Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
2 dagen voor het festival nog Just Mustard ontdekken om er dan een dag later achter te komen dat ze gecanceld hebben is dan wel weer jammer.
Ze staan in oktober ook in EKKO. Die zit ik nog te overwegen nu ze weggevallen zijn.

EDIT: op wel meer plekken zie ik nu, o.a. Paradiso kleine zaal
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Helaas moet ik uit Groningen komen dus wacht ik denk ik tot ze een keertje in de VERA staan.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Hebben ze deze tour volgens mij nog geen één keer gespeeld.

Klopt. Erg jammer eigenlijk. Mijn persoonlijke Strokes top 3 bestaat uit een nummer dat ze al sinds 2006 niet meer live spelen (15 Minutes), een nummer dat ze nog nooit live gespeeld hebben (Fear of Sleep) en hun grootste hit die ze tot voor deze tour eigenlijk altijd speelden (Last Nite). Van die eerste 2 begrijp ik dat zeker, maar jammer dat ze net nu dus ook met die laatste stoppen. Hopen dat ze New York City Cops wel spelen! :)

Nu goed, op zich vind ik (in tegenstelling tot velen) The Strokes eigenlijk wel een vrij stabiele band met heel veel goede nummers. Hun setlists zien er voor mij dus altijd wel prima uit, of ze nu veel of weinig uit Is This It spelen. Ik heb er echt al heel veel zin in! :D
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Nou er komt een programma update aan , kreeg een melding van instagram dat bks een bericht had geplaatst en zag "program update" maar toen ik de pagina opende was het bericht weg dus ik denk dat we zometeen nieuws krijgen
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Heel blij dat the Haunted Youth komt


Below you will find the latest program updates for this weekend. We are glad to announce we have found some great replacements for the acts which unfortunately had to cancel.

The FAYE WEBSTER (Friday - The Secret 17:00 - 17:45) slot is now taken by GIANT ROOKS and the opening slot (14:30 - 15:15) will see EMY take the stage. Please see the updated timetable for more information → www.bestkeptsecret.nl/timetable

JUST MUSTARD (Saturday - The Secret 17:00 - 17:45) is replaced by THE GOA EXPRESS

HOLLY HUMBERSTONE (Sunday - The Secret 19:00 - 19:45) is replaced by THE HAUNTED YOUTH.

Find more info about the newly announced acts on our program page → www.bestkeptsecret.nl/program
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en Lion

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Die token krijg je bij de ingang, en je hoeft er pas voor te betalen als je een nieuwe nodig hebt. En aan het eind van het festival lever je gewoon je laatste beker in. En als je graag wil kun je vast op tijd nog een keer wisselen naar een token en die als collector's item meenemen. Maar ze vertegenwoordigen geen waarde.
Ja, dan gaat het dus mis op het moment dat je drankjes krijgt van vrienden terwijl je vooraf niet de gelegenheid had om een beker / cup token mee te geven. Betalen zij extra, terwijl ze dat geld niet op een later moment retour kunnen krijgen.

Op dezelfde manier even waardeloos als het AFAS systeem.

Liever gewoon statiegeld op elke beker ipv die Cup tokens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.812
Heel blij dat the Haunted Youth komt


Below you will find the latest program updates for this weekend. We are glad to announce we have found some great replacements for the acts which unfortunately had to cancel.

The FAYE WEBSTER (Friday - The Secret 17:00 - 17:45) slot is now taken by GIANT ROOKS and the opening slot (14:30 - 15:15) will see EMY take the stage. Please see the updated timetable for more information → www.bestkeptsecret.nl/timetable

JUST MUSTARD (Saturday - The Secret 17:00 - 17:45) is replaced by THE GOA EXPRESS

HOLLY HUMBERSTONE (Sunday - The Secret 19:00 - 19:45) is replaced by THE HAUNTED YOUTH.

Find more info about the newly announced acts on our program page → www.bestkeptsecret.nl/program
Voor mij toch wel 3 pijnlijke namen die wegvallen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: yeaghi

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
577
Best blij met The Goa Express, die ga ik zeker checken! Jammer van de afzeggingen, maar ze stonden alle drie gelukkig niet op mijn planning.
Hopelijk blijft het hierbij!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.661
2.224
Goa Express en Haunted Youth zijn wel leuk, maar ik weet niet of ik ze überhaupt ga zien. Emy ken ik niet en kan ik ook nog niet op de BKS website vinden
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.180
2.100

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Automatic heeft zojuist hun optreden bij de Mairfeld Derby dit weekend geannuleerd.
Op de insta van festi'neuch (waar ze vandaag zouden optreden):

To our great sadness, Automatic is canceling tonight's concert, here is their statement: “So sorry to our friends in Ravena, Neuchatel. Aarau, and Mannheim - we have to sadly cancel our upcoming shows. We will pick up next week with Best Kept Secret Fest and finish our tour strong
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.180
2.100
De Volkskrant heeft de bierprijs van BKS vrijgegeven:

Op Best Kept Secret betaalt de bezoeker dit weekend niet met munten maar met pin aan de bar, en het festival nestelt zich wat betreft de bierprijs tussen Lowlands en Pinkpop in: 3,25 euro.


En verder ook opvallend:

Maurits Westerik vindt ook dat er creatief moet worden nagedacht, bij alle festivals en zeker ook het zijne. ‘We maken dit jaar een transitie mee. Er zal veel gaan veranderen, maar de kosten zullen de komende jaren vrees ik niet gaan dalen. Misschien moeten we met ons publiek nadenken over wat we willen. Moeten we altijd blijven zoeken naar die drie grote namen op het programma, die heel veel kosten? Of wil je als festival meer een gemeenschap worden, waar je graag bij elkaar komt vanwege de sfeer en het contact, en daarbij luistert naar nieuwe muziek en eens wat kleinere namen?’
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
De Volkskrant heeft de bierprijs van BKS vrijgegeven:

Op Best Kept Secret betaalt de bezoeker dit weekend niet met munten maar met pin aan de bar, en het festival nestelt zich wat betreft de bierprijs tussen Lowlands en Pinkpop in: 3,25 euro.


En verder ook opvallend:

Maurits Westerik vindt ook dat er creatief moet worden nagedacht, bij alle festivals en zeker ook het zijne. ‘We maken dit jaar een transitie mee. Er zal veel gaan veranderen, maar de kosten zullen de komende jaren vrees ik niet gaan dalen. Misschien moeten we met ons publiek nadenken over wat we willen. Moeten we altijd blijven zoeken naar die drie grote namen op het programma, die heel veel kosten? Of wil je als festival meer een gemeenschap worden, waar je graag bij elkaar komt vanwege de sfeer en het contact, en daarbij luistert naar nieuwe muziek en eens wat kleinere namen?’
Hopelijk zijn er wat fijne speciaalbieren !?
 

pixie6666

Campingartiest
5 mrt 2017
98
22
HAUNTED YOUTH de enige vervanger van de drie die ik zu willen zien, maar waar ik al volgeboekt was vanwege King GIzaard. Dat schiet
De Volkskrant heeft de bierprijs van BKS vrijgegeven:

Op Best Kept Secret betaalt de bezoeker dit weekend niet met munten maar met pin aan de bar, en het festival nestelt zich wat betreft de bierprijs tussen Lowlands en Pinkpop in: 3,25 euro.


En verder ook opvallend:

Maurits Westerik vindt ook dat er creatief moet worden nagedacht, bij alle festivals en zeker ook het zijne. ‘We maken dit jaar een transitie mee. Er zal veel gaan veranderen, maar de kosten zullen de komende jaren vrees ik niet gaan dalen. Misschien moeten we met ons publiek nadenken over wat we willen. Moeten we altijd blijven zoeken naar die drie grote namen op het programma, die heel veel kosten? Of wil je als festival meer een gemeenschap worden, waar je graag bij elkaar komt vanwege de sfeer en het contact, en daarbij luistert naar nieuwe muziek en eens wat kleinere namen?’
Mag het ook iets ertussenin zijn? Die headliners kunnen mij vaak gestolen worden, maar dan moeten de wel geprogrammeerde bands niet een beetje erbij hangen en dienen als achtergrond voor het gezellig keuvelend publiek.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
De Volkskrant heeft de bierprijs van BKS vrijgegeven:

Op Best Kept Secret betaalt de bezoeker dit weekend niet met munten maar met pin aan de bar, en het festival nestelt zich wat betreft de bierprijs tussen Lowlands en Pinkpop in: 3,25 euro.


En verder ook opvallend:

Maurits Westerik vindt ook dat er creatief moet worden nagedacht, bij alle festivals en zeker ook het zijne. ‘We maken dit jaar een transitie mee. Er zal veel gaan veranderen, maar de kosten zullen de komende jaren vrees ik niet gaan dalen. Misschien moeten we met ons publiek nadenken over wat we willen. Moeten we altijd blijven zoeken naar die drie grote namen op het programma, die heel veel kosten? Of wil je als festival meer een gemeenschap worden, waar je graag bij elkaar komt vanwege de sfeer en het contact, en daarbij luistert naar nieuwe muziek en eens wat kleinere namen?’
Als je dan kaarten voor dertig euro verkoopt en het bier niet meer kost dan op café wil ik gerust mee komen keuvelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken