Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Grote brand in het bungalowpark van de Beekse Bergen....

Op omroep Brabant filmpjes te zien van de fik.... daar is dus niets meer van over.... brand erg hard met al dat hout....
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Melt! volgend jaar ook van 10-12 juni, denk dat we veel overlappende namen kunnen verwachten vooral in het nachtprogramma
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Lorde 8 juni 2022 in Afas.
Ik denk dat de kans wel erg klein is dat we ze dan ook op BKS zullen zien of niet?
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Maurits had gisteren nog antwoord gegeven op mijn vraag of we nog verrassende namen kunnen verwachten ten opzichte van primavera en van BKS vorig jaar. Hij zei zeker, dus misschien toch nog een headliner uit een hele andere hoek? The Strokes lijkt me wel zo goed als rond als ik het zo hoor
Lorde wellicht? 8 juni in Amsterdam, 10 op Primavera en dan de 13e in Zürich. Wel een omweg om van Barcelona naar Zürich te gaan via de Beekse Bergen, maar we hebben gekkere tourschema's gezien. Zou een mooie naam zijn!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Lorde wellicht? 8 juni in Amsterdam, 10 op Primavera en dan de 13e in Zürich. Wel een omweg om van Barcelona naar Zürich te gaan via de Beekse Bergen, maar we hebben gekkere tourschema's gezien. Zou een mooie naam zijn!
Amsterdam - Barcelona - Hilvarenbeek - Zürich? Ik denk het niet; zeker niet omdat Mojo die show in de AFAS doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Touren een paar weken voor BKS nog wel wat leuke dingen op festivals in de VS die goed zouden passen op festivals als Primavera en Best Kept Secret:

Interpol staat ook al op PS, maar die verwacht ik niet nu al weer op BKS. Maar bijvoorbeeld The Shins, Wolf Parade of Modest Mouse mogen wel komen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Aha. Modest Mouse. Ik zie wel dat OOR niet echt enthousiast is over het nieuwe album
 
Laatst bewerkt:

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Fiddlehead staat eind juni in de VK op Outbreak festival. Zou ook een mooie zijn.

En stiekem hoop ik er nog steeds op dat Titus Andronicus met die The Monitor tour ook naar Europa komt maar dat zie ik eigenlijk niet echt gebeuren.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Ik zou graag TA eens iets van de albums nà The Monitor horen spelen. Heb ze in 2010 gezien, daarna zijn ze alleen één keer op LGW nog in Nederland geweest.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Ik zag dat Ida Maria vorige maand een nieuwe EP heeft uitgebracht, die mag best langskomen, hoewel ik dat dan vooral zou willen voor de "hits" van 15 jaar geleden. Is er eigenlijk verder iemand in Nederland die haar kent? Ze had in Engeland een top 20-hit met I Like You So Much Better When I'm Naked.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.226
Dat was weinig verhelderend vanuit Maurits... Blijven duimen dat The Strokes binnenkort alsnog bevestigd worden dan maar
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.820
Je kan ook overdrijven inderdaad. Ik ben als een van de weinige geloof ik niet per direct fan van zijn werk (doet me weinig), maar nog niet live gezien dus op dat gebied wel welkom.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Ocean heeft tot nu toe in Nederland vaker afgezegd dan dat hij wel is komen optreden, dus een aankondiging langer dan twee maanden vantevoren zou ik sowieso niet vertrouwen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Er wordt ook gehint naar een reünie van Outkast, vorige reünie (2014) stonden ze in Nederland op North Sea Jazz. BKS lijkt me het meest passende festival.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken