Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Dat is geen kleine hoeveelheid, neem ik aan.
Afhankelijk van de animo voor de pre-sale denk ik. Wij hebben onze groep uitgebreid van 4 naar 6 ten opzichte van de 2021-editie, maar er zullen ook vast mensen afgehaakt zijn. Daarnaast zag ik de code ook op verschillende plekken gedeeld worden, dus veel overgebleven tickets verwacht ik in ieder geval niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Toch wel blijkbaar. Om 12.00 gaat nog een kleine hoeveelheid kaarten in de verkoop
Afhankelijk van de animo voor de pre-sale denk ik. Wij hebben onze groep uitgebreid van 4 naar 6 ten opzichte van de 2020-editie, maar er zullen ook vast mensen afgehaakt zijn. Daarnaast zag ik de code ook op verschillende plekken gedeeld worden, dus veel overgebleven tickets verwacht ik in ieder geval niet.
In ieder geval is een deel van de accommodaties op de Beekse Bergen nu al wel uitverkocht. Maar ook daar zijn wel behoorlijk wat accommodaties beschikbaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dit kwam net voorbij op de Eventim Facebookpagina.

Op 10, 11 en 12 juni 2022 barst in Hilvarenbeek Best Kept Secret weer los en goed nieuws: de weekendtickets zijn vanaf NU te koop! Met headliners als Nick Cave & The Bad Seeds, The Strokes, alt-J én Jamie xx. en een opvallende naam: de terugkeer van Sky Ferreira, na jaren van afwezigheid!
?
?

Wil jij hier bij zijn? Bemachtig dan nu jouw weekendticket
Link: www.eventim.nl/best-kept-secret-2022

Dus Eventim verkoopt toch wel ook weekendtickets?
 
Laatst bewerkt:

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Heb vanochtend ook een weekender aangeschaft.

Line-up minder dan vorig jaar, staan weinig must-sees voor mij. Hoop stiekem op meerdere namen nog.

Misschien dat ik nog switch naar een dagkaart als er een dag bovenuit gaat steken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Nou, gelukt hoor.
Even een vraagje van deze BKS-noob: ik moet mijn vier gekochte tickets personaliseren. Wat houdt dit in?
We weten nu nog niet precies wie er mee gaan, en of we uberhaupt naar BKS secret gaan of toch liever naar DTRH.
Kan ik alle vier de tickets op mijn naam zetten en daarna voor andere gebruiken?

Kan ik na dit proces mijn tickets nog aan derden verkopen?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Nou, gelukt hoor.
Even een vraagje van deze BKS-noob: ik moet mijn vier gekochte tickets personaliseren. Wat houdt dit in?
We weten nu nog niet precies wie er mee gaan, en of we uberhaupt naar BKS secret gaan of toch liever naar DTRH.

Kan ik na dit proces mijn tickets nog aan derden verkopen?
Dat is voor deze doorgewinterde BKS-ganger ook nog onduidelijk! Eerste keer dat ze dit systeem gebruiken...
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Nou, gelukt hoor.
Even een vraagje van deze BKS-noob: ik moet mijn vier gekochte tickets personaliseren. Wat houdt dit in?
We weten nu nog niet precies wie er mee gaan, en of we uberhaupt naar BKS secret gaan of toch liever naar DTRH.
Kan ik alle vier de tickets op mijn naam zetten en daarna voor andere gebruiken?

Kan ik na dit proces mijn tickets nog aan derden verkopen?
Personaliseren houdt in dat je aangeeft van wie het ticket is, dus dan is er een naam aan verbonden. Is voor het eerst dat dit bij BKS wordt gedaan, maar elders heb ik het wel gehad. Je kunt de tickets pas downloaden en gebruiken als je ze gepersonaliseerd hebt, maar je hebt de tickets al gekocht, dus dat kun je bij wijze van spreken ook doen als je voor de poort staat.

Als er op naam gecontroleerd wordt betekent dit dat niet iedereen tegelijk naar binnen hoeft, wat wel zo is als op alle kaartjes dezelfde naam staat. Maar in de FAQ van BKS staat dan wel weer dat ze de naam op het kaartje niet checken. Dus daar hoef je het niet voor te doen. Waar het wel handig voor is: als je voor meerdere mensen kaartjes hebt gekocht haal je ze niet door elkaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Veel mooie namen die van mij over zouden mogen komen van melt voor in de nacht: Peggy gou, Avalon Emerson, mama Snake, Daniel Avery etc. Zou ook heel blij zijn met Yves Tumor maar ga er een beetje van uit dat die dan al wel bekend was gemaakt afgelopen donderdag
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Eerste namen Melt zijn bekend gemaakt: https://www.meltfestival.de/lineup

Ik zou vooral graag de P.C. Music namen zien, los genoemd worden A.G. Cook, Hannah Diamond en Danny L. Harle en er is een blokje "P.C. Music Artists". Staan ook op Primavera Sound en Harle was al eerder op BKS.
Die P.C. Music groep zou ik ook graag op BKS zien. Verder vind ik hiervan Boy Harsher, Bladee, Daniel Avery, Caroline Polacheck en Yves Tumor nog interessant van. Al zie ik Yves eerder naar Lowlands gaan. Wat voor mij ook prima is
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Damn, Caroline Polachek zou wel een geweldige toevoeging zijn. En inderdaad daarnaast ook die PC music kliek + een hoop toffe elektronische muziek voor in de nacht. Ik hou de verwachtingen laag, maar het zou mooi zijn als hiervan wat dingen in de nog aan te kondigen 'secrets' zitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken