Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Heeft The 1975 al headline-sets aangekondigd?
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Moet dan toch wel een bijzondere naam zijn als iedereen daar op wilt wachten; Frank Ocean, Tame Impala, Lana del Rey, Bjork?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Dan dinsdag de namen en donderdag al meteen de verkoop? Dat zou wel heel kort op elkaar zijn.
Dan hebben ze al die tijd de pre-sale gepusht en duurt ie uiteindelijk maar een dagje ofzo...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dat kan allemaal geen toeval zijn, wel?

Maar voor wie het is, weten we nog niet natuurlijk..
Dat dacht ik van de week ook, toen Matt in het Werchter topic een heel lijstje festivals wist te noemen die gelijk met RW namen zouden lossen, precies in allemaal landen waar The National nog geen zaalshow had staan. Bleek toch toeval…
 
  • Leuk
Waarderingen: zero, Timmetje en JoLe

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Forbidden Fruit heeft de informatie op de website gewijzigd:
"First line-up announcement comes early next week."

Dan toch een headliner met een embargo tot maandag/dinsdag?

Edit: ook Northside zal morgen of maandag/dinsdag met iets gaan komen. Zijn ook aan het teasen en starten 1/2 de verkoop van dagkaartjes
Dat maakt me dan wel benieuwd naar 'die ene naam' aangezien een festival als Primavera Sound met z'n drie edities die dan niét heeft, terwijl die ook hebben gesparteld met hun headliners dit jaar.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.226
Dat maakt me dan wel benieuwd naar 'die ene naam' aangezien een festival als Primavera Sound met z'n drie edities die dan niét heeft, terwijl die ook hebben gesparteld met hun headliners dit jaar.
Die gedachtelijn volgend kan het bijna een naam zijn die Primavera vorig jaar al had.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Maar je gaat toch serieus niet zo lang wachten voor 1 act die al in de ZiggDome staat en waarvan de kans aanwezig is dat die niet eens vol gaat zitten. Ik vind The National enorm tof hoor, maar hier ga je toch niet op wachten. Zou ik oprecht heel vreemd vinden.
Dat zou idd vreemd zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken