Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Interpol stond er nog in de laatste BKS-editie. Dat is volgend jaar weliswaar 3 jaar geleden, maar toch...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Interpol stond er nog in de laatste BKS-editie. Dat is volgend jaar weliswaar 3 jaar geleden, maar toch...
Raar he.. is het 3 jaar geleden en dan nog praten we over de vorige editie. Zie ze lever ook een keertje los. Die show was wel tof maar gewoon een keer weer wat anders.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Pavement op tour in het najaar. In hoeverre geldt nog de exclusiviteit van PS. Misschien op zaterdag of zondag. Vrijdag in ieder geval kaartjes scoren voor Carre met een streepje op de e.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Pavement op tour in het najaar. In hoeverre geldt nog de exclusiviteit van PS. Misschien op zaterdag of zondag. Vrijdag in ieder geval kaartjes scoren voor Carre met een streepje op de e.
Het is in ieder geval al onder de vlag van Friendly Fire. Kan me echter ook voorstellen dat Pavement geen hele uitgebreide tour gaat doen en dat het hier bij blijft.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Ik vind Carré wel een kleine locatie voor Pavement. Je zou toch zeggen dat ze AFAS Live moeten kunnen uitverkopen. En het is ook niet alsof alle andere zalen in de tour van hetzelfde type zijn als Carré, dus dat zal ook niet zijn dat ze per se in theaterzalen willen spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Ik vind Carré wel een kleine locatie voor Pavement. Je zou toch zeggen dat ze AFAS Live moeten kunnen uitverkopen. En het is ook niet alsof alle andere zalen in de tour van hetzelfde type zijn als Carré, dus dat zal ook niet zijn dat ze per se in theaterzalen willen spelen.
Denk niet dat ze commercieel zo groot zijn in NL.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Ik vind Carré wel een kleine locatie voor Pavement. Je zou toch zeggen dat ze AFAS Live moeten kunnen uitverkopen. En het is ook niet alsof alle andere zalen in de tour van hetzelfde type zijn als Carré, dus dat zal ook niet zijn dat ze per se in theaterzalen willen spelen.
Ze hebben - zelfs op hun eerdere reünietour in 2010 - nog nooit in zalen van 2.000+ gespeeld. Toegegeven, in 2010 deden ze twee zalen aan, maar ze hebben altijd maximaal Paradiso, Doornroosje en de Effenaar aangedaan. Door de exclusiviteit en vergaarde cultstatus komen ze een heel eind maar de AFAS lijkt me te hoog gegrepen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Ik zat zonet door de Kruidvat folder te bladeren en zag dat vanaf morgen de Entertainment Cadeau Kaart voor €15,- te koop is. Kaarten hebben een waarde van €20,-. Actie geldt tot 10 oktober.

Die kaarten zijn ook uit te geven bij Eventim, dus wellicht een mooie manier om wat korting te krijgen op b.v. Best Kept Secret, Bon Iver of EELS.

Ik dacht ik drop die info hier even, wellicht heeft iemand er wat aan. :)

Edit:

Actie zit toch nog iets anders in elkaar zelfs: Het is 25 procent korting op de gehele waarde van de kaart, tot 150 euro.
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Misschien eerder iets voor TivoliVredenburg of Carré dan voor BKS, maar Primavera Sound zet nu op 30 mei (net voor het festival) Dead Can Dance neer in het Forum.

EDIT: 2 data in TivoliVredenburg, dus niet voor BKS
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Misschien eerder iets voor TivoliVredenburg of Carré dan voor BKS, maar Primavera Sound zet nu op 30 mei (net voor het festival) Dead Can Dance neer in het Forum.

EDIT: 2 data in TivoliVredenburg, dus niet voor BKS
Data in Utrecht zijn in hetzelfde weekend als Roadburn. Organisatie van Roadburn heeft al meerdere keren aangegeven dat DCD bovenaan hun wishlist staat, maar dat ze van die fee bijna een complete dag kunnen vullen. Benieuwd of er toch mogelijkheden zijn komend jaar. Ze hebben nog wel twee vrij dagen tijdens Roadburn, maar dan moeten ze wel met minder geld genoegen nemen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.687
Data in Utrecht zijn in hetzelfde weekend als Roadburn. Organisatie van Roadburn heeft al meerdere keren aangegeven dat DCD bovenaan hun wishlist staat, maar dat ze van die fee bijna een complete dag kunnen vullen. Benieuwd of er toch mogelijkheden zijn komend jaar. Ze hebben nog wel twee vrij dagen tijdens Roadburn, maar dan moeten ze wel met minder geld genoegen nemen.
Dan hoop ik hier maar op. Ik ben na alle waarschijnlijkheid wel op Roadburn i.p.v. een losse show. Zou echt gigantisch vet zijn! Wel bizar dat ze zoveel vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Dan hoeven we ons in ieder geval niet meer af te vragen of het festival vegetarisch wordt...

Maar, alle gekheid op een Bifi-worstje, zijn concerten lopen niet echt over van de Smiths-nummers, vraag me af hoeveel mensen in Nederland je er een plezier mee doet. Is het verder een goede show, Morrissey live?
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Dan hoeven we ons in ieder geval niet meer af te vragen of het festival vegetarisch wordt...

Maar, alle gekheid op een Bifi-worstje, zijn concerten lopen niet echt over van de Smiths-nummers, vraag me af hoeveel mensen in Nederland je er een plezier mee doet. Is het verder een goede show, Morrissey live?
Morrissey nog nooit live gezien maar Johnny Marr op Lowlands was echt een feestje op Lowlands vond ik. Voor hem is er altijd plaats wat mij betreft.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Dan hoeven we ons in ieder geval niet meer af te vragen of het festival vegetarisch wordt...

Maar, alle gekheid op een Bifi-worstje, zijn concerten lopen niet echt over van de Smiths-nummers, vraag me af hoeveel mensen in Nederland je er een plezier mee doet. Is het verder een goede show, Morrissey live?
Die doet ook gewoon de crowdpleasers van The Smiths hoor. Toffer dan Johnny Marr als je het mij vraagt. En een unieke persoonlijkheid in zowel positieve als negatieve zin.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Die doet ook gewoon de crowdpleasers van The Smiths hoor. Toffer dan Johnny Marr als je het mij vraagt. En een unieke persoonlijkheid in zowel positieve als negatieve zin.
Ik zie het niet aan de setlists van zijn concerten van de laatste paar jaar af. Ik vind het voor hem ook niet nodig dat hij dat doet, maar denk niet dat de gemiddelde BKS-bezoeker echt veel met zijn solo-carrière heeft.

En dan zegt hij blijkbaar ook nog eens regelmatig optredens af?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken