Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Gewoon, om even aan te tonen hoe er in België naar Merol gekeken wordt. In het begin wat lacherig en laag niveau en dergelijke. Tegenwoordig heeft ze heel wat aan 'credibiliteit' gewonnen, op Radio 1 (toch onze meest 'serieuze' radiozender) staat ze op nummer 1 (met 'Patronen') in Vox (zowat De Afrekening van Radio 1). Voor Selah Sue, Arcade Fire, Stromae, Florence + the Machine en Eefje De Visser.

Zelf vond ik er in het begin helemaal niets aan (de tijd van Knaldrang, Lekker met de meiden, Hou je bek en bef me). 'Vol' vond/vind ik wel een goed nummer. Zou er voor de rest meer over moeten opzoeken, maar dat nieuwe album lijkt toch wat anders te worden.
Je bevestigt eigenlijk alles wat ik zeg. We praten elkaar maar na en vormen geen eigen mening. Omdat Radio 1 het draait zouden wij het plots maar credible moeten vinden? Bizar :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Je bevestigt eigenlijk alles wat ik zeg. We praten elkaar maar na en vormen geen eigen mening. Omdat Radio 1 het draait zouden wij het plots maar credible moeten vinden? Bizar :)
Mijn bedoeling was niet iemand te bevestigen of niet hoor. Gewoon, wat ik in het begin aangaf, proberen aantonen hoe er momenteel naar Merol gekeken wordt in België.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Mijn bedoeling was niet iemand te bevestigen of niet hoor. Gewoon, wat ik in het begin aangaf, proberen aantonen hoe er momenteel naar Merol gekeken wordt in België.
Maar wat interesseert het hoe België er naar kijkt? Toch totaal niet relevant als je naar spannende acts zoekt?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
In België hebben ze vaak een beter muziek smaak dan de gemiddelde Nederlander
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind de Belgische bands gemiddeld gezien ook wel interessanter dan de Nederlandse, zelfs Bazart heeft dat niet om zeep kunnen helpen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.015
3.698
Ik verwacht het niet, maar ergens zou het cirkeltje rond zijn qua communicatie dit jaar als er vandaag effectief geen timetable komt ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken