Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En nu ook Ride op Primavera erbij gepropt. Die weten echt van geen ophouden.

Maar Ride en Slowdive B2B voor een shoegaze avondje in de TWO, zou ook wat zijn niet?
Slowdive mag heel eventjes nog wachten. Heeft al 2x op BKS gestaan. Even weer waf anders aub.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Het zou wel prima weer geweest zijn voor BKS. Benieuwd of er vandaag nog iets van nieuws komt over BKS22.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: noid

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Het zou wel prima weer geweest zijn voor BKS. Benieuwd of er vandaag nog iets van nieuws komt over BKS22.
Ja dit is toch weer het moment waarop je niet te veel mag denken wat er normaal had moeten plaatsvinden.

Maar die Strokes show aan de Beekse Bergen, om maar één ding te zeggen, loopt niet weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en Processierups

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Nee, misschien dat Maurits zich vanavond iets laat ontvallen, maar echt nieuws verwacht ik niet.
Overigens is de titel van die mailing wel een flinke verwijzing naar LCD Soundsystem!
Het is een verwijzing naar 4B2M;)
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Doe je ogen dicht en beeld je in: op dit moment reizen meer dan zeventig artiesten vanuit de hele wereld naar Best Kept Secret. Jullie hebben je tent ingepakt, de timetable uitvoerig bestudeerd en checken nog één keer de route. De bierleidingen van Kornuit worden aangesloten, de eerste bands beginnen aan hun soundcheck en The Casbah krijgt een laatste likje zwarte verf...
Ja, Best Kept Secret 2021 beloofde een geweldige editie te worden met shows waar jullie al anderhalf jaar naar uitkeken.
Máár, de zon komt altijd weer op in de Beekse Bergen. Sinds 2013 is Best Kept Secret dé muzikale ontdekkingstocht van jouw zomer en dat gaat als het aan ons ligt nog jaren zo blijven. Na twee jaar afwezigheid staan we te springen om jullie weer op ons prachtige terrein te ontvangen. Dus ehm, zullen we dat gewoon maar doen?
THIS IS HAPPENING
JUNE 10-11-12 2022

Meer info over tickets, start ticketverkoop en andere zaken komt er langzaamaan aan. Houd onze socials dus in de gaten! Wie komt er met ons pootjebaden in het meer volgend jaar?
Facebook bericht van BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Beste BKS shows tot nu toe volgens het publiek:

10. Lizzo

9. Slowdive

8. Portishead

7. Bon Iver

6. Editors

5. Arctic Monkeys

4. The National

3. LCD Soundsystem

2. Arcade Fire

1. Radiohead



Heerlijke lijst als je het zo bekijkt. Opvallend: mooi brons voor LCD Soundsystem en een top 10 vermelding voor Lizzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Tikkeltje cliché als je het mij vraagt. Radiohead hadden we kunnen verwachten, al vind ik persoonlijk dat er wel betere shows zijn geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Tikkeltje cliché als je het mij vraagt. Radiohead hadden we kunnen verwachten, al vind ik persoonlijk dat er wel betere shows zijn geweest.
Het is wel de meest legendarische show. Qua kwaliteit maar vooral qua boeking. Het blijft een ongelofelijke knappe prestatie. Dus als je dat meeweegt is het niet zo gek.
Daarnaast speelt Radiohead niet zo vaak op een festival in Nederland dus was het voor veel mensen misschien wel de eerste keer dat ze de band zagen.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Maurits had gisteren nog antwoord gegeven op mijn vraag of we nog verrassende namen kunnen verwachten ten opzichte van primavera en van BKS vorig jaar. Hij zei zeker, dus misschien toch nog een headliner uit een hele andere hoek? The Strokes lijkt me wel zo goed als rond als ik het zo hoor
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Er wordt volop mee geschermd dat dit de enige show in Nederland is, dus lijkt me niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken