Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hallo, na vele jaren LL en DTRH is dit mijn eerste BKS.
Ik zie dat de camping in tegenstelling tot de andere festivals pas vrijdagmorgen opent. Moet ik me voorstellen dat je die morgen in een gigantische file komt te staan voor de ingang van de parkeerplaats en het terrein? Of valt dit wel mee?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Puntje voor de evaluatie. ns serieus kijken naar de volledige nieuwe marketing aanpak. Misschien toch weer n ander marketing bedrijf aanbesteden denk ik....

Als het waar is ben ik blij met Regressive Left, dat vind ik nou echt waarom IK naar BKS ga, dit soort acts ontdekken.

Ik maak me momenteel vooral druk om de drukte om en rond The Casbah en The Secret de komende editie. Het was altijd al veel te druk bij The Casbah.
Wordt er al wat opgebouwd, iemand uit Hilvarenbeek e/o, ik ben er van de week langsgereden en toen was het huisdierenfestival nog bezig....
De laatste keer was het bij FIVE vaak erg druk, zelfs bij bands die al vroeg op de dag stonden. Ben benieuwd of we dit jaar nog een wat andere tent kunnen verwachten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Hallo, na vele jaren LL en DTRH is dit mijn eerste BKS.
Ik zie dat de camping in tegenstelling tot de andere festivals pas vrijdagmorgen opent. Moet ik me voorstellen dat je die morgen in een gigantische file komt te staan voor de ingang van de parkeerplaats en het terrein? Of valt dit wel mee?
Volgens mij valt de rij bij de ingang wel mee, maar kan het met de auto voor de parkeerplaatsen wel druk zijn.
Ik hoor vooral klachten over de afstand tussen parkeerplaats en de camping. Vanaf de camping naar het festivalterrein vallen de afstanden mee, zeker omdat er dit jaar een kortere looproute langs het water zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Puntje voor de evaluatie. ns serieus kijken naar de volledige nieuwe marketing aanpak. Misschien toch weer n ander marketing bedrijf aanbesteden denk ik....

Als het waar is ben ik blij met Regressive Left, dat vind ik nou echt waarom IK naar BKS ga, dit soort acts ontdekken.

Ik maak me momenteel vooral druk om de drukte om en rond The Casbah en The Secret de komende editie. Het was altijd al veel te druk bij The Casbah.
Wordt er al wat opgebouwd, iemand uit Hilvarenbeek e/o, ik ben er van de week langsgereden en toen was het huisdierenfestival nog bezig....
Ik probeer er volgende week even langs te fietsen. Ben erg benieuwd ook namelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Puntje voor de evaluatie. ns serieus kijken naar de volledige nieuwe marketing aanpak. Misschien toch weer n ander marketing bedrijf aanbesteden denk ik....

Als het waar is ben ik blij met Regressive Left, dat vind ik nou echt waarom IK naar BKS ga, dit soort acts ontdekken.

Ik maak me momenteel vooral druk om de drukte om en rond The Casbah en The Secret de komende editie. Het was altijd al veel te druk bij The Casbah.
Wordt er al wat opgebouwd, iemand uit Hilvarenbeek e/o, ik ben er van de week langsgereden en toen was het huisdierenfestival nog bezig....
Ik kan me niet voorstellen dat The Casbah dezelfde Casbah is als andere jaren. Ze hebben daar nu een volledig dagprogramma en dat past echt niet in een kleine loods waar hooguit 150 man in kunnen. Het zal een nieuwe, grotere Casbah zijn vermoed ik.

Je enthousiasme over de Regressive Left deel ik overigens. Fijne toevoeging.
 

pixie6666

Campingartiest
5 mrt 2017
98
22
Als het waar is ben ik blij met Regressive Left, dat vind ik nou echt waarom IK naar BKS ga, dit soort acts ontdekken.

