Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Yard Act hun Belgische show die op de planning stond in februari is uitgesteld naar 13 juni.
Zou nog een mooie toevoeging zijn als er nog wat van dat soort bands bijkomen. Is al wel iets te groot voor de Casbah denk ik.
Yes, dat zou echt een fijne toevoeging zijn! Een andere naam die ik nog verwacht is Geese. Zojuist ook hun Melkweg show van februari verplaats naar de vrijdag van BKS. Kan me bijna niet voorstellen dat die dan niet op zaterdag of zondag op het affiche staan.

Wanneer de dagverdeling komt deze week zie ik die namen ook nog wel aangekondigd worden. Met die twee toevoegingen en wellicht nog wat Casbah spul is het programma wat mij betreft nog een stuk completer.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Yes, dat zou echt een fijne toevoeging zijn! Een andere naam die ik nog verwacht is Geese. Zojuist ook hun Melkweg show van februari verplaats naar de vrijdag van BKS. Kan me bijna niet voorstellen dat die dan niet op zaterdag of zondag op het affiche staan.

Wanneer de dagverdeling komt deze week zie ik die namen ook nog wel aangekondigd worden. Met die twee toevoegingen en wellicht nog wat Casbah spul is het programma wat mij betreft nog een stuk completer.
En als we dan toch over gitaarmuziek bezig zijn: Together Pangea speelt hetzelfde weekend al op Tempelhof Sound in Berlijn is net bevestigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik heb trouwens 4B2M teruggekeken bij ESNS, en ik herkende nu pas eigenlijk de zanger van Go Back To The Zoo terug. Dat vond ik destijds nog best geinig, maar dit doet me weinig eerlijk gezegd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
1 februari start de verkoop van dagkaarten. Die dag zou volgens mij inderdaad ook de dagindeling volgen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Andere jaren keken we wel eens met angst en beven naar wat een festival als Governor's Ball in het BKS-weekend neerzet. Daar missen we dit jaar weinig aan....

En Pinkpop een week later ook niet

272631513_10159548560101648_7370335260210451358_n.jpg
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
100 Gecs en Surf Curse had ik anders wel heel graag zien komen. Maar de rest is daar inderdaad niet veel soeps.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Andere jaren keken we wel eens met angst en beven naar wat een festival als Governor's Ball in het BKS-weekend neerzet. Daar missen we dit jaar weinig aan....

En Pinkpop een week later ook niet
Japanese Breakfast misschien voor BKS. Voor Pinkpop is The Teskey Brothers een gemis. Ben benieuwd of die nog komen, want die hadden beloofd de afgelaste Europese tour van 2021 (met een uitverkochte show in AFAS Live) goed te maken in 2022. Misschien later in het seizoen iets voor Rock Werchter, North Sea Jazz of Lowlands?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik zie het toch echt nergens staan dat morgen de indeling komt.
Dat zei ik dus, ik zie het ook nergens meer staan. Lijkt erop dat ze het weg hebben gehaald en dat ie dus toch niet morgen komt, maar ze hebben het zeker aangekondigd.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dat zei ik dus, ik zie het ook nergens meer staan. Lijkt erop dat ze het weg hebben gehaald en dat ie dus toch niet morgen komt, maar ze hebben het zeker aangekondigd.
Misschien hadden ze per ongeluk het verkeerde bericht geplaatst op Instagram? Op Facebook en Twitter hebben ze wel dat bericht over 4B2M geplaatst.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Zou graag Soccer Mommy, Ashnikko en Tove Lo zien. De laatste twee vind ik sowieso eerder geschikt voor DTRH, maar een zaalshow is ook prima. Soccer Mommy staat op 30 juni in Spanje, dus wellicht dat die dan op DTRH te zien is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Misschien hadden ze per ongeluk het verkeerde bericht geplaatst op Instagram? Op Facebook en Twitter hebben ze wel dat bericht over 4B2M geplaatst.
Die is er daarna ook op geplaatst, ja. Kans is best aanwezig. Denk dat het juiste bericht alsnog wel morgen komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken