Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze konden ook Radiohead en Arcade Fire in 1 jaar betalen.
Maar na 2 jaar geen BKS vanwege corona en die dure boeking van the Strokes... Geen idee of dat een optie zou zijn.
Maar als het wel zo is zou het wel sympathiek zijn als kaartkopers voor 2020 als eerste mogen bestellen!
The Strokes als headliner op BKS is gewoon meer dan prima. We zitten momenteel ook gewoon in een fase dat DTRH en LL blind uitverkopen en BKS daardoor wat bezoekers misloopt. Daarnaast was de undercard van de BKS lineup briljant, maar vrij onbekend. Post-corona denk ik dat BKS ook grotendeels uit moeten kunnen verkopen. Aan The Strokes (alleen) zal het in ieder geval niet liggen.
"True story, outside communities like this they are not that popular. Except in the UK and Primavera, where they will exactly have the crowd they need.
BKS had the same problem, they didn’t sell enough tickets, and they are very expensive. "
Geen idee of die Ken ook maar enig zicht heeft op de verkoop van BKS...
"True story, outside communities like this they are not that popular. Except in the UK and Primavera, where they will exactly have the crowd they need.
BKS had the same problem, they didn’t sell enough tickets, and they are very expensive. "
Geen idee of die Ken ook maar enig zicht heeft op de verkoop van BKS...
Dat zou ik erg spijtig vinden eigenlijk. Ik vind het juist tof dat BKS ze eindelijk wel eens weer kon boeken. Hoop dat ze dit soort acts aan blijven pakken als headliners eerlijk gezegd. En niet enkel blijven wachten op Arctic Monkeys, Editors of Arcade (met alle respect naar die bands) die net zo goed op Pinkpop kunnen staan o.i.d.
Goed gezien!
King Gizzard, DIIV, Sampa the great, Black Midi, OM, Rolling Blackouts Coastal Fever en Automatic zullen dan ook gewoon weer op BKS22 staan. Faye Webster en Tirzah zullen er ook wel staan.
Mooi dat Kings of Convenience festivals doet. Concert in TivoliVredenburg is al lang uitverkocht; zou een mooie toevoeging voor BKS staan.
The Strokes op 12 juni op Tempelhof. Lijkt me daarmee afgeschreven voor BKS. Zou namelijk betekenen dat ze 3 dagen achter elkaar Primavera, BKS en Tempelhof zouden moeten doen.
The Strokes op 12 juni op Tempelhof. Lijkt me daarmee afgeschreven voor BKS. Zou namelijk betekenen dat ze 3 dagen achter elkaar Primavera, BKS en Tempelhof zouden moeten doen.
Geen the Strokes meer dan....das *&%^.......Nick Cave kan nog komen.....
RCBF en The Pale White mogen van Tempelhof wel doorkomen naar BKS. en ik hoop stiekem ook Fontaines DC een keer te zien volgend jaar. of dat nou bij de Beekse Bergen is of niet. Tivoli zal niet gaan, vermoed ik. idem voor IDLES.
Feit is dat ik langzamerhand regelmatiger hier te vinden zal zijn want er is alweer best wat nieuws te lezen imo.
Donderdag ga ik naar Squid.