100% Eens. Het feit dat we dit jaar met een vergrootglas moeten zoeken naar dergelijke acts vat het probleem qua programmering voor mij wel behoorlijk goed samen.
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Ik mis nog een neo-klassieke act als Joep Beving of Nils Frahm in het verleden, en een goede technonaam zoals Kiasmos of Fout Tet. Of mis ik nu iets? Verder redelijk tevreden met de line-up, al is er weinig wat ik echt ontdekt heb dankzij BKS.
 

decatdecat

Nieuw lid
17 mei 2022
1
0
Misschien niet de juiste plaats maar wij hebben door omstandigheden een Jungalow Restyled (6p) te koop tijdens BKS. Indien iemand nog op zoek is naar comfortabele overnachting, geef gerust een seintje!
 

Bas Gerrits

Playlistbediener
22 okt 2017
20
1
iemand ervaring/tips met alleen naar festival gaan? zoals of er groepen zijn met andere mensen die ook alleen gaan oid? Anders vermaak ik me ook wel, maar lijkt me ook wel chill om mensen te ontmoeten zonder dat je een willekeurige vriendengroep per sé 'lastig hoeft te vallen'. Ik heb een weekendticket en krijg alleen zaterdag misschien een vriend van me meegesleept.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Vandaag even langsgefietst (tilburgseweg en kant van fietsenstalling binnenkomst) alles nog potdicht, geen activiteit gezien. volgende week fiets ik nog eens en probeer het dan ook aan de anderekant.

en bas gerrits: vind bks niet echt een groepjesfestival. Komen er volgens mij genoeg alleen of met tweeen. Het is heel gemoedelijk en je hebt zo aanspraak als je aanschuift aan tafels of aan de bar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Gerrits

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Vandaag even langsgefietst (tilburgseweg en kant van fietsenstalling binnenkomst) alles nog potdicht, geen activiteit gezien. volgende week fiets ik nog eens en probeer het dan ook aan de anderekant.

en bas gerrits: vind bks niet echt een groepjesfestival. Komen er volgens mij genoeg alleen of met tweeen. Het is heel gemoedelijk en je hebt zo aanspraak als je aanschuift aan tafels of aan de bar.
Het is zelfs verplicht om contact te maken op het festival. Een goede optie is de sjoelbak of een lange tafel diner. Maurits zal trots zijn. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Gerrits

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik lees her en der dat ze kwa opbouw te maken hebben met personeelstekorten en ook problemen met wat materiaal. Maar misschien zijn het ook loze verhalen. Weet niet hoe snel ze andere jaren aan de opbouw beginnen?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik heb in mijn hoofd twee weken, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. Nieuwste editie waarvan ik iets kan terugvinden is een social media-bericht uit 2017, waar op de woensdag vooraf werd gemeld dat de opbouw "een kleine week in volle gang" is.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Geen idee wanneer ze beginnen. in Schijndel beginnen ze al heel vroeg met de opbouw van paaspop. Maar dat is volgens mij eigen terrein? Of weilanden. Beekse bergen wil natuurlijk een kortere bezetting van het gebied. Op paaspop fietste ikzo het terrein op om polshoogte te nemen. Hoop stiekem dat me dat ook lukt op het vernieuwde bksterrein.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
iemand ervaring/tips met alleen naar festival gaan? zoals of er groepen zijn met andere mensen die ook alleen gaan oid? Anders vermaak ik me ook wel, maar lijkt me ook wel chill om mensen te ontmoeten zonder dat je een willekeurige vriendengroep per sé 'lastig hoeft te vallen'. Ik heb een weekendticket en krijg alleen zaterdag misschien een vriend van me meegesleept.
Ik ben in 2019 alleen naar Pukkelpop gegaan. Op zich kun je vrij makkelijk gesprekken aangaan met anderen als je een beetje je momenten uitzoekt.

Voornamelijk voordat een act begint, bij eetkraampjes of van/naar camping.

En op de campings natuurlijk je buren.

Gesprekken aangaan met willekeurige vriendengroepen wordt meestal niet gewaardeerd.

Je kunt natuurlijk ook kijken op verschillende forums om te kijken of anderen een halfuurtje willen 'meeten'. Als er dan een klik is kun je altijd nog iets afspreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Gerrits

Gebruikers die dit onderwerp bekijken