Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Zou Blur te betalen zijn voor BKS?
Ze konden ook Radiohead en Arcade Fire in 1 jaar betalen.
Maar na 2 jaar geen BKS vanwege corona en die dure boeking van the Strokes... Geen idee of dat een optie zou zijn.

Maar als het wel zo is zou het wel sympathiek zijn als kaartkopers voor 2020 als eerste mogen bestellen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Het is eerder een wens. Ik zie ze niet op Pinkpop staan... en hoop echt niet dat ik voor ze naar DTRH moet
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Volgens mij is Blur toch wel een stukje groter dan The Strokes. Al vind ik het bij beide bands moeilijk in te schatten.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
The Strokes als headliner op BKS is gewoon meer dan prima. We zitten momenteel ook gewoon in een fase dat DTRH en LL blind uitverkopen en BKS daardoor wat bezoekers misloopt. Daarnaast was de undercard van de BKS lineup briljant, maar vrij onbekend. Post-corona denk ik dat BKS ook grotendeels uit moeten kunnen verkopen. Aan The Strokes (alleen) zal het in ieder geval niet liggen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ja voor mij was dat juist een uitstekende match. Als er 1 festivals in Nederland waar dat soort acts kan en mag spelen dan is het BKS wel.

Dat maakt BKS ook uniek wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ook voor BKS een slechte verkoop? Voor Werchter kan ik het nog begrijpen.

Maar als BKS niet eens meer dat soort acts kan hebben wie dan wel?
De beruchte 'insider' Ken heeft zoiets geroepen op het forum van efestivals. Geen idee waar hij dat op baseert...

En inderdaad: the Strokes met die undercard was geweldig voor BKS!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
De beruchte 'insider' Ken heeft zoiets geroepen op het forum van efestivals. Geen idee waar hij dat op baseert...

En inderdaad: the Strokes met die undercard was geweldig voor BKS!
Dat ging toch vooral over Werchter? (waar ik me iets meer over kan voorstellen).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dat ging toch vooral over Werchter? (waar ik me iets meer over kan voorstellen).

Gaat volgens mij om dit citaat over the Strokes:

"True story, outside communities like this they are not that popular. Except in the UK and Primavera, where they will exactly have the crowd they need.
BKS had the same problem, they didn’t sell enough tickets, and they are very expensive. "

Geen idee of die Ken ook maar enig zicht heeft op de verkoop van BKS...
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Gaat volgens mij om dit citaat over the Strokes:

"True story, outside communities like this they are not that popular. Except in the UK and Primavera, where they will exactly have the crowd they need.
BKS had the same problem, they didn’t sell enough tickets, and they are very expensive. "

Geen idee of die Ken ook maar enig zicht heeft op de verkoop van BKS...
Dat zou ik erg spijtig vinden eigenlijk. Ik vind het juist tof dat BKS ze eindelijk wel eens weer kon boeken. Hoop dat ze dit soort acts aan blijven pakken als headliners eerlijk gezegd. En niet enkel blijven wachten op Arctic Monkeys, Editors of Arcade (met alle respect naar die bands) die net zo goed op Pinkpop kunnen staan o.i.d.
 
12 nov 2016
650
389
Het helpt natuurlijk niet dat The Strokes voor het laatst in 2006 in ons land speelden, en daardoor een hele generatie nauwelijks bekend is met ze.

En gegarandeerd dat Blur duurder is dan The Strokes...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Goed gezien!
King Gizzard, DIIV, Sampa the great, Black Midi, OM, Rolling Blackouts Coastal Fever en Automatic zullen dan ook gewoon weer op BKS22 staan. Faye Webster en Tirzah zullen er ook wel staan.

Mooi dat Kings of Convenience festivals doet. Concert in TivoliVredenburg is al lang uitverkocht; zou een mooie toevoeging voor BKS staan.

Caribou lijkt mij nog steeds voor DTRH of LL.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
The Strokes op 12 juni op Tempelhof. Lijkt me daarmee afgeschreven voor BKS. Zou namelijk betekenen dat ze 3 dagen achter elkaar Primavera, BKS en Tempelhof zouden moeten doen.


Verder dus o.a. Alt-J, Hinds, Idles, Courtney Barnett, Fontaines DC, Parcels allemaal in de buurt.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
The Strokes op 12 juni op Tempelhof. Lijkt me daarmee afgeschreven voor BKS. Zou namelijk betekenen dat ze 3 dagen achter elkaar Primavera, BKS en Tempelhof zouden moeten doen.


Verder dus o.a. Alt-J, Hinds, Idles, Courtney Barnett, Fontaines DC, Parcels allemaal in de buurt.
Oeh. Best aanlonkelijk om nu in Berlijn te blijven voor Muse en misschien toch ook wel The Strokes...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Geen the Strokes meer dan....das *&%^.......Nick Cave kan nog komen.....

RCBF en The Pale White mogen van Tempelhof wel doorkomen naar BKS. en ik hoop stiekem ook Fontaines DC een keer te zien volgend jaar. of dat nou bij de Beekse Bergen is of niet. Tivoli zal niet gaan, vermoed ik. idem voor IDLES.

Feit is dat ik langzamerhand regelmatiger hier te vinden zal zijn want er is alweer best wat nieuws te lezen imo.
Donderdag ga ik naar Squid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken