Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vandaag even langsgefietst (tilburgseweg en kant van fietsenstalling binnenkomst) alles nog potdicht, geen activiteit gezien. volgende week fiets ik nog eens en probeer het dan ook aan de anderekant.

Vandaag ook even een rondje gefietst langs het terrein. Vanaf de Tilburgseweg was het bos veel te dik om iets te kunnen zien. Zelfs tijdens het festival vang je daar slechts een glimp op van het festival en is het vooral het geluid dat je hoort.

Vanaf de andere kant van het kanaal zag ik alleen de welbekende "Eiffeltoren" op het terrein goed, maar voor de rest was het te ver en leek het nog vrij leeg.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het BKS weekend past dit jaar helaas niet helemaal lekker in mijn planning. Misschien dat ik wel nog de vrijdag ga (ondanks alle kritieken hier vind ik ook die dag erg fijn en vind ik het festival an sich gewoon de moeite waard om ieder jaar even te gaan). Daarna nog naar huis rijden vind ik niet zo chill. Hebben jullie nog tips qua overnachtingen redelijk in de buurt? Hierbij besef ik ook goed dat ik dit wat eerder had moeten regelen, maar hé, wie niet waagt..
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Het BKS weekend past dit jaar helaas niet helemaal lekker in mijn planning. Misschien dat ik wel nog de vrijdag ga (ondanks alle kritieken hier vind ik ook die dag erg fijn en vind ik het festival an sich gewoon de moeite waard om ieder jaar even te gaan). Daarna nog naar huis rijden vind ik niet zo chill. Hebben jullie nog tips qua overnachtingen redelijk in de buurt? Hierbij besef ik ook goed dat ik dit wat eerder had moeten regelen, maar hé, wie niet waagt..
Ik heb ook nog niks geregeld, maar dan voor de zaterdag :oops:

Iemand ook enig idee hoe de indeling van het terrein er uit ziet? Tussen Fontaines DC en The Strokes een stukje Metronomy of Porridge Radio meepikken, maar denk dat ik dat ga laten afhangen van hoever dat vanaf de One is ;)
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Het BKS weekend past dit jaar helaas niet helemaal lekker in mijn planning. Misschien dat ik wel nog de vrijdag ga (ondanks alle kritieken hier vind ik ook die dag erg fijn en vind ik het festival an sich gewoon de moeite waard om ieder jaar even te gaan). Daarna nog naar huis rijden vind ik niet zo chill. Hebben jullie nog tips qua overnachtingen redelijk in de buurt? Hierbij besef ik ook goed dat ik dit wat eerder had moeten regelen, maar hé, wie niet waagt..
Stadscamping Tilburg in het Spoorpark. Vlak bij Tilburg centraal waar ook de BKS pendelbussen vertrekken

 
  • On fire
Waarderingen: Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik heb ook nog niks geregeld, maar dan voor de zaterdag :oops:

Iemand ook enig idee hoe de indeling van het terrein er uit ziet? Tussen Fontaines DC en The Strokes een stukje Metronomy of Porridge Radio meepikken, maar denk dat ik dat ga laten afhangen van hoever dat vanaf de One is ;)
Indeling is niet bekend, maar normaal gesproken zijn de loop afstanden niet veel meer dan 5 minuten lopen van elkaar.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Indeling is niet bekend, maar normaal gesproken zijn de loop afstanden niet veel meer dan 5 minuten lopen van elkaar.
Aah kijk, dat is ideaal!
Ik loop met één kruk dus hoe minder lopen hoe beter. Voor een eventuele meeting of gewoon een praatje waarschijnlijk een goed herkenningspunt ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Aah kijk, dat is ideaal!
Ik loop met één kruk dus hoe minder lopen hoe beter. Voor een eventuele meeting of gewoon een praatje waarschijnlijk een goed herkenningspunt ;)
Het is alleen een stukje lopen van de parking naar het festivalterrein. Maar het festivalterrein zelf is niet heel groot. Maar misschien dat er een invalide ingang is?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
  • Geweldig
Waarderingen: MisterIks

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Indeling is niet bekend, maar normaal gesproken zijn de loop afstanden niet veel meer dan 5 minuten lopen van elkaar.
FIVE > TWO moest je u wel heel hard haasten hoor als je dat op 5 minuten wou doen in het verleden. Denk als je er echt op tijd moet zijn, dat je hier best 10 minuten voor rekent.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
iemand ervaring/tips met alleen naar festival gaan? zoals of er groepen zijn met andere mensen die ook alleen gaan oid? Anders vermaak ik me ook wel, maar lijkt me ook wel chill om mensen te ontmoeten zonder dat je een willekeurige vriendengroep per sé 'lastig hoeft te vallen'. Ik heb een weekendticket en krijg alleen zaterdag misschien een vriend van me meegesleept.
Ik ben een keer een weekend alleen naar dtrh en Melt! gegaan en ooit een dag alleen naar best kept secret. bij Melt kwam ik onderweg naar het festival een groepje tegen waar ik de rest van het weekend mee heb doorgebracht, op dtrh leerde ik ook heel makkelijk mensen kennen en op bks heb ik vrijwel heel de dag alleen doorgebracht op een paar enkele gesprekjes na. Moeilijk om te zeggen of dit aan het publiek van bks lag of dat het gewoon toevallig zo liep die dag
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Gerrits

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Het zi
Ik ben een keer een weekend alleen naar dtrh en Melt! gegaan en ooit een dag alleen naar best kept secret. bij Melt kwam ik onderweg naar het festival een groepje tegen waar ik de rest van het weekend mee heb doorgebracht, op dtrh leerde ik ook heel makkelijk mensen kennen en op bks heb ik vrijwel heel de dag alleen doorgebracht op een paar enkele gesprekjes na. Moeilijk om te zeggen of dit aan het publiek van bks lag of dat het gewoon toevallig zo liep die dag
Er zijn alleen maar zuurpruimen bij BKS.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Marin, Oasiss en mroizo

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
FIVE > TWO moest je u wel heel hard haasten hoor als je dat op 5 minuten wou doen in het verleden. Denk als je er echt op tijd moet zijn, dat je hier best 10 minuten voor rekent.
Op dag 1 haal ik dat wel... dag 3 wat lastiger :D. Maar denk ook niet dat het 10 minuten is hoor.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Hebben meer mensen problemen met clashfinder? Ik krijg er niet één schema meer uitgepierd. En ik wil graag eigen blokjes maken...
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Thanks, hele fijne tip!

Ik heb die toevallig ook net geboekt. Daarbij zag ik wel dat je pas om 16u00 op de camping kan. Ik weet niet of je 1 of 3 dagen gaat, maar misschien handig om even contact op te nemen of dat vroeger kan of om een extra dag te boeken anders.

Heeft iemand ervaring met die pendelbus? Die zou 'continu' rijden, maar de ervaring leert me dat 'continu' soms ook 1 keer per uur kan zijn. :) Ik wil eigenlijk dEUS niet missen. Dat is om 18u. Wordt dat krap als ik ook nog mijn tent wil opstellen om 16u00 of is dat sowieso haalbaar? Anders twijfel ik om een fiets mee te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ik heb die toevallig ook net geboekt. Daarbij zag ik wel dat je pas om 16u00 op de camping kan. Ik weet niet of je 1 of 3 dagen gaat, maar misschien handig om even contact op te nemen of dat vroeger kan of om een extra dag te boeken anders.

Heeft iemand ervaring met die pendelbus? Die zou 'continu' rijden, maar de ervaring leert me dat 'continu' soms ook 1 keer per uur kan zijn. :) Ik wil eigenlijk dEUS niet missen. Dat is om 18u. Wordt dat krap als ik ook nog mijn tent wil opstellen om 16u00 of is dat sowieso haalbaar? Anders twijfel ik om een fiets mee te nemen.
OV fiets is wellicht ook een optie. Station is een minuut of 10 lopen van het spoorpark.

Ik ga ook op de fiets al zie ik wel op tegen de dronkenmans rit 's-nachts terug ?o_O??
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Maar voor zo'n OV fietsjes heb je waarschijnlijk een OV chipkaart nodig? Die heb ik (als Belg) niet.
 

pixie6666

Campingartiest
5 mrt 2017
98
22
Heeft iemand ervaring met die pendelbus? Die zou 'continu' rijden, maar de ervaring leert me dat 'continu' soms ook 1 keer per uur kan zijn. :) Ik wil eigenlijk dEUS niet missen. Dat is om 18u. Wordt dat krap als ik ook nog mijn tent wil opstellen om 16u00 of is dat sowieso haalbaar? Anders twijfel ik om een fiets mee te nemen.

Had in 2017 een hotel in het centrum en ben toen drie dagen van het station naar BKS en v.v. met de bus gegaan en die gingen echt zeer regelmatig. Nooit langer dan een minuut of 10 hoeven wachten, zelfs 's nachts niet. Ik zou het zo weer op die manier doen als ik in de buurt van het station zou overnachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

Gebruikers die dit onderwerp bekijken