Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
JARV IS, Belle & Sebastian, the Avalanches en OM staan vrijwel zeker op BKS21.

Zijn inmiddels bevestigd voor Sideways Helsinki, die in 2020 deze namen al zouden delen met BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Massive Attack zou bevestigd zijn voor Primavera Sound. Kennelijk komt er zo een eerste affiche.

Lijkt daarmee ook wel zeker voor BKS21
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Aan het affiche van Primavera te zien gaat een groot deel van de Line up van 2020 zeker mee naar volgend jaar
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Zojuist een grote drop van Primavera Sound 21. Daarin o.a. de BKS20-headliners The Strokes, The National en Massive Attack, DTRH-headliners Tyler, Disclosure en Beck. Maar ook Tame Impala, BKS21-subs als Metronomy, Diiv en DJ Shadow en kleinere BKS21-acts als Black Country, New Road, 100Gecs en Black Midi.

Met de namen van Sideways erbij ziet het er naar uit dat BKS wel eens een groot deel van het 2020-programma meeneemt.
Ook mooi nieuws voor DTRH.

Kom maar op met die aankondiging!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Wat een lineup heeft Primavera.

Zomaar even de headliners daar: Tame Impala, Massive Attack, The National, The Strokes, Tyler, The Creator, Gorillaz, Pavement, Beck, Jamie XX.

Duizelen. Dat zijn headliners voor 3 geweldige BKS edities.

En dan die undercard!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Maggie Rogers en de (nog) niet voor BKS aangekondigde King Princess lijken bij Primavera weg te vallen, dus er valt in ieder geval een hogere spot terug open.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Maggie Rogers en de (nog) niet voor BKS aangekondigde King Princess lijken bij Primavera weg te vallen, dus er valt in ieder geval een hogere spot terug open.

Maggie Rogers kan ik niet erg vinden. Er zijn trouwens twee verschillende affiches in omloop. Een waar Massive Attack wel op staat en een waar ze ontbreken.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Het lijkt er dus op dat we in 2021 de line-up van 2020 gaan krijgen. Aan de ene kant fijn (toch The Strokes), aan de andere kant zal ik het gissen, speculeren en in lichte spanning de bekendmaking van nieuwe namen wel missen. Grootste spanning zal volgend jaar vooral zijn of het uiteindelijk wel door zal gaan.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
The Strokes en The National dus weer op Primavera volgend jaar. Er is nog wat twijfel over Massive Attack, maar die werden wel al genoemd in een mail blijkbaar.

Voor BKS dus waarschijnlijk gewoon dezelfde headliners volgend jaar. Anders zijn Tame Impala of Gorrilaz nog nieuwe opties.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat een lineup heeft Primavera.

Zomaar even de headliners daar: Tame Impala, Massive Attack, The National, The Strokes, Tyler, The Creator, Gorillaz, Pavement, Beck, Jamie XX.

Duizelen. Dat zijn headliners voor 3 geweldige BKS edities.

En dan die undercard!

Zag geen Primavera topic dus dan meer even hier: wij overwegen met deze line-up toch serieus om volgende week kaarten te scoren voor Primavera, maar heeft iemand ervaring met dit festival?
De line-up is altijd fantastisch maar ik zag dat er vooral heel veel stages zijn waarvan de meeste maar 3/4 acts per dag huisvesten, wij zijn dus bang dat we daar straks maar 4 (?) acts per dag écht mee kunnen pakken, waardoor je meer mist dan wel ziet. Nou snap ik dat je nooit alles kan zien maar als het alleen maar rennen wordt om vervolgens ergens achteraan te staan schiet het ook niet echt op. Iemand met meer weet van dit festival? :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Wat een weekend was cat in 2018 man. The National gaven echt een hele goede show en de afsluiter van LCD Soundsystem was voor mij echt magisch. Die mogen de komende jaren ook wel terugkomen als het aan mij ligt (maar liever headliners die niet op herhaling komen natuurlijk)

Nu je het ervover hebt: die geweldige show van LCD Soundsystem staat nu integraal in erg goede kwaliteit (pro shot) op Youtube. Genieten hoor.
Bedankt. ik heb m maar direct opgezet. Dit was voor mij de beste zondagheadliner van BKS ooit. ik ben toen helemaal geflipt op de flipversie (42:00 ev) van Daft Punk is playing in my house....met heuse jodel, naja "soort van" dan..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Het lijkt er dus op dat we in 2021 de line-up van 2020 gaan krijgen. Aan de ene kant fijn (toch The Strokes), aan de andere kant zal ik het gissen, speculeren en in lichte spanning de bekendmaking van nieuwe namen wel missen. Grootste spanning zal volgend jaar vooral zijn of het uiteindelijk wel door zal gaan.

Tja, dat wordt inderdaad nog een jaar speculeren over het wel/niet doorgaan. En of Tame Impala naar een Nederlands festival komt en zo ja welk. Met deze aankondiging maakt PS in een keer duidelijk wat we volgend jaar kunnen verwachten op BKS en DTRH, dus het wordt weinig speculeren over het programma dit jaar...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Van de namen die voor dit jaar bevestigd waren voor Best Kept Secret bevinden zich de volgende alvast tussen het nieuwe lijstje van Primavera Sound 2021:
100 gecs
Black Country, New Road
Black Lips
black midi
DIIV
Fontaines D.C.
Jessica Pratt
Metronomy
The National
Om
DJ Shadow
The Strokes
Grote kans dus dat die ook volgend jaar op Best Kept Secret staan.

Hier kun je vermoedelijk Massive Attack aan toevoegen, want die stonden al op een andere affiche (en zou ook door Gabi genoemd zijn).

Verder (van Sideways):
Belle & Sebastian
The Avalanches
Jarvis Cocker

En (hun eigen website):
Catfish & the Bottleman
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
The National maakt vandaag verplaatste data bekend voor 2021. Met een mooi gat tijdens het BKS-weekend.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
De hele Line up in een keer dus, scheelt weer een hoop gepuzzle en speculatie volgend jaar
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Lekker, hopelijk weten ze a la Primavera nog een paar fijne verrassingen uit de hoge hoed te toveren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wat een ontzettend fijn nieuws zo kort voor het weekend! Nog iets meer dan een jaartje wachten en dan The Strokes!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Wat een ontzettend fijn nieuws zo kort voor het weekend! Nog iets meer dan een jaartje wachten en dan The Strokes!!
Echt he... ik fleur oprecht op bij dit soort nieuwtjes. Al wisten we het al een beetje na de Primavera lichting.

Kan niet wachten op de rest van de line-up. En ook de hele line-up binnenkort te krijgen. Dat wil zeggen dat er veel mee gaat naar 2021 van dit jaar, kan bijna niet anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken