Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Nog niet zo lang geleden waren we hier aan het discussiëren over de lay-out van de website, of er vlees zou verkocht worden op het festival en of Maurits zichzelf niet teveel in de schijnwerpers zet... en kijk nu...

Maar liever zo dan dat er een risico wordt genomen natuurlijk.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Radiohead streamt zijn Best Kept Secret-concert van 2017 gedurende 24 uren (nog zo’n 18 uren beschikbaar):
https://www.radiohead.com/library/#amsp/2017-06-19-best-kept-secret/

Een van de mooiste optredens die ik gezien heb en een absoluut hoogtepunt voor BKS. Vooral Exit Music en Idioteque waren magisch.

Je kunt je bijna niet meer voorstellen dat er na afloop nog kritiek was dat het optreden niet 10 minuten langer duurde...

Zou mooi zijn als ook het hele optreden van Arcade Fire van die BKS-editie nog een keer online komt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Alternatief: op zondag een eendagsfestival met de Europese acts, ofwel grotendeels de zondag line up aangevuld met Fontaines DC, BCNR, Black Midi en Jarvis Cocker. Mogen ze de prijs van het weekend ticket van me houden. Maar vrees dat het sowieso niks meer wordt. Zullen we het 2021 forum dan maar vast openen met een uitgebreide discussie over the Strokes en Sufjan Stevens?
Herkenbaar, via spotify ga ik nu echt omheen die playlist heen. Verschrikkelijk.. vond het echt weer een tof affiche dit jaar.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
dirkb wrote:
Radiohead streamt zijn Best Kept Secret-concert van 2017 gedurende 24 uren (nog zo’n 18 uren beschikbaar):
https://www.radiohead.com/library/#amsp/2017-06-19-best-kept-secret/

Een van de mooiste optredens die ik gezien heb en een absoluut hoogtepunt voor BKS. Vooral Exit Music en Idioteque waren magisch.

Je kunt je bijna niet meer voorstellen dat er na afloop nog kritiek was dat het optreden niet 10 minuten langer duurde…

Zou mooi zijn als ook het hele optreden van Arcade Fire van die BKS-editie nog een keer online komt.

Geweldig optreden en voor mij ook één van de beste keren dat ik Radiohead zag. Daarnaast staat het met Slowdive en Wilco in mijn BKS top 3 van favoriete optredens.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Radiohead was magisch die avond, hoewel 1997 in Vredenburg misschien nog een ietsie pietsie beter was. En Radiohead in Osaka zien was één van de meest vervreemdende ervaringen uit mijn leven.

Ik heb een grote fles cider in huis gevonden. Die gaan we einde middag op bankje voor het huis in de stralende zon op gepaste afstand van elkaar opdrinken met Massive Attack, Metronomy en Khruangbin als soundtrack.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.449
1.568
Met de verplaatsing van Primavera naar het laatste weekend van augustus is de laatste hoop op het doorgaan van BKS bij mij dit jaar vervlogen. Zelfs al zou het door kunnen gaan zijn er geen bands.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Hopelijk hoeven we hier niet twee maanden te wachten op een besluit dat toch onvermijdelijk is. BKS kan zich beter gaan richten op 2021 en dan proberen een deel van de line up van dit jaar voor volgend jaar veilig te stellen.
Deze actie van Primavera Sound helpt daarbij overigens niet...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Vrij kansloze en eigenlijk ook nogal sneue actie van PS. Alsof ze eind augustus wel door zouden kunnen gaan, zeker gezien de echt dramatische situatie in Spanje.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Vrij kansloze en eigenlijk ook nogal sneue actie van PS. Alsof ze eind augustus wel door zouden kunnen gaan, zeker gezien de echt dramatische situatie in Spanje.

Primavera verziekt hiermee de muziekwereld die het al lastig genoeg heeft. De kans dat Primavera doorgaat met de huidige ontwikkelingen in Spanje (en de VS) is nihil. Tegelijkertijd gaan bands nu hun tourschema's omgooien vanwege deze actie, om vervolgens over enkele maanden alsnog te moeten cancellen. Dit kost de sector klauwen met geld en de kans groot is dat deze bands volgend jaar voor de juni/julifestivals (voor ons DTRH en zeker BKS) niet meer beschikbaar zijn. Je zou hopen dat die festivals nu samen op zouden trekken om een geweldig seizoen in 2021 neer te zetten.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zou me niet verbazen als PS failliet gaat als ze een keer de boel moeten afgelsdten en dat dit gewoon een sprong van een kat in het nauw is.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Met de kennis van nu denken dat er in 2020 uberhaupt nog grote festivals doorgaan is hetzelfde als klimaatverandering ontkennen. We zullen ons er helaas bij moeten neerleggen, m hoe jammer dat ook is. Volgend jaar Sufjan Stevens? ?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Met de kennis van nu denken dat er in 2020 uberhaupt nog grote festivals doorgaan is hetzelfde als klimaatverandering ontkennen. We zullen ons er helaas bij moeten neerleggen, m hoe jammer dat ook is. Volgend jaar Sufjan Stevens? ?

Ik kan het me niet voorstellen en vrees zelfs voor Le Guess Who? in november.
Volgend jaar als troost the Strokes, Sufjan Stevens én Thom Yorke!
 

punkrockrenegade

Nieuw lid
9 mrt 2020
4
0
Om 11 uur vanavond komt The National met een aankondiging/optreden/livestream. Aan de kleuren te zien zal het wel te maken hebben met 10 years of High Violet.

Kans wordt steeds kleiner dat we ze live te zien krijgen deze zomer, dus dan moeten we het maar van de kleine dingen hebben.

https://www.youtube.com/watch?v=F_qLY13y-gU
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
(Even iets leuks)

Ik heb gisteren de nieuwe plaat van The Strokes mogen beluisteren om er over te schrijven, je kan het hier lezen: https://www.allthingsloud.com/first-impressions-inside-strokes-new-album-new-abnormal/

Ondanks het feit dat we de band helaas niet meer zullen zien deze zomer is het echt een topplaat gemaakt voor de grote festivalweides. Eternal Summer is echt een aanrader.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.133
Tja, we wisten dat dit eraan kwam, het is onvermijdelijk maar wat is het balen....
Eindelijk the Strokes en Massive Attack en die geweldige undercard.

Positief is wel dat ook Beekse Bergen al heeft aangekondigd dat ook de accomodaties beschikbaar blijven:
Alle reeds aangeschafte tickets en geboekte accommodaties blijven automatisch geldig voor 2021, uiteraard zonder enige toeslag.

En natuurlijk hou ik mijn ticket voor 2021!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken