Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Er wordt ook gehint naar een reünie van Outkast, vorige reünie (2014) stonden ze in Nederland op North Sea Jazz. BKS lijkt me het meest passende festival.
Leuk dat die weer bij elkaar komen, al zou ik zelf eigenlijk NSJ hier wel wat logischer voor vinden dan BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
12 nov 2016
655
392
Er wordt ook gehint naar een reünie van Outkast, vorige reünie (2014) stonden ze in Nederland op North Sea Jazz. BKS lijkt me het meest passende festival.
Wie had dat gehint?

Big Boi is trouwens een anti-vaxx mongool, dus als hij zijn zin krijgt gebeuren er helemaal geen tours meer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.965
In dat genre zijn tegenwoordig toch veel meer kwalitatieve nieuwe (en vernieuwende) groepen te vinden. En fuck vooral Big Boi.
Ja Outkast is al lang niet relevant meer natuurlijk. Maar ik wil ze stiekem nog een keer zien, maar vind het totaal niet bij BKS passen. Daar zijn tig betere opties voor te vinden inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

zworp3

Support act
17 mei 2018
826
531
Een groep die in het verleden heel relevant was en populair bij muzieknerds vind ik juist wel bij BKS passen. Zoals The Strokes, zeg maar.

Dat gedoe van Big Boi wist ik nog niet van, word ik ook niet vrolijk van. Vraag me af van hoeveel artiesten we nog gaan horen op zo'n manier (en hoeveel zich angstvallig stil houden).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.965
Een groep die in het verleden heel relevant was en populair bij muzieknerds vind ik juist wel bij BKS passen. Zoals The Strokes, zeg maar.

Dat gedoe van Big Boi wist ik nog niet van, word ik ook niet vrolijk van. Vraag me af van hoeveel artiesten we nog gaan horen op zo'n manier (en hoeveel zich angstvallig stil houden).
Toch heb ik het idee dat de gemiddelde BKS-ganger eerst een album van The Strokes in zijn platenkast heeft staan dan van Outkast. Ik zou er zeker niet op tegen zijn, maar ik zie het enerzijds niet snel meer gebeuren. Sowieso blijft Hip Hop met BKS een beetje een lastig verhaal.

Wat betreft dat laatste... no one cares toch als we straks weer mogen?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Toch heb ik het idee dat de gemiddelde BKS-ganger eerst een album van The Strokes in zijn platenkast heeft staan dan van Outkast. Ik zou er zeker niet op tegen zijn, maar ik zie het enerzijds niet snel meer gebeuren. Sowieso blijft Hip Hop met BKS een beetje een lastig verhaal.

Wat betreft dat laatste... no one cares toch als we straks weer mogen?
Denk inderdaad de gemiddelde BKS-ganger meer met the strokes heeft dan met Outkast. Die passen beter op Woo hah of pukkelpop.
M.b.t. de hip-hop namen op de one kan ik me alleen Tyler en Run the Jewels herinneren en beide waren er in 2017.

Ik ben bang dat we nog genoeg over de huidige pandemie gaan horen op festivals. Veel artiesten vinden het (helaas) nodig om hun mening over politieke zaken uit te dragen op een podium.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Beetje oud nieuws, maar ik zie net dit op de Festileaks-site:

"Festivals als Best Kept Secret en Lowlands zijn niet uitgesloten voor Nick Cave & The Bad Seeds. De band was op beide festivals al eerder headliner. Hopelijk krijgen we binnenkort meer te weten over het tourschema van Cave."

Iets gemist? Neem aan dat DTRH wordt bedoeld, en we hopen natuurlijk dat Cave dit jaar eens headliner op BKS wordt.
In het tourschema van Cave (https://www.nickcave.com/tour-dates/) zit nog altijd een mooi gat in het BKS-weekend.

Hij is echter ook in de buurt in het DTRH-weekend (1/7 in Frankrijk); op de vrijdag van Lowlands is hij in Kiev, dus zeker DTRH blijft ook nog wel een optie.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Tja, erg benieuwd welk festival het gaat worden voor Nick Cave in NL….
Kan er wel eens voor zorgen dat ik naast LL in 2022 nog een ander festival ga meepakken en dan hoop ik dat het BKS is….
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Tja, erg benieuwd welk festival het gaat worden voor Nick Cave in NL….
Kan er wel eens voor zorgen dat ik naast LL in 2022 nog een ander festival ga meepakken en dan hoop ik dat het BKS is….
Anders kan je nog altijd kiezen voor NC op Werchter.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
371
121
Interpol kondigt zojuist twee "intieme" shows aan in Londen en Brussel de week na BKS:

- 14.06.2022 London Roundhouse, London (UK)
- 16.06.2022 Ancienne Belgique, Brussels (BE)

Ben benieuwd of ze in Nederland ook een losse show doen.
 
  • On fire
Waarderingen: RubenFrusciante

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
Interpol kondigt zojuist twee "intieme" shows aan in Londen en Brussel de week na BKS:

- 14.06.2022 London Roundhouse, London (UK)
- 16.06.2022 Ancienne Belgique, Brussels (BE)

Ben benieuwd of ze in Nederland ook een losse show doen.
zit er maar een paar dagen langs BKS is toch 10-12.06 ?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Zal wel 17 of 18 juni worden dan. Tijdens Pinkpop.. Dan hopelijk op Pinkpop, want ik wil Interpol echt zo vaak mogelijk zien. Maar wie weet rijd ik er wel anderhalf uur voor naar Brussel..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken