Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Dit staat op de website :
Day tickets go on sale on Feb 1, 2022 - once we have revealed the full program per day.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
In een van hun mails lees ik inderdaad ook 1 februari: "Dagtickets gaan later (1 februari) in de verkoop als we ook de dagindeling bekendmaken."
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Ik ben niet gek geworden, maar de line-up komt morgen. En nu allemaal snel kijken of die aankondiging er is, anders sta ik alsnog voor lul.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Wat denken jullie? Gaan er wat extra namen inzitten? Gaan we ook al een stage-indeling krijgen? Vind wel dat er nogal veel word gedaan voor een "gewone" dagindeling.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Benieuwd wanneer Beach House speelt. Hoop op de Cave zondag. :)
Dat nooit, tenzij er nog shows op de tour bijkomen.
Die tour eindigt met BKS en de laatste show daarvoor is op donderdag. Met een show op vrijdag spelen ze vier dagen achter elkaar, op zaterdag een rustdag en op zondag zelfs twee. Dat laatste zou heel apart zijn als het je laatste show is.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.661
2.223
Ik kan het bevestigen! Staat op Facebook
Bij mij pas na dit bericht, maar het staat er nu wel! Klamp me weer vast aan de hype rond deze aankondiging om te compenseren voor mijn interne woede na de "Wees nou een beetje creatief!" opmerking van onze premier gisteren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.661
2.223
Wat denken jullie? Gaan er wat extra namen inzitten? Gaan we ook al een stage-indeling krijgen? Vind wel dat er nogal veel word gedaan voor een "gewone" dagindeling.
Ik gok van wel. Puur op basis van eerdere uitspraken van Maurits en het feit dat bands als Geese en Yard Act nu wel heel overduidelijk hun tour rond BKS hebben staan. Lijkt me niet meer dan logisch om die dan ook maar gelijk aan te kondigen. Wellicht dat er in de komende maanden dan nog vooral informatie over de randonderdelen van het festival komt: over Smederij etc.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.179
2.100
Ik gok van wel. Puur op basis van eerdere uitspraken van Maurits en het feit dat bands als Geese en Yard Act nu wel heel overduidelijk hun tour rond BKS hebben staan. Lijkt me niet meer dan logisch om die dan ook maar gelijk aan te kondigen. Wellicht dat er in de komende maanden dan nog vooral informatie over de randonderdelen van het festival komt: over Smederij etc.
BKS hintte zelf in een eerder bericht ook al op namen voor The Floor (voorheen FOUR). En in het interview met 3FM had Maurits ook al aangegeven dat het nachtprogramma grotendeels nog moet volgen. Maar dat zal deels ook in het randprogramma zoals Smederij zitten.

Voor het dagprogramma misschien nog een paar kleinere namen. Naaste Geese en Yard Act zijn ook Wet Leg en Nilüfer Yanya nog in de buurt.
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
Geen garantie, maar dit zijn de gegevens die ik tot nu toe redelijk betrouwbaar heb gevonden. Ik heb er misschien iets aan veranderd, maar morgen weten we toch meer:

Vrijdag:
Alt-J
Leon Bridges
Sigrid
Mavis Staples
DIIV
Faye Webster
Holly Humberstone

Zaterdag:
The Strokes
Beach House
Fontaines D.C.
Big Thief

Zondag:
Nick Cave & The Bad Seeds
Sampa The Great
Wolf Alice
Soulwax
Amenra
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Ik vind vrijdag ook gelijk de minste dag. Komt dat even goed uit. Leon Bridges had ik het liefst wel op een andere dag gezien, maar bon.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Geen garantie, maar dit zijn de gegevens die ik tot nu toe redelijk betrouwbaar heb gevonden. Ik heb er misschien iets aan veranderd, maar morgen weten we toch meer:

Vrijdag:
Alt-J
Leon Bridges
Sigrid
Mavis Staples
DIIV
Faye Webster
Holly Humberstone

Zaterdag:
The Strokes
Beach House
Fontaines D.C.
Big Thief

Zondag:
Nick Cave & The Bad Seeds
Sampa The Great
Wolf Alice
Soulwax
Amenra

Dan hoop ik een zaterdagticket te kunnen scoren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken