Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Jezus wat een krankzinnig drama voor Nick Cave. Kan me niet voorstellen dat die tour doorgaat.

Edit: hoe kan je zo'n headliner überhaupt eigenlijk vervangen?
 
  • Leuk
Waarderingen: wiemkje

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Overigens mij schema:

Vrijdag: (misschien wil mijn vrouw Alt-J nog zien, maar wsl slaan we de hele dag maar over)

Zaterdag: Just Mustard - Deus - Big Thief - Fontaines DC - Metronomy - the Strokes - Beach House

Zondag: Amenra - Sampa the Great en omdat ik me niet kan voorstellen dat Nick Cave gaat touren dan maar naar huis.

Ik vind L'Rain overigens helemaal niks. Geen idee waarom iedereen daar zo op kickt.
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Wat een drama voor Cave. Verschrikkelijk...

The National zou kunnen overigens.
.... die gedachte had ik ook even. Dan geen optreden en redelijk in de buurt.
Mocht Cave afhaken dan zullen er meer festivals zijn met eenzelfde probleem (Northside, maar ook Primavera).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Wat een drama voor Cave. Verschrikkelijk...


.... die gedachte had ik ook even. Dan geen optreden en redelijk in de buurt.
Mocht Cave afhaken dan zullen er meer festivals zijn met eenzelfde probleem (Northside, maar ook Primavera).

En TW Classic, die opgebouwd is rond Cave.

Dit is ook gewoon de grootste naam van deze editie. Hou m’n hart vast voor de tour.

Gruwelijk nieuws.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Nog 30 dagen!
Het is wel weer typisch dat er via het tijdschema (0.) en die advertentie in OOR (Regressive Left en Faux Real) nu drie namen bekend zijn, die niet door BKS bekend zijn gemaakt, en waarover er op hun website ook geen informatie te vinden is.

Waarbij 0. en Regressive Left prima toevoegingen zijn. En Faux Real voor mijn gevoel meer over de vorm dan over de muziek gaat. En dat was wat we op die plek niet echt nodig hadden. Jammer.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Nog 30 dagen!
Het is wel weer typisch dat er via het tijdschema (0.) en die advertentie in OOR (Regressive Left en Faux Real) nu drie namen bekend zijn, die niet door BKS bekend zijn gemaakt, en waarover er op hun website ook geen informatie te vinden is.

Waarbij 0. en Regressive Left prima toevoegingen zijn. En Faux Real voor mijn gevoel meer over de vorm dan over de muziek gaat. En dat was wat we op die plek niet echt nodig hadden. Jammer.
Typerend voor hoe de communicatie momenteel verloopt.
Wat ik bv ook niet snap is de vormgeving van de communicatie. Het is gewoon niet goed lezen allemaal. Lijkt me vrij essentieel.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Wat is dat voor onzin. We kunnen geen hiphop boeken omdat woo hah op het zelfde terrein is. Le guess who super Sicke hiphop line up.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Waar zeggen ze dat dan weer?
Ik meen dat ze dat ooit een keer gezegd hadden. Er was toen een vraag waarom er steeds minder hiphop op bks stond. En toen gaven ze als argument dat het lastig is om dat een paar weken later Woo Hah op de zelfde plek is. En rappers dan liever daar heen gaan. Kan niet iets van een link vinden. Dus wie weet heb ik dit zelf gewoon ooit bedacht, en dat ik dit nu als waar bestempel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Er zijn overigens wel weinig namen die zowel op Woo Hah als op BKS passen. Dit jaar staan er bijzonder weinig namen op de Woo Hah lineup die ik graag op BKS had gezien. Als je dan kijkt naar een Le Guess Who, dan zie ik wel een hele rits namen die een fantastisch toevoeging voor BKS zouden zijn. Een clipping., een Injury Reserve, Zebra Katz, Billy Woods & Moor Mother.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik meen dat ze dat ooit een keer gezegd hadden. Er was toen een vraag waarom er steeds minder hiphop op bks stond. En toen gaven ze als argument dat het lastig is om dat een paar weken later Woo Hah op de zelfde plek is. En rappers dan liever daar heen gaan. Kan niet iets van een link vinden. Dus wie weet heb ik dit zelf gewoon ooit bedacht, en dat ik dit nu als waar bestempel.
Zoiets hebben ze drie jaar geleden een keer in een interview gezegd, omdat er in 2019 al minder hiphop-acts stonden dan in 2018. Het is wel logisch dat Woo Hah enkele weken later, met een echt hiphoppubliek, het voor BKS niet gemakkelijker zal maken om hiphop-acts te boeken. Dat LGW? een half jaar later, in een wat ander segment, sterke namen weet te boeken doet daar niet zo veel aan af natuurlijk.

Waarbij er in het programma van LGW? zeker wel acts zijn zoals clipping. die het op BKS ook goed zouden doen.
 
Laatst bewerkt:

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Puntje voor de evaluatie. ns serieus kijken naar de volledige nieuwe marketing aanpak. Misschien toch weer n ander marketing bedrijf aanbesteden denk ik....

Als het waar is ben ik blij met Regressive Left, dat vind ik nou echt waarom IK naar BKS ga, dit soort acts ontdekken.

Ik maak me momenteel vooral druk om de drukte om en rond The Casbah en The Secret de komende editie. Het was altijd al veel te druk bij The Casbah.
Wordt er al wat opgebouwd, iemand uit Hilvarenbeek e/o, ik ben er van de week langsgereden en toen was het huisdierenfestival nog bezig....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken