan die nu nog helemaal niets bekend hebben gemaakt, of heeft het een hele andere willekeurige reden. :p
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
73
75
Of wellicht toch nog een 'grotere' act die op ook op Rock Werchter, Mad Cool, Roskilde etc. staat? The National wellicht?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Of wellicht toch nog een 'grotere' act die op ook op Rock Werchter, Mad Cool, Roskilde etc. staat? The National wellicht?
Ik zie The National eens een jaartje geen festivals doen eigenlijk. Meestal komen die redelijk vroeg met festivaldata toch.

Gokje: eind volgende zomer nieuw album, in het najaar een grote zaalshow in NL en BE, het jaar daarna elk mogelijk festival denkbaar.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Als ik kijk naar de datums van Placebo in 2023 dan verwacht ik die ook wel op BKS. Staan in dat weekend op Download, maar voor de rest geen andere festivals in dat weekend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken