Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan dinsdag de namen en donderdag al meteen de verkoop? Dat zou wel heel kort op elkaar zijn.
Dan hebben ze al die tijd de pre-sale gepusht en duurt ie uiteindelijk maar een dagje ofzo...
Dat dacht ik van de week ook, toen Matt in het Werchter topic een heel lijstje festivals wist te noemen die gelijk met RW namen zouden lossen, precies in allemaal landen waar The National nog geen zaalshow had staan. Bleek toch toeval…
Dat maakt me dan wel benieuwd naar 'die ene naam' aangezien een festival als Primavera Sound met z'n drie edities die dan niét heeft, terwijl die ook hebben gesparteld met hun headliners dit jaar.
Dat maakt me dan wel benieuwd naar 'die ene naam' aangezien een festival als Primavera Sound met z'n drie edities die dan niét heeft, terwijl die ook hebben gesparteld met hun headliners dit jaar.
Maar je gaat toch serieus niet zo lang wachten voor 1 act die al in de ZiggDome staat en waarvan de kans aanwezig is dat die niet eens vol gaat zitten. Ik vind The National enorm tof hoor, maar hier ga je toch niet op wachten. Zou ik oprecht heel vreemd vinden.
Maar je gaat toch serieus niet zo lang wachten voor 1 act die al in de ZiggDome staat en waarvan de kans aanwezig is dat die niet eens vol gaat zitten. Ik vind The National enorm tof hoor, maar hier ga je toch niet op wachten. Zou ik oprecht heel vreemd vinden.