Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
DJ Shadow - Endtroducing, meesterwerk! Heb hem twee keer live gezien, maar dat voegt echt weinig toe. Toch wel blij met Khruangbin. Heerlijke zomermuziek met een ijskoude cider erbij. Mura Masa vind ik wel een enorme zaadboeking.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Mooi, afwisselend pakketje namen weer. Khruangbin zal er al aan te komen en gaat vast weer goed werken. Mooi dat ze Hamilton Leithauser en DJ Shadow hebben staan en ben ook benieuwd naar Courtney Mary Andrews. En terecht dat the Homesick er staat!
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
DJ Shadow – Endtroducing, meesterwerk! Heb hem twee keer live gezien, maar dat voegt echt weinig toe. Toch wel blij met Khruangbin. Heerlijke zomermuziek met een ijskoude cider erbij. Mura Masa vind ik wel een enorme zaadboeking.

Even verdiepen, Mura Masa heeft een hele nieuwe sound op de nieuwe plaat, zeker het beluisteren waard.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
DJ Shadow – Endtroducing, meesterwerk! Heb hem twee keer live gezien, maar dat voegt echt weinig toe. Toch wel blij met Khruangbin. Heerlijke zomermuziek met een ijskoude cider erbij. Mura Masa vind ik wel een enorme zaadboeking.

Even verdiepen, Mura Masa heeft een hele nieuwe sound op de nieuwe plaat, zeker het beluisteren waard.

Ja ze draaiden een stukje van die laatste plaat. Klonk stuk beter dan die debuutplaat van hem.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Podcast: 'Hiphop is lastig vanwege de gages die wereldwijd de pan uit reizen en omdat Woo-Hah op hetzelfde terrein plaats heeft.'

Ook werd die 72% weer genoemd, maar onduidelijk of de nieuwe namen daar nu binnen of buiten vallen.

Khruangbin en Irreversible Entanglements op zondag, Hunee sluit TWO op zaterdag af. Van de overige namen werd de dag niet genoemd.

Van die nieuwe namen spreekt Irreversible Entanglements me erg aan. Ook benieuwd naar Hunee, DJ Shadow, Ela Minus en Octavian. Nachtprogramma is dit jaar dik in orde.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Mooie toevoegingen ja. Hamilton Leithauser wil ik heel graag eens zien ja. Met Octavian is toch nog goede naam uit de hiphophoek (tof woord). Vraag me af waar DJ Shadow terechtkomt. Thematisch zou de Massive Attack dag mooi zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Podcast: ‘Hiphop is lastig vanwege de gages die wereldwijd de pan uit reizen en omdat Woo-Hah op hetzelfde terrein plaats heeft.’

Ook werd die 72% weer genoemd, maar onduidelijk of de nieuwe namen daar nu binnen of buiten vallen.

Khruangbin en Irreversible Entanglements op zondag, Hunee sluit TWO op zaterdag af. Van de overige namen werd de dag niet genoemd.

Van die nieuwe namen spreekt Irreversible Entanglements me erg aan. Ook benieuwd naar Hunee, DJ Shadow, Ela Minus en Octavian.

Ben inderdaad ook heel benieuwd naar Irreversible Entanglements!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ze hebben de site nog niet aangepast. Wat voor volstrekte idioot is er toch verantwoordelijk voor de website. Als ze niets laten lekken leveren ze wel een hondsberoerde lelijke en onoverzichtelijk gedrocht op dat ze nu niet eens updaten. Het is echt zo slecht. En zo irritant.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Namen worden morgenochtend bekend gemaakt volgens 3voor12. Dit was een sneak peak.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Morgenochtend maakt Best Kept Secret een hele sloot aan nieuwe namen bekend, maar toen directeur Maurits Westerik met programmeurs Marco Muhring en Jorinde Hiddema aanschoof in de podcast van 3FM-dj Vera Siemons verklapte hij al een heel stel.

Aldus 3voor12.
Nieuwe namen morgen. Tof!!!!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Namen worden morgenochtend bekend gemaakt volgens 3voor12. Dit was een sneak peak.

Serieus, dat is toch ook een ongekende lulligheid om het zo te doen. Geweldig festival, maar wat een waardeloze marketeers.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
+ zelfbevestiging van Eve Owen op haar Facebookpagina. Zeker eens checken! Ze zong mee op de laatste plaat van The National en heeft al een aantal heel mooie singles uit.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Eventjes een leuke mini doc over DIIV voor de liefhebbers delen, is net gepost: https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=I9pAzuk7HPs#dialog Hier heb ik dus erg veel zin in. Deceiver is een heel fijn album!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken