Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Primavera Sound Madrid betekent duidelijk heel slecht nieuws voor BKS…
Er zijn nog andere festivals eind juni waar minder overlap mee is. Jullie focussen allemaal te veel op Primavera imo. Maar dat het slecht nieuws, dat zou je wel kunnen stellen. Je gaat van het plaatsvinden van BCN en Porto naar een nadeel owv het nestelen van Madrid in deze.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Ik begin me toch echt zorgen te maken of de komende editie plaats gaat vinden. Grootste concurrerende festival dtrh is al uitverkocht notabene. Er is geen goede reden te bedenken dat ze zo lang wachten met de eerste lading namen. Als zou er 1 headliner ontbreken..dan geef je een open headlinerspot aan met een vraagteken en kondig je die aan zodra die binnen is gehengeld.

Is het wel zeker dat Maurits geen dtrh infiltrant is ? ;-)
Gezien de koers die DTRH is ingeslagen, moet je je denk ik niet te veel zorgen maken over het missen van die bezoekers aan BKS.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Misschien dat ze met een aankondiging van de gehele line-up in één keer willen verdoezelen dat ze geen grote headliners hebben
Lijkt mij ook mogelijk. Hebben ze ook al eens eerder zo gedaan. Toen kwamen ze 4 februari pas met de line-up (2015). Maar ook enkele andere jaren hebben ze de namen rond deze tijd bekend gemaakt. 13-16 december. Zelden eerder dan december. Dus zo laat zijn ze nog niet eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMWK en Lion

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
613
635
Misschien dat ze met een aankondiging van de gehele line-up in één keer willen verdoezelen dat ze geen grote headliners hebben
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn. Los van het magere aanbod aan headliners die bij het festival passen zijn er genoeg interessante acts die touren in 2023 om een mooi programma te krijgen. Ik ben vooral benieuwd wat de koers wordt:
Los laten van de Ziggo headliners of toch niet? Hoe is de verhouding live-acts- dj's? Schuiven ze muzikaal inhoudelijk op richting DTRH of Primavera/LGW? Dat soort vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
In tegenstelling tot DTRH is de koers van BKS toch vrij hetzelfde gebleven? Soms 's een jaar met wat grotere headliners, soms 's wat minder. Over de jaren heen iets meer pop en hiphop toegelaten, maar voor de rest? Die dj-podia zijn overigens niet de dingen die 1) bakken vol geld kosten en 2) veel mensen trekken. Beetje dramatische vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
Bizar dat ze zo lang wachten terwijl alle andere juni (en juli) festivals al lang en breed namen hebben gedropt en de ticketverkoop zijn gestart. Hoe eerder je met de verkoop start hoe beter lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.996
Die koers moet vooral ook hetzelfde blijven. Al zouden ze er goed aan doen om meer de verbinding te zoeken met Roadburn, LGW?, Grauzone en misschien zelfs Rewire.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
617
477
Bks gaat gewoon net als woohah verplaatsen naar een ander terrein: best kept food in de Brabanthallen den bosch waar je naast je festival ticket van 300 euro voor 100 piek extra een picknicktafeldiner kan boeken met achtergrond muziek van headliners: kaleo, imagine Dragons en kensington
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd, mees en noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Bks gaat gewoon net als woohah verplaatsen naar een ander terrein: best kept food in de Brabanthallen den bosch waar je naast je festival ticket van 300 euro voor 100 piek extra een picknicktafeldiner kan boeken met achtergrond muziek van headliners: kaleo, imagine Dragons en kensington
Hoe weet jij dit? Ik ben een tijdje geleden door Maurits benaderd en toen heeft hij mij deze plannen in vertrouwen gedeeld. Ik was meteen enthousiast natuurlijk maar moest beloven het hier niet te delen. Ben blij dat het nu in de openheid is.
 
  • Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
42
32
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn. Los van het magere aanbod aan headliners die bij het festival passen zijn er genoeg interessante acts die touren in 2023 om een mooi programma te krijgen. Ik ben vooral benieuwd wat de koers wordt:
Los laten van de Ziggo headliners of toch niet? Hoe is de verhouding live-acts- dj's? Schuiven ze muzikaal inhoudelijk op richting DTRH of Primavera/LGW? Dat soort vragen.
Hopelijk schuiven ze niet verder richting de dj's. Balans is prima zoals ie is. Eigenlijk is alles wat mij betreft prima zoals het van het begin af aan al is met bks...dus hopelijk wordt er niet teveel veranderd. En zeker niet opschuiven richting DTRH aub..
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
129
80
Pffff als het die line-up zou worden wat Yannick hier deelde zou ik echt geen seconde hoeven na te denken om een ticket te kopen..
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Wat verwachten we? Deze week nog nieuws en dan vlak voor de kerst de start van de voorverkoop? Of door naar volgend jaar en dan met een zo goed als volledig programma?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
- Zo dat valt toch niet tegen hoor.
- Meh, alweer Noel Gallagher's
- CRJ opnieuw na dat debacle van vorige keer.
- Maurits Westerik oprotten!
- Wat een prachtline-up, ik kan wel janken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken