Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.216
2.150
Na 9 jaar Lowlands en 3 jaar DTRH de eerste keer BKS (vooral voor Nick Cave) samen met mijn vrouw.
Aangezien wij wat ouder zijn (54) willen wij graag op de camping die het rustigste (snap dat die er eigenlijk niet is) is.
Wat raden jullie ons aan?
De camping van BKS is niet te vergelijken met die van Lowlands; rustiger en een deel van de tentjes staan in het bos. Als je Lowlands gewend bent zou dat echt geen probleem hoeven te zijn.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.723
2.290
Verwacht dat de aankondiging dat de rest (met name de vrijdag) ook bijna uitverkocht is vooral blufpoker is, maar toch goed om te horen dat de kaartverkoop niet helemaal ruk gaat
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.694
Verwacht dat de aankondiging dat de rest (met name de vrijdag) ook bijna uitverkocht is vooral blufpoker is, maar toch goed om te horen dat de kaartverkoop niet helemaal ruk gaat
Er staat nergens dat de vrijdagtix bijna uitverkocht zijn, hoor.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.216
2.150
Nog een week!!

Nick Cave is gisteren zijn tour gestart op Northside. Mooie, lange set; beloofd volgende week goed te worden!
 
  • Geweldig
Waarderingen: yeaghi

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Bks is dit jaar bijna het Sinterklaasjournaal joh. Komt de pakjesboot (lees Nick Cave en The strokes) wel op tijd aan?

Maar uiteindelijk lijkt het allemaal goed te komen na alle twijfels!

Nick Cave komt sowieso goed als ik geen botten breekt of corona krijgt.
En the strokes lijken toch ook op tijd corona vrij te zijn.

Ik begin bijna fomo te krijgen dat ik er niet bij ben.
Nu nog zorgen dat ze genoeg personeel hebben( zie Primavera topic), maar dat is een mogelijk issue voor alle festivals
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en Processierups

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
298
300
Zeven dagen nog en dan eindelijk weer een BKS. Ben er elke editie geweest maar nog nooit zoveel zin gehad om te gaan Als nu. Zal ook wel deels komen omdat het zo lang Geleden is. ik luister al weken lang mijn bks playlist, onze persoonlijke route is uitgestippeld (al zal die gaandeweg wel weer veranderen), het ziet er uit dat het weer perfect is (tussen 20 en 25 graden en geen buien).

helaas een paar aanpassingen moeten doen in mijn programma vanwege de afstand tussen de TWO en de secret. Geen te pijnlijke beslissingen. Door de playlist en wat live op youtube te kijken enorm gruwelijk veel zin in Nick Cave, Fontaines DC, sad night dynamite, Alt J, 4b2m en de strokes. En dan al dat andere moois.
ik denk dat ik veel over de verharde hoofdweg zal lopen en verder weinig last zal hebben van de djhoek. Uiteraard wel af en toe een uitstap naar de muziekgieterijsessions…heel benieuwd welke artiesten daar staan.

het gaat gebeuren mensen…het aftellen is echt begonnen.
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
We overwegen nog steeds om tickets te kopen via Ticketswap. Aangezien ik daar nog nooit tickets heb gekocht, is het veilig om van alle verkopers te kopen of is er iets waar ik op moet letten?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.723
2.290
We overwegen nog steeds om tickets te kopen via Ticketswap. Aangezien ik daar nog nooit tickets heb gekocht, is het veilig om van alle verkopers te kopen of is er iets waar ik op moet letten?
Het is bij nog nooit misgegaan op Ticketswap (en ik koop er bijna maandelijks), maar het is natuurlijk geen officieel kanaal. Ik ken genoeg verhalen waar het wel fout is gegaan. Het voordeel is dat je dan in ieder geval je geld terugkrijgt. Meestal geef ik de voorkeur aan mensen die al meerdere tickets hebben verkocht, een profielfoto hebben en eventueel met Facebook geverifieerd zijn.

Dit jaar heeft BKS natuurlijk zelf ook een doorverkoopplatform, maar ik heb geen idee hoe de prijzen daar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mellowmaniac

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Het is bij nog nooit misgegaan op Ticketswap (en ik koop er bijna maandelijks), maar het is natuurlijk geen officieel kanaal. Ik ken genoeg verhalen waar het wel fout is gegaan. Het voordeel is dat je dan in ieder geval je geld terugkrijgt. Meestal geef ik de voorkeur aan mensen die al meerdere tickets hebben verkocht, een profielfoto hebben en eventueel met Facebook geverifieerd zijn.

Dit jaar heeft BKS natuurlijk zelf ook een doorverkoopplatform, maar ik heb geen idee hoe de prijzen daar zijn.
Hier sluit ik me volledig bij aan
 
  • Leuk
Waarderingen: mellowmaniac

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
In 2016 ben ik met een vriend naar BKS gegaan met 2 combitickets van ticketswap. Aangezien BKS niet met secureswap werkt, blijven de tickets wel op naam van de verkoper staan. Je moet op voorhand dus wel goed nagaan of BKS de tickets niet op naam controleert (is tot nu toe nog nooit het geval geweest), pas na weken aandringen via twitter en e-mail kreeg ik daar concreet antwoord op van de organisatie. Alles verliep uiteindelijk zonder enig probleem en het leverde dus wel een mooie korting op.

Nu had ik bij de laatste editie in 2019 de indruk dat de security niet echt scherp stond. Ik had een opblaasbare koelbox vol drank bij en de securityvrouw aan de ticketingang keek ernaar en zei gewoon: "wat een gekke slaapzak heb jij bij, zo'n model heb ik nog nooit gezien".

Maar zonder secureswap kan de verkoper zelf dus ook nog binnen met zijn ticket. Dus als die van slechte wil is en voor jou aan de ingang is, kan het misgaan. Al heb ik dat zelf nog nooit meegemaakt...
 
  • Leuk
Waarderingen: mellowmaniac

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Nog een weekje!

Het voelt als een eeuwigheid geleden, de vorige editie. Misschien omdat het alweer drie jaar geleden is, prachtige dag gehad destijds met Kraftwerk op de hoofdspot. En Death Grips in het middagprogramma, kunnen we ons dat nog herinneren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Nog een weekje!

Het voelt als een eeuwigheid geleden, de vorige editie. Misschien omdat het alweer drie jaar geleden is, prachtige dag gehad destijds met Kraftwerk op de hoofdspot. En Death Grips in het middagprogramma, kunnen we ons dat nog herinneren?
Ben stiekem beetje jaloers.

Drie jaar geleden heb ik lekker van het festival kunnen genieten en daarnaast lekker gewerkt in de Spar Pop-up store.
Ga het denk ik toch wel beetje missen dit jaar.

Iedereen die gaat veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken