Best Kept Secret 2023

guystanding

Playlistbediener
20 nov 2019
15
8
Bold statement. Er zit toch nog een hele resem acts tussen de headliners en Unknown Mortal Orchestra die qua grootte veel sneller zouden headlinen denk ik en ook op tour zijn... Ik denk dan aan Ty Segall, St. Vincent, The Mars Volta, Porcupine Tree,...

Of schat ik hen zo verkeerd in?
Ik zie een Mars Volta of Porcupine Tree niet eerder headliner zijn op BKS. Het is overigens niet de vraag of ik UMO groot genoeg vind daarvoor, maar ik denk dat het voor vele dagjesmensen (die niet hele dagen op het festileaks forum zitten) toch wel een grote naam is voor 'indiefeest met vrienden' BKS. Het is meer dat ik er niet raar van zou opkijken als dat een van de headliners zou zijn.

Ty Segall, St. Vincent en Mars Volta zijn wat mij betreft wel van harte welkom, maar daar ga je echt geen 25000 kaartjes mee verkopen. Zeker niet als iedereen zijn vrienden daar ook enthousiast voor moet maken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Ik zie een Mars Volta of Porcupine Tree niet eerder headliner zijn op BKS. Het is overigens niet de vraag of ik UMO groot genoeg vind daarvoor, maar ik denk dat het voor vele dagjesmensen (die niet hele dagen op het festileaks forum zitten) toch wel een grote naam is voor 'indiefeest met vrienden' BKS. Het is meer dat ik er niet raar van zou opkijken als dat een van de headliners zou zijn.

Ty Segall, St. Vincent en Mars Volta zijn wat mij betreft wel van harte welkom, maar daar ga je echt geen 25000 kaartjes mee verkopen. Zeker niet als iedereen zijn vrienden daar ook enthousiast voor moet maken.
En met Unknown Mortal Orchestra wel? Het spijt me zeer maar ik zou er geen nummer van kunnen noemen. Noch heb ik iemand in mijn omgeving er ooit over gehoord. Ben bang dat je een beetje in een bubbel zit en dat die Mortal Orchestra toch vooral behoorlijk Unknown is...
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Op de socials bedankt The Cure iedereen voor de tour die net is afgelopen, inclusief "hope we see you in 2023"
Zou het dan toch nog kunnen?
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
42
32
Serieus… zijn we nu echt bij The Who of Unknown Mortal Orchestra aanbeland als BKS headliners? Please Maurits, red ons van deze miserie.
Vrijdag Portishead met special guest Robert del Naja (die live op het podium Banksies maakt met als goed doel de kinderen in de oekraïenen), Zaterdag alleen maar Ijslandse muziek heel de dag waaronder afsluiter Björk, Sigur ros (en Jonsi set), Olafur Arnalds (en Kiasmos set), Zondag : ierse avond met eerst Glen Hansard met surprise guest Marketa en dan Damien Rice die alsof er niets gebeurt opkomt samen met Lisa Hannigan en met haar het licht uitdoet.

Maurits krijgt heilige status.
 
Laatst bewerkt:

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Op de socials bedankt The Cure iedereen voor de tour die net is afgelopen, inclusief "hope we see you in 2023"
Zou het dan toch nog kunnen?
Ze delen daarna ook ‘TheCureWorldTour’. Waren al langer geruchten dat ze Oceanië, de US en Zuid-Amerika gaan toeren volgend jaar.
 

Dingetjedangetje

Playlistbediener
21 jun 2021
6
3
Ik zie een Mars Volta of Porcupine Tree niet eerder headliner zijn op BKS. Het is overigens niet de vraag of ik UMO groot genoeg vind daarvoor, maar ik denk dat het voor vele dagjesmensen (die niet hele dagen op het festileaks forum zitten) toch wel een grote naam is voor 'indiefeest met vrienden' BKS. Het is meer dat ik er niet raar van zou opkijken als dat een van de headliners zou zijn.

Ty Segall, St. Vincent en Mars Volta zijn wat mij betreft wel van harte welkom, maar daar ga je echt geen 25000 kaartjes mee verkopen. Zeker niet als iedereen zijn vrienden daar ook enthousiast voor moet maken.
Ik vind UMO zelf helaas echt volslagen rot muziek, maar ik zie dit ook wel gebeuren. Het is sinds 2017 eigenlijk alleen maar gaan aftakelen qua kwaliteit van headliners. Jammer.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Het is sinds 2017 eigenlijk alleen maar gaan aftakelen qua kwaliteit van headliners. Jammer.
WAT?

2014 Elbow - Franz Ferdinand - Pixies
2015 Noel Gallagher - Alt J - The Libertines
2016 Beck - Editors - Jamie XX

Zijn betere headliner trio's dan

2017 Radiohead - Arcade Fire - Run The Jewels
2018 Arctic Monkeys - The National - LCD Soundsystem
2019 Bon Iver - Kraftwerk - Christine & The Queens
2022 The Strokes - Nick Cave - Alt J
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.024
4.996
WAT?

2014 Elbow - Franz Ferdinand - Pixies
2015 Noel Gallagher - Alt J - The Libertines
2016 Beck - Editors - Jamie XX

Zijn betere headliner trio's dan

2017 Radiohead - Arcade Fire - Run The Jewels
2018 Arctic Monkeys - The National - LCD Soundsystem
2019 Bon Iver - Kraftwerk - Christine & The Queens
2022 The Strokes - Nick Cave - Alt J
Smaken verschillen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Het is sinds 2017 eigenlijk alleen maar gaan aftakelen qua kwaliteit van headliners. Jammer.
Vind 2017 eigenlijk het startpunt van de echt goede headliners. De dagen van The Libertines, Pixies, Franz Ferdinand, Editors en Damien Rice zijn dan voorbij.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Zouden ze zich een mager jaar als 2019 kunnen veroorloven? Ik denk dat dat jaar hen heel veel pijn gedaan heeft, financieel.
Was onder de headliners voor mij echt een stacked jaar, en ik denk dat ze zo'n undercard dit jaar ook wel kunnen samen krijgen.

Built To Spill, Iggy Pop, NxWorries, The Mars Volta, Unknown Mortal Orchestra, Warpaint, Spoon, Melvins, Karate, Arlo Park, Death Grips, Alex G, Ty Segall, First AId Kit, Osees, Caroline Polachek, The Beths, Skegss, Surf Curse, Sorry, Yard Act, Alvvays, The Comet Is Coming, The Nude Party, Ditz, Peach Pit,...

Met zo'n lijstje onder de headliners, mogen ze alles van mij wat headliners betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en teunajax

Gebruikers die dit onderwerp bekijken