Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
296
291
King krule
King princess
One true pairing
Roosevelt
!!!
Efterklang
Gender roles
Equiknoxx
Sevdaliza
The s.L.P.
(Sandy) alex G
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
De Ambassade zou vet zijn! Heb ze in de school gezien, ze speelde nummertje voor nummertje, had leuk geweest als ze het aan elkaar kunnen plakken.
Ik zie bij NOS dat DJ Marcelle op de line up staat, dat zou wel echt een BKS boeking kunnen zijn in het kader van LGBT/vrouwen-boeking
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
- Khruangbin
- King Krule
- Jonathan Wilson
- Shortparis
- Scalping
- Wovenhand

Jon Hopkins lijkt me geweldig, maar dat is volgens mij een Rewire exclusive voor Nederland dit jaar.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Voorspelling:

- KOKOROKO
- Shabaka & The Ancestors
- Caroline Polachek
- The Dandy Warhols
- Khruangbin
- (Sandy) Alex G
- Kero Kero Bonito
- Polica
- Eve Owen
- Peuk
- Spinvis
- Freddie Gibbs
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
De Ambassade zou vet zijn! Heb ze in de school gezien, ze speelde nummertje voor nummertje, had leuk geweest als ze het aan elkaar kunnen plakken.
Ik zie bij NOS dat DJ Marcelle op de line up staat, dat zou wel echt een BKS boeking kunnen zijn in het kader van LGBT/vrouwen-boeking
Of gewoon in het kader dat ze toffe muziek draait!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Leuk dat Peuk al een paar keer genoemd is. Die mogen de Casbah wel komen afbreken. Verwachten doe ik Cat power, King Krule en King Princess. Ik hoop op Dinosaur jr. En Bauhaus als de nostalgie-act van dienst.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Of die persoon is zo slim om het voor zichzelf te houden, zodat het niet gepost word door Festileaks en BKS dus weet dat ze zich beter moeten beveiligen waardoor de persoon in kwestie het in de toekomst dus ook niet meer vroeger te weten kan komen...
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Kleine voorspelling van namen die ik nog wel zie komen:

Beraadgeslagen
Canshaker Pi
Golden Dawn Arkestra
Greyheads
Kosmo Sound
Johnny Marr
Khruangbin
Oscar Jerome
Otoboke Beaver
Paracetamol
Seed Ensemble
Seewolf
The Guru Guru
The Homesick
The Sweet Release Of Death
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Omdat mensen zoals Dirk dan denken dat hij de grote verlosser is. Vind het gewoon niet bij BKS passen zo’n Jan Smeets figuur. Krijg bij hem meer het idee dat het om zijn spotlight gaat ipv die van BKS.
Ze hoeven het echt niet voor mij te veranderen hoor, maar ligt binnen mijn irritatie zone.
pffff. "Grote verlosser" / Heb ik dat ergens gezegd ?
Misschien dat ik alleen ergens heb gezegd dat Maurits de juiste keus om Robert te vervangen vanwege zijn Beggars Group link.
Het is en blijft een klein wereldje, en hoe beter je in die scene zit , hoe meer je gedaan krijgt....of zie ik dat verkeerd ?
ik ben fan van het festival, niet perse van de poppetjes die het festival maken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Indiaantje89 wrote:
Omdat mensen zoals Dirk dan denken dat hij de grote verlosser is. Vind het gewoon niet bij BKS passen zo’n Jan Smeets figuur. Krijg bij hem meer het idee dat het om zijn spotlight gaat ipv die van BKS.
Ze hoeven het echt niet voor mij te veranderen hoor, maar ligt binnen mijn irritatie zone.

pffff. “Grote verlosser” / Heb ik dat ergens gezegd ?
Misschien dat ik alleen ergens heb gezegd dat Maurits de juiste keus om Robert te vervangen vanwege zijn Beggars Group link.
Het is en blijft een klein wereldje, en hoe beter je in die scene zit , hoe meer je gedaan krijgt….of zie ik dat verkeerd ?
ik ben fan van het festival, niet perse van de poppetjes die het festival maken.
Je had hem zelfs als avatar. Maar prima dat jij dat vind, ik heb er weinig mee... maar dat was wel duidelijk lijkt me.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Nou we hebben nog 5 pagina's te vullen tot 18.00, dus misschien kan je het nog ëén keer uitleggen?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ben ik overigens de enige die denkt dat Sufjan precies nul kaarten extra weet te verkopen gezien zijn "populariteit"?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken